Grrrrrrrrrr ik word gék van iTunes.... Ik gebruik het zelden, download alles rechtstreeks op m'n iPhone maar nu wil ik de software updaten maar dat kan niet omdat de programma's op m'n iphone niet op itunes staan. Hoe krijg ik die in hemelsnaam daar dan op !!!???????? Heb wel een reservekopie gemaakt........ maar verder kom ik niet. En die stomme machtiging werkt ook niet. Geeft aan 'Computer niet gemachtigd, geef machtiging bla bla bla' en vervolgens 'Deze machtiging is verlopen' Terwijl ik het net heb gedaan........ Naja anyway ik wordt er stapelgek van !!!!!! Weet iemand hoe het moet ???
denk dat je als je je iphone hebt aangesloten je bij programma;s ( in itunes) moet klikken op '' zoeken naar updates'' hij moet ze idd van je iphone naar itunes kopieren.. wat betreft de machtiging, vaak moet je je gebruikers id en wachtwoord invullen wil hij ze overzetten.. ( bij store -> mijn account tonen) zie je je gebruikersid
ook moet je trouwens in itunes bij ''programma's'' wel alle programma's aanvinken die jij op je iphone wil, anders zet hij ze niet over..