Jaaaaaaa wij gaan voor een 3de! Super leuk en super spannend allemaal. Ik ben nu 29 en wordt 30 in April en we willen na de feestdagen echt gaan beginnen. Vind het wel spannend allemaal want 30 is niet echt heel jong meer. Zijn er mee mama's die 30 of na hun 30ste zwanger zijn geworden? Duurt het langer om zwanger te worden en zitten er meer risico's aan vast? Ik hoor graag van jullie! Liefs
Wat super leuk dat jullie voor een 3e gaan. Hopelijk mag het snel raak zijn. Hier nog (net) geen 30. Maar 30 is toch helemaal niet oud voor een kindje te krijgen hihi. Volgens mij is dat juist een beetje het gemiddelde tegenwoordig.
haha nee, gemiddelde is hier in Zaanstad 16 :/ ... Alleen de normale leeftijd is nog steeds 25 tot 35. Als iemand 20 is of 38 wil niet zeggen dat het niet normaal is hoor, alleen het gemiddelde wat het eigenlijk altijd was, was 25 tot 35. xx
Ik heb positief getest van mijn eerste op mijn 30ste verjaardag in ronde 3 van proberen. Nu ben ik zwanger van nummer 2 en het was gelijk raak. Ik heb nooit gedacht dat 30 al oud was om kindjes te krijgen, hoewel de verloskundige na de geboorte van mijn dochter zei 'wij raden aan tussen 2 zwangerschappen 2 jaar te laten om je lichaam rust te geven, zelfs op jouw leeftijd' Maar goed, die 2 jaar hebben we ons ook niet aan gehouden Ik denk dat het er echt per vrouw en partner vanaf hangt en ja, hoe ouder je wordt, hoe meer risico's er komen en ook minder kans van 'slagen', ik dacht alleen altijd dat dat meer voor vanaf 35 gold
Poeh 30 niet jong meer...? Naar mijn mening valt dat best mee! Zelf 32 en nu aan het pogen voor nummer 2, en ik had ook begrepen dat risico's ivm leeftijd vanaf 35 jaar gaan toenemen Succes in ieder geval.
Wow! 30 is niet "jong" meer? Uh ik ben dan echt heel erg oud want ik ben al 36 en gaan voor nog n kindje...al mijn kinderen boven de 30 gekregen trouwens.
Nou ik vind 30 toch ook nog jong hoor!!! En volgens mij heb je pas kans op verminderde vruchtbaarheid na je 35ste. Dus don't worry! Succes!!
haha voel nu ook wel oud hoor ben toen ik net 3 maanden 30 was bevallen van mijn dochter en ben nu 32 en zwanger van de 2e
Kom op 30 is niet oud hahahahah, tegenwoordig heel normaal om op die leeftijd pas te beginnen. Zelf ben ik 32 en bezig voor de tweede ik voel me (tussen mijn oren) nog 18 . Weet je wie oud is....... Treintje Oosterhuis
Hmmm ik ben 35 sinds een paar dagen en wij gaan ook voor een tweede! Ik was 33 toen mijn dochtertje geboren is en direct zwanger in de eerste ronde destijds. Dus maak je geen zorgen!
hier een Methusalem dan... ik was 34, 36 en 37....respectievelijk 4e ronde, 4e ronde en een kadootje door de pil heen. Helaas mocht dat kadootje uiteindelijk niet komen ivm trisomie18.
30 vind ik juist een perfecte leeftijd. Hier door omstandigheden 32 en krijg de eerste. Maar ben ook op m'n 30ste begonnen. Duurde helaas wel anderhalf jaar voor het lukte.
Dat is niet oud hoor ben 26 en zwanger van de 3e nou moet ik zeggen dat ik dit ook persee ruim voor mijn 30e wilde zit meer tussen de oren denk want 30 is nog jong Heb bij zwanger worden clubs een topic "wij gaan voor een 3e!!" en leuk gezellig klets clubje waar alle dames bezig zijn voor een 3e kindje en de leeftijd varieert ook van in de 20 tot in de 30 wees welkom om mee te kletsen
Is 30 oud??? Dan zal ik mijn mond maar houden. Laat ik het zo zeggen, mijn eerste kwam toen ik 37 was... Je hebt nog tijd zat!!!