30 jaar en pas gestart voor de eerste?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannabemum, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Afwachten Lotje! Spannend he!! En anders raak je inderdaad aan de testen met die stuiterende temperatuur! Erg verwarrend!:( Ik heb het ook deze maand voor het eerst gedaan, ik vind het echt fijn hoor.:)
    Mijn temp gaat nu omhoog;), vanmiddag had ik een negatieve ovulatietest na 2 dagen positief getest te hebben. Dus hij is officieel gesprongen! Gisterochtend drukte ik links op mijn onderbuik en dat deed pijn, drukte ik daarna rechtsonder, voelde ik ook links pijn. Vanmorgen voelde ik een aantal steekjes linksonder in mijn buik een minuut lang. Wie weet!!! (Ps ik heb nooit een eisprong opgemerkt).

2. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Wat fijn dat je nu weet dat wat je voelt (of denkt te voelen) ook klopt! En nu weet je ook zeker dat je op de goede dagen geklust hebt. Spannend nu hoor!

Ik zit nu op mijn menstruatie te wachten zodat ik verder kan met een volgende ronde. (of niet natuurlijk....) Nu op dag 28.....

3. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik vind de ovutesten fijn! nog 2 tot 3 dagen tot mijn NOD, spannend!!! succes dames!!

4. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    #164 wannabemum, 7 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
    Jaaah miemie jij ook veel succes met geduldig zijn en ik hoop dat je niet meer ongi wordt dit jaar!! :D

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Miemie; Spannend!!
    Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is. FF geeft aanstaande maandag aan (dan zou ik dus ook weer op dag 34 zitten)

6. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Check m'n grafiek, een dik kruis en de temp is de hoogte in gegaan! 4 van de 5 vruchtbare dagen geklust dus hopelijk is het deze maand raak! :)

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Dat ziet er zeker goed uit Wannebemum! Je hebt er in ieder geval alles aan gedaan. Nu dus afwachten....spannend! Ik duim voor je.

Hier nog geen druppel bloed.... Wel nog steeds af en toe buikpijn/rugpijn en hoofdpijn en een humeur om op te schieten. Ik wilde zo even met mijn paardje het bos ingaan (dat help goed tegen chagerijnigheid) , maar kreeg net een mail van de pensionhouder dat ivm dat paardenvirus wordt afgeraden om de bossen in te gaan. Dus dan maar lekker chagerijnig op de bank vanavond.:x

8. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    @Lotje: Grrrr dat is effe balen Lotje!!! :x
    Wel lekker geslapen vannacht met je kwaaltjes en humeur? ;)
    Mijn temperatuur is echt de lucht in geschoten, bijna 8 tiende
    hoger dan de temperatuur op de dag van mijn eisprong! Een super-ei!! hahaha :p Ik moest er ff op wachten maar dan heb je ook wat! :D
    @Miemie: Hoe staat het ervoor ??? Spannend!!
    @Mika: Al weer frisse moed om er tegenaan te gaan? ;)

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    ja, ik heb gisteren toch maar ff gedressuurd en daarna ben ik meteen gaan douchen en mn bedje ingedoken. Voel me vandaag een stuk beter!! Alleen nog steeds rug/buikpijn....
    Voor jou ziet het er veelbelovend uit zeg! Spannend!!

@miemie: En????

10. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Jemig wat gaat die temperatuur omhoog!!!! Echt super. Laten we hopen dat deze zulke grote sprongen veel beloven. Ik ga heel hard duimen.

Wij gaan er weer met frisse moed tegenaan. Mijn temperatuur is nu vanaf het begin al wel hoger dan voorgaande keren. Ik ga voor mezelf ook duimen op zulke grote sprongen en duidelijke testen.

Succes allemaal.

11. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Helaas schijnt hoge temp helemaal niks te zeggen over eventuele zwangerschap ofzo, puur hormonen na je ei. T kan ook ineens weer zakken zieje... :) Maar ik hoooop zo dat het nu echt raak is!

12. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Maar je bent toch zwanger als je temperatuur niet meer daalt, of heb ik dat verkeerd? Ik heb vanmiddag maar een nieuwe thermometer gehaald. Ik kwam er vanmorgen achter dat als ik 3x achter elkaar meet, ik 3x een andere temperatuur krijg...gggrrr

13. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    heb vandaag een 2v5 kruidvat test gedaan en daarop verscheen 1 streepje.. nog even afwachten, maar denk dat het een 4e ronde gaat worden....

14. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    @Miemie: :( Maar.... ronde 4 begint pas als je écht ROOD ziet!!
    Dus houd de moed er nog heel eventjes in... balen kan altijd nog. Hoe is je temperatuur?
    @Lotje: Eigenlijk moet je temperatuur nog steeds hoog blijven na je niet-ongesteldheids-datum, dan is het tijd voor een test! Daarvoor zegt het dus niks... Ik ben heel blij met mijn nieuwe thermometer met 2 cijfers achter de komma. Succes met jouw nieuwe, hopelijk geen stuiteringen meer! :D

15. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    wannabemum, waar heb je die thermometer gekocht? ik duim met je mee!!!

16. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Digitale ovulatie thermometer € 7,49 inclusief verzendkosten bij sensitest.nl op internet!! Via ideal betaald en de volgende dag in huis! Top hoor! Thanxxx :D

17. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Wannebemum: Oke, dus nog even afwachten voor je....Spannend! Ik duim ook nog steeds voor je.

@Miemie: Ik ben het met wannabemum eens: er is nog hoop zolang er geen rood is! Ik duim ook voor jou.

Hier nog (dag 32) nog steeds geen nieuws. Ik moet van mezelf wachten tot volgend weekend om een testje te doen, vooral omdat ik nog steeds buik/rugpijn heb.

18. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    Dankje Lotje02, maar helaas was het vandaag inderdaad rood dus op naar rond 4, helaas! Wat goed dat je zo lang kan wachten lotje! ik duim voor je!

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Jammer Miemie....hopen dat het snel ophoudt zodat je verder kunt met ronde 4.

Hier nog steeds niks...zit nu op dag 34 (net als vorige maand) en voel me prima. Geen buik- of hoofdpijn meer. Nog wel wat pijn in mijn onderrug maar dat heb ik al 3 weken. Het begint nu toch wel te kriebelen hoor...Ik heb me zolang kunnen beheersen met testen omdat ik zo het gevoel heb dat het niet raak is. We hebben niet echt superveel geklust omdat ik veel buik- en hoofdpijn had en mijn ei is nog steeds spoorloos....zou het dan toch?????? Ik ga proberen om nog een paar daagjes te wachten met testen.

20. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Succes lieve meisjes!! ;)

Deel Deze Pagina