Wie is er nog meer in december 2015 uitgerekend? Ik zal maar vast beginnen met de lijst Uitgerekende datum lijst december 2015 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Aantal:1
Daar kan vast een clubje bij! Leuk xMelisz dat je dit begonnen bent. Ik weet mn ujitgerekende datum niet. Volgens de boekjes zou het 1 december zijn, maar mn eisprong was een week later (CD 21), dus ik denk zelf 8 december
hoihoi! ik zou me ook graag bij deze club aan willen sluiten; in de andere is al zoveel gekletst en heb stiekem niet zo'n zin om helemaal terug te gaan lezen Ik heb een paar daagjes terug positief getest (met een early van de kruidvat). Gisteren een clearblue gedaan; en blijk 1 a 2 weken geleden 'bevrucht' te zijn . Voor in het overzichtje; Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje uitgerekende datum: 4 December 2015 Even voorstellen? Nathalie, getrouwd en wonende ergens in het mooie Brabant. We hebben al een hele mooie dochter van bijna 19 maanden en super blij dat de 2e op komst is! Dit was nu de 4e maand dat we 'bezig' waren. De eerste keer was het meteen raak, dus dit was even wennen (respect voor dames die er echt lang overdoen!) Hebben jullie al overigens de verloskundige gebeld? Ik ga binnenkort maar eens de website van de enige verloskundigenpraktijk in het dorp bekijken en dan bellen voor een afspraak .
Hallo! Hier ook 1 december uit gerekend! Ik ben 24 en dit word ons eerst kindje <3 Hebben jullie al met huisarts of verloskundige gebeld?
Hai Allemaal! Gisteren test gedaan. 6 december 2015 uitgerekend van derde kindje. Dit kleintje heeft een grote zus van 6 jr en grote broer van 4! Spannend, hoop dat alles goed gaat. In januari miskraam gehad.
leuk leuk! de groep begint al steeds wat groter te worden. We zijn er natuurlijk ook al best vroeg bij. De vorige keer kwam ik er 'pas' met 6 weken achter, omdat we toen niet verwacht hadden dat het al meteen raak zou zijn. @unrealistic: De huisarts ga ik dit keer niet bellen. De vorige keer zeiden ze ook al dat ik meteen de verloskundige kon bellen. De verloskundige bel ik denk ik aan het einde van de week, dan ben ik 5 weken onderweg. Op de site staat dat je tussen de 6 en 8 weken kan bellen. Maar wil zo snel mogelijk die echo @elin32: leuk een derde uk! Wel druk, maar gelukkig zitten de twee andere al op school
Ik mag me ook stiekem aanmelden. Had vanochtend een positieve test Volgens mijn berekening ben ik 9 december uitgerekend Weer een december kindje voor ons 😊
Uitgerekende datum lijst december 2015 1. - unrealistic, 24 jaar, 1e kindje - carannay, ?jaar, ? kindje 2. 3. 4. - Nathalie1988, 26 jaar, 2e kindje 5. 6. - Elin32, ?jaar, 3e kindje 7. - xMeliisz, 24 jaar, 1e kindje 8. - anoniempje25, 28 jaar, 2e kindje 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Aantal:6
Ga ik doen!! Alle meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik hoop dat we allemaal in december een gezonde baby in onze armen hebben
Vanmiddag de huisarts gebeld, had inderdaad niet gehoeven. Wilde me al over laten schrijven bij een andere huisarts, en nu helemaal. Hele chaggrijnige assistente aan de lijn, kon nog geen gefeliciteerd vanaf. Heb al gebeld met de verloskundige, 20 april eerste afspraak! Zo spannend allemaal Weten jullie al wanneer/hoe je het tegen familie en vrienden gaan vertellen?
wij waren zo'n drie maanden serieus bezig. Zijn eind November gestopt met de pil. Gelukkig redelijk snel raak! Pff, en wat een stomme assistente . De vorige keer werd ik wel gefeliciteerd.. Maar ook meteen gevraagd of het wel gewenst was . Er zijn natuurlijk ook vrouwen die bellen omdat ze ongewenst zwanger zijn, had ik toen niet bij stil gestaan . Dus nog drie weekjes wachten voor jou. Dan ben je 8 weken toch? Misschien dat ik de verloskundige toch maar vanmiddag eventjes ga bellen (A) Wij hebben overigens het al wel aan de ouders en broers/zussen verteld. Mijn man aan de schoonouders/broer met een toneelstukje (tegen onze dochter: word jij grote zus?) en samen aan mijn ouders/zus door de zwangerschapstest in te pakken (vader was jarig).
Oh, gelukkig ook niet te lang geduurd dan! Had er trouwens niet bij nagedacht dat de assistente me misschien daarom niet feliciteerde haha. Maar aan de andere kant vroeg ik of ik meteen naar de verloskundige kon bellen, dus lijkt me ook wel duidelijk dan. Als ik jou was zou ik gewoon bellen, heb je al een afspraak om naar uit te kijken Heel leuk idee om het de familie te vertellen mijn zus is 19 april jarig, heb al opa, oma en tante kaarsjes gekocht, krijgt iedereen een cadeautje het jammere is dat m'n ouders gescheiden zijn en ik niet de mogelijkheid heb om het tegen iedereen tegelijk te vertellen
Hoi allemaal! Ik ben 32 jaar en nu 4, 5 week zwanger van ons eerste kindje! Vrijdagavond positief getest en gisteren afspraak bij de vk gemaakt voor 4 mei. Ik ben 4 december uitgerekend.
Hoi allemaal! ik ben ook nieuw hier. Ik had vrijdagavond een positieve test en ik ben op mijn 32e 4,5 week in verwachting van ons eerste kindje! Ik ben 4 december uitgerekend. Ik heb gisteren de verloskundige gebeld en 4 mei heb ik de eerdte afspraak. zo spannende allemaal! Iedereen gefeliciteerd!