Bruin slijm innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mopstar, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mopstar

mopstar Lid

14 mrt 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste,

Ik ben sinds 2 maart gestopt met de pil. werd vrijwel meteen [ 2 dagen ongeveer ong. ] ik had in die week weer zeurende pijn linksonder (eisprong? ). Vanavond schrok ik me een hoedje tijdens het 'afvegen van een plasje ' ook bruinig slijm,houd aan,maar niet hevig.

Is dit ook tekort voor innestelingsbloed en inderdaad ook oud bloed?\

groetjes

2. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Tja Dat is moeilijk te zeggen. Het kan heel goed innesteling zijn.
    Maar meestal is toch je cyclus een beetje in de war na het stoppen met de pil. Dus vermoed dat het oud bloed is.
    Veel sterkte met wachten..
    xx faith

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik vind je verhaal een beetje onduidelijk dus ik kan er niet echt antwoord op gegeven.

Wel wil ik zeggen dat je bij een innesteling bloed kunt verliezen, maar dit is rood. Ik heb nog niet eerder ergens gelezen dat het bruin is, wat meestal oud bloed is. Succes!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik lees dat je op 2 maart gestopt bent met de pil en dat je vrijwel meteen daarna ongi werd... Dit is uiteraard nog een nepbloeding van de pil (en geen echte ongi) zoals je die altijd hebt in de stopweek!

Je bent dus na de pilstop nog niet echt ongesteld geweest.
    Het kan dus heel goed zijn dat dat bruinige slijm een voorbode is van je eerste echte menstruatie na pilstop.

Ik heb de calculator van deze site ook even gebruikt, mocht je een van de gelukkigen zijn die na pilstop gelijk weer een 28-dagencyclus heeft. Het is vandaag 14 maart.

Eerste dag van je laatste menstruatie: 4 maart 2010
    Een beetje vruchtbaar: 15 maart 2010
    Vruchtbaar: 16 maart 2010
    Erg vruchtbaar: 17 maart 2010
    Eisprong:
    18 maart 2010
    Innesteldag:
    23 maart 2010
    Vanaf hier kun je testen:
    1 april 2010
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 9 december 2010

Deel Deze Pagina