Heb je, je urine al na laten kijken? Blaasontsteking kan ook veel harde buiken veroorzaken en als je zwanger bent kan je een blaasontsteking hebben zonder dat er iets van merkt.
Inderdaad dat kan een oorzaak zijn, in mijn geval dus niet, urine is gecontroleerd en op kweek gezet en alles is normaal.
Omdat de harde buiken aanhouden, en het me toch niet lekker zit, heb ik een afspraak gemaakt vandaag, kan er straks terecht. Hopen dat het allemaal goed is. Ik moest van de verloskundige ook wat urine laten nakijken op een eventuele blaasontsteking. Nee, hoor je hebt het helemaal niet te vroeg, bij mij begonnen de harde buiken met 15 weken al.. Iemand nog wat gehoord van Bengeltje86?
sorry meiden ik ben hier eventjes ik ben zaterdag avond dus geweest was net 12 uur geweest en dus opgenomen in hett ziekenhuis omdat de baarmoeder toch 1,8 cm ongeveer korter was geworden dat zagen ze zondag middag om 12 uur en er dus activiteit was geweest heb die nacht zaterdag op zondag nacht rond half 2 longrijpers gehad en weeremmers. de eerste wee remmers die bleef tot zondag rond 4 uur maar die hielpen niet dus kreeg ik om 6 uur zondag avond andere weeremmers maar dat wilde ook niet had dus van zondag uur of 18:00 tot 23:00 savonds om de 2 minuten harde buiken met pijn en ineens na half 23:30 ging het iets beter en zat er meer tijd tussen had dus idee dat eindelijk de 2de wee remmers gingen helpen. ventje moest wel blijven slapen voor het geval dat zondag op maandag nacht dus nog een spuit gehad voor longrijpers. maandag wel de dag door gekomen en dinsdag ook alleenveel harde buiken en zo nu en dan wat pijn gehad ben toen dinsdag avond van de 2de weeremmers gehaald want infuus was ontstoken en zat bijna dicht anders zou het woensdag morgen er sowieso afgegaan zijn. veder verloop als ik even gedoucht heb of ff na de wc ben geweest veel harde buiken vaak om de 2 minuten gelukkig zonder pijn. en dat kon geen kwaad veder vanmorgen wel nog gekeken hoe het zatmet de baarmoedermond die was nu 2,5 cm verkort dus wel wat meer als afgelopen zondag maar goed het is echt afwachten enige wat ik dus al dagen mag is na de wc en douche en meer niet ja liggen en liggen. dus ik ga dat nu ook weer snel doen en de kleine man zit er nog gelukkig in . het ziekenhuis zij vanmorgen nog wel ja de kans dat je vanavond terug bent is aanwezig maar kan ook zo zijn dat je pas volgende week bevalt het is echt afwachten moet dus ook echt verplicht liggen. nou nu zijn jullie weer even op de hoogte ga nu snel terug na me bank/bedje
jeetje meis! Ik dacht al zoiets omdat je dus niet meer online bent geweest. Ik zie dat je een stuigliggertje hebt. Zou je normaal gaan bevallen of keizersnede? Veel sterkte..en goed rusten..en hopelijk blijft hij nog even zitten.
Bengeltje ik had ook al zo'n vermoeden, omdat je niet meer online kwam. Ik hoop echt dat je kleine nog heel lang blijft zitten en dat alles goed komt. Ik ben gisteren naar de verloskundige geweest omdat ik ook continue harde buiken heb, heb haar telefonisch aangegeven dat het soms wel meer als 30 zijn, ik mocht gisteren meteen langs komen. Eerst urine ingeleverd, was gelukkig geen blaasontsteking, ze heeft de baarmoedermond gemeten, deze was volgens haar goed 3,3 cm. Daarna heeft ze gevoeld met 2 vingers om te kijken of mijn baarmoedermond nog dicht was, en deze was volgens haar mooi gesloten. Was gelukkig wel een opluchting. De harde buiken, die horen er eenmaal bij had ze het erover, ze schreef me wel veel rust voor, maar dat had ik al. Ook gaf ze aan dat het ook kan dat de kleine veel beweegt, of een groeispurt maakt, en ook omdat mijn baarmoeder gewoon wat gevoelig is etc. Ik moet nu wel om de 2 weken op afspraak, zodat ze het toch goed in de gaten kunnen houden, dat vind ik wel heel erg fijn.
Ik heb nu ook de laatste paar dagen last van erg veel harde buiken. Ze beweegt ook erg veel..misschien dat ze inderdaad een groeispurt maakt ofzo..heb ook het idee dat ze wat anders is gaan liggen..ze ligt echt raar scheef. ze ligt echt helemaal aan mijn rechterkant.
Kan hoor dat ze continue rechts ligt, ik heb ook altijd het gevoel dat die van ons rechts ligt, soms heb ik daar een bobbel, misschien de billen of iets dergelijks, ik weet het niet. De verloskundige vertelde mij ook, dat harde buiken ook kunnen ontstaan als de kleine gewoon veel beweegt, en die van ons beweegt ook heel erg veel, echt superlief daar niet van.. Maar als je er ook ongesteldheidspijntjes bij hebt, zoals je vorige topic, dan zou ik echt ff langs gaan bij je verloskundige hoor.
hey bengeltje ik dacht wel al dat het hetzelfde was als wat ik heb gehad daarom dringde ik ook zo aan! ben blij dat je toch naar het ziekenhuis bent gegaan! nou beterschap enne bij mij is ze nog tot bijna 40 weken blijven zitten na de weeënremmers en longrijpers duss komt allemaal goed hoor