@Lotje02: Ja dan heb je gelijk wel een goeie 'smoes' en denken de mensen idd Tja ze hebben die zaak dus die wachten nog ff. Jij ook succes!! Mijn ouders hebben ook geen idee. Woon nu een paar jaar samen, 'nog ff lekker genieten met z'n 2en' noem ik 't.
Ik ben vandaag jarig en 31 jaar geworden!! Ik ben precies een jaar geleden op mn 30ste verjaardag gestopt met de pil, dus nu 1 jaar bezig met zwanger worden.... Tot nu toe nog niks, maar ik blijf hopen en anders naar de huisarts! Succes en groetjes
Gefeliciteerd!! Een mooie dag dus voor een kindersurprise Die kreeg ik ook afgelopen jaar toen ik 31 werd, namelijk drie weken later bleek ik zwanger! Fijne dag in ieder geval
Het is nu officieel, stukje minder onzeker over, kruidvat, clearblue (met indicator) en sensitest : positief.
Naatje: fijn dat je meer duidelijkheid hebt, maar balen vd mindere kwaliteit vh zaad, hopelijk volgende test beter! Ben je nog niet ongi? Femmi: gefeliciteerd! Mika: al meer bekend? @de rest: succes! Hier op de wachtbank, vanavond weer achterlijk vroeg wakker... Irritant! Heb straks een gewone werkdag voor de boeg...
Ook ik 30 (sinds 11 dagen). Gaan voor ons 1e kindje. Leuk om te lezen dat er meer dertigers zijn dan ik gedacht had. Wens jullie allemaal veel succes en dat het jaar 2012 maar ons jaar mag worden!!!! xxx
hey hey, Ik ben 30 sinds juni vorig jaar en met de nuva ring gestopt in oktober 2011. Cyclus: 21-29-35-32 en nu op naar de volgende ronde. Als mijn menstruatie stopt tenminste: nu al 11 dagen lang:x Veel succes allemaal!!!! groetjes
Zo kom je elkaar toch weer overal tegen . Tja ik heb nu toch niets beters te doen dan te wachten Iedereen in ieder geval veel succes.
Nee, ik wacht tot donderdag voor ik weer ga testen. Dacht even dat ik ongesteld zou worden, had wat buikpijn, maar het is maar even geweest. Mijn temperatuur is vandaag wel gezakt, maar moet zeggen dat ik helemaal niet lekker heb geslapen, veel wakker en onrustig geweest. Misschien is daarom mijn temp gezakt? Ik weet het niet. Voel me niet echt zwanger (wil wel heel graag), dus het kan alle kanten op.
@femmi; gefeliciteerd! @Veerle; nee, ben nog steeds niet ongesteld Zit vandaag op dag 96 alweer... Nog een kleine 2 week en dan hoop ik meer te weten, moet dan naar het ziekenhuis..