30(+)ers: hoe lang al bezig met zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinderkind, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
  2. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Tuurlijk. Ik zou het liefst nu al kinderen willen hebben. Maar ik wacht tot dat mijn man er ook aan toe is, hij is 4 jaar jonger dan mij.
    Het is meer zodat ik lees wat ik ongeveer kan verwachten.
    Ik heb al 6 jaar kinderkriebels. Ik zie overal dikke buiken en baby's.
    Het is soms zo erg dat ik bijna moet huilen op straat.

    De antwoorden zijn dus ook voor mij, om me een hart onder de riem te steken etc.
     
  3. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
  4. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
  5. Nicolette

    Nicolette Lid

    24 okt 2005
    5
    0
    0
    Leerkracht
    Gelderland
    Hai Anouk,

    voor mij geld precies hetzelfde. Ben in mei vorig jaar gestopt met de pil. En helaas het is bij ons ook nog niet gelukt.
    Denk er wel over na om een afspraak met de huisarts te maken, gewoon om uit te sluiten of alles wel goed is. Misschien dat ik dan iets geruster ben. Maar inderdaad het moet vanzelf een keer lukken. De meeste mensen zeggen tegen mij dat je er zo ontspannen mogelijk mee om moet gaan. Maar goed dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Op een gegeven moment ben je er gelemaal klaar voor. Dan maak je die keus en dan duurt het nog zo lang.... Maar ik herken het ook zo goed! Maar hou moed, het komt vast goed. ;)

    Groetjes Nicolette
     
  6. maria

    maria Lid

    2 nov 2005
    58
    0
    0
    omg amsterdam
    hoi ik ben 35 en zit in de 5 ronde
    maar maak me nog geen zorgen
    komt allemaal wel goed


    veel liefs maria
     
  7. Mona

    Mona Bekend lid

    16 jan 2006
    729
    0
    0
    Hoi ! Ik zit in mn eerste ronde (alhoewel, ben in december met de pil gestopt en moet nog voor de eerste keer 'normaal' ongesteld worden telt dat ook mee?)
    Hoop natuurlijk dat et snel raak mag zijn..... heb maandag mn NOD dus afwachten maar....
     
  8. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    hoi ik ben 38 en zwanger geworden in ronde 3 dus vrij snel,had het niet verwacht,omdat ze zeggen dat het moeilijker word na gelang je leeftijd.
    groetjes jacky
     
  9. Powergirlie

    Powergirlie Actief lid

    26 jan 2006
    104
    0
    0
    Ik ben 33 (volgende week 34) en ben 17 jaar aan de pil geweest.
    Ben nu 4maanden gestopt en gelijk elke maand ongesteld geworden.
    Hoe lang het gaat duren geen idee net als iedereen hoop ik natuurlijk snel maar we zullen zien ik wacht geduldig af!
     
  10. Renate

    Renate Lid

    20 jun 2005
    23
    0
    0
    Groepsleidster KDV en beveiliging
    Hoofddorp
    Ik ben 30 jaar en in de 8e ronde was het raak, je moet je zelf de tijd geven en je niet al te druk maken.
    Ik was in het begin ook erg bezorgt of het wel zou lukken en toen ben ik mij gaan vasthuoden aan het feit dat je jezelf en je lichaam op z'n minst een jaar de tijd moet geven.
    en het heeft z'n vruchten afgeworpen.

    Sterkte en Groetejes
    Renate
     
  11. femke06

    femke06 Lid

    12 jan 2006
    35
    0
    0
    Ik ben 33 en bezig en zit in ronde 4...
    Ben wel bang dat ik er teveel mee bezig ben. Op zich wel logisch maar ik ben echt aan het tellen wanneer we weer moeten klussen, daarna in spanning tot mijn NOD..voel dan vanalles maar weet ook in mijn achterhoofd dat ik de dingen wil voelen..

    De dagen voor mijn NOD ben ik stik sjaggie en gespannen...dan word ik ongesteld en ga ik weer tellen wanneer ik weer eisprong heb.

    het is heel erg maar zo ben ik er wel mee bezig. En als ik heel nuchter nadenk dan realiser ik me dat dit niet de manier is. Tuurlijk mag je ermee bezig zijn en kijken wanneer je moet klussen maar volgens mij is teveel er mee bezig zijn ook niet goed en zeker niet om zwanger te raken.

    Hoe ervaren jullie dat??

    Groetjes..Femke
     

Deel Deze Pagina