Hallo allemaal, Ben net nieuw hier en ook 30. In mei willen we beginnen met klussen. Ik vind het erg leuk om mee te lezen. Ik voel altijd wanneer ik mijn eisprong heb, voel het altijd aan de rechter of linkerkant van mijn onderbuik. Ik denk dat dit handig kan zijn voor het klussen. Ik wens iedereen heel veel succes! Groetjes Zep
@Miemie en Wannabemum: Heel veel succes in ronde 3!! @Zep: Inderdaad fijn dat je je eisprong kunt voelen, dan weet je precies wanneer je moet klussen!
Welkom! En super handig dat je je eisprong kan voelen, scheelt weer ovulatietesten en tempen Bij mij is vorige week maandag m'n eisprong gespot, gelukkig! Het duurde 'ff' (102 dagen om precies te zijn ), maar dan heb je ook wat...hopen we dan hahaha! Morgen mijn bezoekje bij de gyn, nog zo'n spannend iets!
@ Naatje: Heel veel succes morgen! Ja, is idd handig met het bepalen wanneer te klussen! Het enigste wat ik er niet fijn aan vind, is dat het best wel zeer doet..... O die pijn is echt gemeen vind ik......... Herkennen jullie dit? Groetjes Zep
Hallo! Ben nieuw hier, 30 en in "ronde 1"... Voel mn eisprong ook altijd en doet inderdaad vaak wel pijn.. Moet ook altijd denken aan een klein balletje wat door iets smals wordt gedrukt.. Ik heb ook vaak last van mn darmen. Heb zowiezo lastige darmen maar rond de eisprong is t helemaal erg. Voel dan echt vanalles in mn buik! Steken, krampen, borrelende darmen en een opgezette buik.. Heb minder last van mn menstruatie! Succes iedereen! Groetjes, sabrina
Hoi allemaal, Ook ik ben nieuw hier, ik ben 30 jaar, in sept 31 Ik ben eind juli gestopt met de pil. Daarna heeft het denk ik 3 maanden geduurt voor mijn cyclus 'eigen' was. Ik liep van 28 dagen terug naar 25. Kan nu de klok erop gelijk zetten, ongeveer dan wanneer ik ongi wordt. Maar is vandaag uitgebleven...maar ook een negatieve test hmm, morgen maar even afwachten. Wat denken jullie?
@Naatje: Je hebt inderdaad veel geduld moeten hebben... En wat zei de gyn? @Sabrina: Welkom! @Shinie: Spannend!! Ik zou nog een paar daagjes wachten en dan nog een testje doen.....Hou ons op de hoogte!
Welkom Zep en Sabrina81! Ik voel mijn eisprong helemaal niét! Gek he, jullie zo erg en een ander weer helemaal niet. Idd wel handig met klussen! @Shinie: Welkom, spannend!!! Succes allemaal!!
Ik voel mijn eisprong ook niet, lijkt me erg handig!! heb afgelopen keer een ovulatietest gebruikt om te kijken hoe en wanneer
Ik voel hem ook niet...denk ik.....Ik heb afgelopen maand zoveel vage klachten gehad dat ik niet eens weet of ik hem gevoeld heb. Ik heb wel op dag 16 wat buikpijn gehad en wat licht bloed/bruinverlies en als ik terugtel zou dat mijn eisprong geweest kunnen zijn. We hebben toen niet geklust omdat ik toen dus wat buikpijn had en dacht aan een hele vroege ongesteldheid:x Ik ben deze maand aan het temperaturen dus ik ben benieuwd of ik hem nu wel kan vinden. Ook al is het dan te laat.....
Heel vervelend als je je ei pijnlijk voelt maar ook als je m niet voelt! Zo zie je maar, komt ie voorbij als je er geen erg in hebt en weg is misschien je enige kans die maand! Ik wacht ook al een paar dagen op mijn eitje Heb netjes een hele week volop vruchtbaar slijm gehad, in dezelfde week als vorige maand. Wij dachten: Kan elk moment komen! Wat denk je? Negatieve ovutesten en geen temp-stijging, is sinds gister mijn vruchtbaar slijm ook verdwenen! What the #? Wij maar klussen voor noppes! (Grapje: is ook heel fijn hoor! ) Pff wanneer ik nu weer vruchtbaar slijm krijg... Dacht dat mijn cyclussen een beetje op regel zouden worden na 2x 27 dgn. Niet dus!! Herkent iemand dit?
Wannebemum: Da's balen zeg.....Zeker omdat het bij jou allemaal zo netjes volgens het boekje ging. Ik snap er bij mij ook niks meer van. Volgens FF heb ik op dag 8 mijn ei gehad, volgens een app op mijn telefoon krijg ik hem rond woensdag en ik dacht afgelopen donderdag iets gevoeld te hebben. (kreeg opeens rug/buikpijn en krampjes rechtsonder) - zucht - ik heb nu dus ook geen idee wanneer mijn NOD is. Afwachten dus maar weer.
Hoe is je temperatuur? Hoger dan de eerste helft v/d cyclus? Bij mij is ie voor mijn ei rond de 36.5, na mijn ei rond de 37gr. Daaraan zie ik dat mijn ei niet per ongeluk al is geweest nu. Raar he, dat ze allemaal wat anders zeggen! Ik ga nu gewoon dagelijks ovutesten totdat ie langs komt. De meeste zekerheid... En FF bijhouden natuurlijk, tempen en slijmtesten. Pff het weet nog wat...
ja vind die ovutesten ook prettig.. wel erg duur natuurlijk, maar van dat tempen komt bij mij niets en dat slijm heb ik ook nog niet geheel onder controle.. Ben wel blij dat mijn cyclus nu redelijk op orde lijkt...
@Wannebemum: Mijn temperatuur stuitert al de hele maand op en neer....Maar daar zit ook de caranval tussen en een paar dagen een licht griepje, dus ik denk dat die daardoor ook van slag is.... @Miemie: Ik heb mijn slijm ook nog niet helemaal onder controle... Ik wil volgende maand ook beginnen met ovutesten, gewoon uit nieuwsgierigheid of het allemaal klopt wat ik voel (of denk/hoop te voelen)
3 dagen geleden 's avonds, 2 dagen geleden 's avonds, én vanmorgen met veel plezier geklust. Morgenochtend weer want vanmiddag testte ik voor het eerst positief!! Elke keer alleen de controlestreep te zien maar nu staan er 2 streepjes! Dag 24 van mijn cyclus vandaag. Iets later maar zeer blij nu! Hopelijk kan ik zaterdag 17 maart positief testen! Heb 's avonds een feestje dus wel fijn als ik meer weet!
Wat goed wannabemum!! Een positieve ovulatietest. Ik ga voor je duimen!!! Hier zit de menstruatie er bijna weer op, dus op naar een positieve ovulatietest.
Dankje! Mijn temperatuur is ook weer een tiende gezakt dus hopelijk knalt ie morgen de lucht in!! Ps van het klussen is vanmorgen niks terecht gekomen maar gister gelukkig wel dus dat is wel goed!
@Wannebemum: Goed zeg!! Ik ga volgende ronde ook ovutesten doen. Mijn temperatuur blijft maar op en neer stuiteren dus daar wordt ik niet veel wijzer van. Ook mijn slijm is niet echt duidelijk, dus misschien krijg ik wat meer zekerheid met de ovutesten. Ga ze zo maar alvast bestellen. Nu heb ik buik/rug/hoofdpijn dus ben benieuwd of ik nu ongesteld ga worden. (zit op dag 28) Maar misschien is het weer wat anders......