30 jaar en pas gestart voor de eerste?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannabemum, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Vandaag een bijzondere dag: de eerste echo gehad, ben nu 8 weken + 2 dagen. Het zag er prachtig uit met een mooi kloppend hartje! Zie mijn fotoalbum!! :D Sinds deze week begin ik ook last van puistjes te krijgen, bah! :(

2. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    @wannabemum; wat een mooie echo! Heb net even gespiekt :D Lijkt me ook ontzettend bijzonder om zo'n echo mee te maken!

@all; heb afgelopen zondag positief getest, maar het is nog steeds onwerkelijk. Denk dat ik nu rond de 4 weken ben en heb tot nu toe nog niet echt last van bepaalde kwaaltjes. Voordat ik positief testte wel vaker last van een opgezette buik, maar de afgelopen dagen helemaal niet meer. Dus ben benieuwd wat me verder te wachten staat. Lees online dat de misselijkheid vanaf week 6 kan beginnen (verschilt natuurlijk per vrouw). Hoop dat dat bij mij gaat meevallen. We vliegen rond die periode terug naar Nederland (zitten nu op de Nederlandse Antillen) en dat kan dan nog een zware vlucht worden.

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Naatje: Gefeliciteerd meid!!

@Wannebemum: Wauw! Fijn dat alles er goed uitzag! Verder geen kwaaltjes?

4. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    :xhelaas maar hier zijn de rode duivels weer doorgebroken :x. Op naar de volgende ronde dan maar. Het zag er best goed uit :(

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Balen Mika....Zeker omdat het er goed uitzag, dat geeft toch stiekem hoop.

Ik voel me vandaag ook ontzettend ongesteld, moe, buikpijn, rugpijn, chagerijnig..... Mijn NOD is pas volgende week, maar heb al een paar dagen af en toe wat roze en soms rood bloed bij het afvegen. Dus nu maar wachten tot het doorbreekt en dan kunnen we ook weer verder met een volgende ronde
    -zucht-

Deel Deze Pagina