Nou,de kogel is door de kerk...we hebben twee jaar lopen wikken en wegen... we zijn verhuisd...ik ben ontslagen geworden..ons dochtertje schijnt een lichte afwijking aan 1 van haar niertjes te hebben (wat heel veel ziekenhuistijd betekend (e) ..mijn grote vriend max (hond die ik al 9 jaar had) is overleden... altijd was er wel iets wat emotioneel of financieel voor onrust zorgde... Nu lijkt er wat meer rust te komen en willen we niet langer meer wachten... Ik ben gestart met foliumzuur...net als bij de eerste... maar ik fwil eigenlijk voor we 'echt gaan proberen' alles nog even laten nakijken door de gyneacoloog... ik heb bij de eerste een spoedkeizersnede gehad. Al is het maar om mezelf te kunnen geruststellen... Lijkt jullie dit overbodig of zouden jullie dit ook overwegen?...
Wat wil je na laten kijken dan? Ik denk dat een arts het niet eens gaat doen. Zou wat zijn als iedereen dat doet die een ks hebben gehad Als je al die tijd nergens last van gehad hebt, is et niets aan de hand.
Ik heb destijds erg last gehad van nabloedingen. Het viel volgens de artsen allemaal binnen de 'normale hoeveelheden'. Toch heb ik zelf hier een ander gevoel bij gehad. Verder heb ik soms nog steken aan de achterkant van de 'rits'.... zo noem ik de gehechte wond... Een keizersnede schijnt toch niet zo maar een ingreep te zijn... ik zou het verschrikkelijk vinden als er een klein mensje in me groeit terwijl er iets 'mis' is... Ik heb trouwens een hele fijne huisarts. Als ze mij met een standaard gyneacologisch onderzoek kan gerusstellen zal ze dat zeker niet laten...
Ik hoop het voor je! Ik heb zelf ook 2 jaar geleden een keizersnede gehad en ben nu onregelmatig ongesteld terwijl ik dit totaal niet ken van mijn lichaam.. vroeg de dokter ook of ze is een keer kon kijke maar daar wilde ze nu nog niet aan beginnen dus succes hoop dat ze bij jou wel willen kijken.
Oke... vreemd want ze bood het mij een jaar geleden eigenlijk al zelf aan ( heb toen eens tijdens consult voor iets anders aangegeven dat ik nog wel eens steken heb aan de binnenkant van de snede...) Ben er toen niet op in gegaan omdat we al genoeg in het ziekenhuis kwamen voor mn dochter... Maar jij herkent het dus ook dat je soms twijfelt of het allemaal wel nog in orde is daarbinnen?