30 jaar en pas gestart voor de eerste?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannabemum, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Nou Wannabemum daar kunnen we en jullie zeker niet meer omheen. Kan me voorstellen dat het kwartje nu echt begint te vallen.

O ik heb afgelopen dagen echt van alles gevoeld, zou het een positieve voorbode zijn? Ik hoop het zo. Moet echt nog tot na het weekend wachten voor ik kan en mag testen. Anders ga te ver voor mijn NOD testen en dat wil en moet ik niet doen.

2. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Spannend hoor, Mika! Pff ik hoop dat je net zo geduldig kunt zijn als ik. Ik heb op mijn nod voor het eerst heeeeeel licht getest. (Als ik de dag voor nod had gedaan was ik waarschijnlijk heel erg teleurgesteld geweest voor niets!) Ik ben zo blij nu, echt. Denk dat ik begin april de verloskundigepraktijk voor het eerst ga bellen. De eerste echo is toch pas bij een week of tien geloof ik. Ik weet namelijk precies hoever ik zwanger ben dus je hoeft dan geen termijnecho om te zien hoever je bent. Ach ik hoor t volgende week allemaal wel. Pas ná de echo wil ik het tegen ouders/schoonouders/vrienden/collega's vertellen. Ik heb namelijk een collega die had t al verteld en rondgebeld maar de echo was toen niet goed, dan kun je dat weer allemaal rechtzetten... heel sneu. Het is 1 op de 10 die voor de 16e week een miskraam krijgt. Ik hoop toch echt dat ik 1 van die 9 ben waar het wel goed gaat! :D Ik hoop dat jij en ik snel over ONZE zwangerschap kunnen kletsen! Succes meid!! ;)

3. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Dank je Wannabemum! Lijkt me leuk samen babbelen over onze zwangerschap.

Ik duim me rot. Ik hoop dat ik het zo lang volhou. Ga mijn best doen!

4. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Mika: Spannend zeg!! Ik duim ook voor je.

Hier nog altijd geen nieuws....dag 46 alweer. :(

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Meiden, ik ben na 49 dagen EINDELIJK ongesteld geworden :):):)
    Het is wel weinig, maar wel echt rood bloed. hehe....Nu hopen dat het snel stopt en we verder kunnen met een volgende ronden. Ga maar op tijd beginnen met ovutesten, want ik heb nu dus echt geen idee of/wanneer mij ei komt.

@Mika:En???? Heb je al getest?

@Wannabemum: hoe gaat het met jou?

6. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Nou hier helaas ook de Rode duivels:x. Mijn temperatuur zakte vanochtend te veel en voor mij was het toen duidelijk. Echt balen:x. Helaas Wannabemum niet samen zwanger. Op naar de volgende ronde. Ik snap er niks meer van.

Lotje super dat je ongesteld bent na zo'n lange cyclus dan kan ik me voorstellen dat je wel blij bent. Op naar de volgende ronde dan maar.

Kan er ook niets aan veranderen. Succes!

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Jammer Mika.... Samen op naar de volgende ronde dan maar.

Mijn ongesteldheid is alweer bijna voorbij. Best raar, heb ik er zooooo lang op gewachten en dan een paar dagen maar echt een paar druppeltjes bloed en dat was het weer. Maar goed, kunnen we weer verder. Ik hoop alleen dat het deze keer wat minder lang duurt. Ik heb het gevoel dat ik afgelopen maand gewoon geen ei heb gehad.

8. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden, hoe gaat het met jullie??? Klaar voor de volgende klusronde? Succes he!!!!!!

9. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden vannacht de test gedaan en... ga wannabemum achterna want had 2 streepjes! nog een test gedaan en zelfde resultaat dus moet het maar geloven dat het echt is?! Als het mij lukt lukt het jullie ook, geloof me! op naar succesvolle nieuwe rondes!

10. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    MIEMIEIEIE!!!! GEFELICITEERD! Wauwww!!!
    O meid wat ben ik blij voor je!! :D Echt erg leuk!! Ik had ook 's nachts getest de eerste test op mijn nod omdat ik het niet meer kon afwachten!! Zet je je foto in je album? Gezellig!!! :p
    Hoe voel je je??

11. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    hihihi, jaaaah dankje! ja voel me heel gewoon eigenlijk hahahaha! geen bijzonderheden op een boel puistjes na dan.... dat zullen de hormonen wel zijn! wist trouwens niet dat je 2 weken 'çadeau' krijgt en ik niet 2 weken, maar dan dus 4 weken zwanger ben ineens?! Wat is het spannend! En jij hoe voel jij je? hoop vooral dat de misselijkheid mee zal vallen?

12. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Ik voel me top hoor! Mijn eisprong was 5 maart en ben nu 7 weken.
    Geen puistjes, niet misselijk (soms een klein vlaagje), niet zo moe, ik hoop echt dat de echo goed is! ;) Hopelijk blijft het bij jou ook bij alleen puistjes haha... Zal zometeen weer ff een buik foto maken. Moet jij ook doen! Doe t elke week.

13. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ja en hopelijk gaan ze ook nog wel weer weg na een tijdje hahahah, ben me rot aan het comoufleren! Ja hoop ook op een goede echo voor jou! Wel fijn dat jij wat voorlicht dan kan ik mooi van je 'afkijken' hoe het allemaal gaat en moet hahahah

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Is al weer even geleden dat ik in dit topic was...
    Maar gefeliciteerd Wannabemum! Lekker snel zwanger, fijn hoor! En je voelt je wel goed las ik?
    Hier nog geen zwangerschap helaas:( En denk deze ronde ook niet. Heb een soort terugval van Pfeiffer en ander virus wat ik heb gehad (soort broertje/zusje ervan) en werk even halve dagen en sport niet (is voor mij echt balen, sport met regelmaat normaal...)
    Na een half jaar best overal op gelet te hebben na de eisprong e.d., heb ik het wel meer naast me neer gelegd dat het bij ons wrs gewoon wat langer gaat duren, maar blijft wel irritant. Lijkt wel of de wens steeds sterker wordt!
    Succes allemaal met zwanger worden!

15. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    bedoelde voor ligt, maar voorlicht past in deze context ook best ;)

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Miemie ook gefeliciteerd lees ik net! Leuk!!!

17. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    @Veerle Dank je!! weet het net een uurtje of 5, ben nog helemaal in de war! Jij veel strekte met de pfeifferachtige virusjes, snel beter worden en dan hopelijk ook een positieve test voor jou!

18. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Thanx Veerle en succes en sterkte met je gezondheid!
    Miemie: Ja ik lig voor en licht je voor hahaha!

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Miemie: Gefeliciteerd meid!!

20. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22