30 jaar getrouwd!!

Discussion in 'De lounge' started by Starry, Nov 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ja in December zijn mijn pap&mam 30 jaar getrouwd :)

En dat gaan we uiteraard vieren..ik, m'n man, dochter en mijn broertje..

We gaan voor 4 dagen naar zo'n vakantiehuisje met z'n allen.
    Maar we willen niet met lege handen aan komen, normaal ben ik altijd van het organiseren en zo maar nu heb ik nog steeds geen cadeau voor ogen :$ m'n broertje en ik +gezin willen samen wat kopen.

We dachten eerst aan een city trip in Istanboel maar omdat onlangs bij mijn moeder kanker is aangetroffen en zij vandaag met haar eerste chemo kuur start word het dus lastig om ze samen weg te sturen omdat we niet weten hoe me moeder hier op reageert en ik zou het heel erg vinden als ze hartstikke ziek is op het moment dat ze juist moeten genieten voor het feit dat ze al 30 jaar getrouwd zijn ( op naar de volgende 30 ;) )

Dus zou ik graag jullie hulp willen voor het zoeken van een passend cadeau en niet zo afgezaagd met een etentje ;)

Thanx lady's

Liefs Starry

2. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik heb voor mijn ouders 2 foto's op canvas laten afdrukken

1 foto van de kinderen (mijn zus, broer en ik) die op de dag zelf cadeau gegeven met een kaartje erbij dat we die avond bij het uit eten gaan met zijn 5 op de foto moesten en dat ze die ook op canvas kregen

we zijn heel lang niet meer als gezin op de foto geweest
    dus me ouders vonden dat helemaal geweldig!!

3. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik geloof dat niemand een leuk idee heeft jammer...
    Ik ga dan maar eens op het internet kijken.

4. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Heel afgezaagd misschien maar wij hebben voor mijn schoonouders bij een professionele fotograaf foto's laten maken van beide gezinnen maar ook van mijn vriend en zijn broer (dus alleen eigen kinderen). Gewoon leuke vlotte foto's. De 2 mooiste laten afdrukken en laten inlijsten. Aangezien mijn schoonouders niet zo houden van grote foto's in de huiskamer, waren ze met deze ingelijste foto's heel blij.

5. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Wij hebben een musicalbon gegeven van 120 euro en nog een etentje dacht ik. (totaal 100 euro per stel)

Maar dit is in overleg met mijn zus en zwager gegaan want wij wilde eigenlijk een duurder iets want we werden meegenomen op vakantie naar Egypte voor 9 dagen. Maar mijn zus en zwager vonden het genoeg!

Wij hebben mijn ouders later nog een keer zelf mee uiteten genomen. Na zo'n vakantie mag je wel laten blijken dat je dankbaar bent.

6. mom23

mom23 Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,389
    0
    0
    Ook wij hebben een fotoshoot gedaan en 1 foto van de kinderen (en kleinkind) gegeven........... groot formaat foto

7. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Kun je ze ipv Instanbul nietnaar een plek dichterbij "sturen." toen mijn ouders 25 jr getrouwd waren hebben we ze 2 nachten Antwerpen gegeven. We hebben toen al wel voor ze geboekt maar in jullie geval kun je de datum ook vrij laten dan kunnen ze adhv de behandeling van je moeder en hoe zij zich voelt, zelf een datum prikken. We hadden toen een mooi boekje gemaakt met info over de stad en het hotel dat we voor ze geboekt hadden. Wat info over restaurantjes en bezienswaardigheden in de buurt en een stukje tekst over hun leven samen.

Share This Page