Na genoeg tegenslagen in 2010 ga ik voor een fantastisch 2011, waarin ik sowieso zwanger raak (en het liefst nog mag bevallen ook) en een geweldige baan vind. Wie doet er met me mee?
Als je het leuk vindt, ben je van harte welkom om met ons mee te kletsen!! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/236856-gaan-voor-zwangerschap-2011-a.html Ben heel benieuwd naar je verhalen!!En op naar de zwangerschap in 2011!
Leuk dat je er aan denkt. Maar jullie topic is voor meiden die in 2011 beginnen. Ik ben al 9 maanden bezig en zoek daar wat meer aansluiten bij. Maar lief dat je reageert.
Nee hoor..ik ben nu voor de derde ronde bezig..maar ga wel voor een zwangerschap in 2011...Ben je bezig voor een eerste?
Leentje, ik doe met je mee! Ik wil ook zwanger zijn in 2011 en het liefst ook nog bevallen. Wij zitten nu in ronde 7 en zou zo graag weer eens zwanger zijn. Ik hoop voor ons en iedereen met dezelfde wens dat deze uit mag komen...
@ Madeliefje: wij gaan voor ons eerste kindje. Jullie voor de 2e zie ik. Hopelijk is het snel raak. @ lara: gezellig dat je mee komt kletsen. Hoe ben jij er onder dat het niet 1,2,3 lukt? En hoe lang zijn jullie bezig geweest voor de eerste? Ik hoop zo dat 2011 ons jaar wordt, verlang nu echt naar een baby. Had al bijna bevallen kunnen zijn als ik meteen zwanger geworden was. Maar daar denk ik maar niet teveel aan.
Ja 2011 wordt ons jaar, het kan niet anders PUNT. (Enne vorige keer hielp dat topic dus ik moest uit bijgeloof hier echt even reageren dat snap je )
Ik ben ook bijna 10 maanden bezig, maar helemaal nieuw op het forum. Mag ik meekletsen? Want ik hoop dat 2011 helemaal mijn jaar wordt!