ik ben vandaag zo boos geworden op arriva! ik wilde van het station den bosch naar huis reizen. iets wat ik al heel vaak zonder problemen heb gedaan. ik reis met een elektrische rolstoel. ik neem altijd iemand mee die mij in en uit de bus helpt dus de chauffeur hoeft niets te doen. toen ik de bus in wilde gaan kwam de chauffeur kwaad naar ons toe met de meededeling dat ik niet mee mocht omdat scootmobielen niet mee mogen. maar ik rij niet in een scootmobiel maar in een rolstoel. toch reed de bus zonder ons weg. ik heb toen arriva gebeld en ze zeiden tegen ons dat de chauffeur ons gewoon mee had moeten nemen maar dat ze er niks aan konden doen. ik moest het nogmaals proberen bij een andere chauffeur. ik heb net echt een klacht ingedient. we hebben meer dan een uur voor niks in de kou gestaan.
BE-LACHE-LIJK! wat goed dat je een klacht hebt ingediend, dit is toch niet normaal! hoop dat je snel wat van ze hoort!
Arriva is inderdaad waardeloos! Ik heb de afgelopen maand 2 klachten ingediend bij arriva. De eerste keer was ik met de trein weggeweest (arriva heeft hier een trein van geldermalsen naar dordrecht) en ik kom aan op een perron waar alleen een trap naar beneden is. Dus ik vraag aan de conducteur of hij misschien voor mij het hek open wil doen zodat ik over het spoor naar de overkant kan lopen. Was namelijk met mn dochter op stap en aangezien ik reuma heb kan ik de kinderwagen echt niet de trap af dragen. Maar de conducteur was te druk met roken en zei dat hij dat hek alleen voor rolstoelen open mag doen. Daar stond ik dan! Blijkt allemaal onzin te zijn achteraf, hij was gewoon te lui! De tweede keer zat ik ook in de trein en had de kinderwagen naast mijn stoel gezet zodat ik zelf ook kon zitten, het was niet druk dus niemand had er last van. Komt de conducteur naar me toe en zegt dat ik de kinderwagen in een drukker gedeelte van de trein moet zetten ivm de veiligheid. Met veel tegenzin ben ik daar gaan zitten. Wat gebeurt er nou, er valt een fiets op de kinderwagen!! Godzijdank had mijn dochter niks maar oh wat was ik boos. Veiligheid mn reet! Maar ook belachelijk dat ze jou hebben laten staan, dat kunnen ze echt niet maken! Hoop dat die chauffeur er nog wat van te horen krijgt. Liefs.
mijn mag is chauffeur geweest bij arriva groningen (nu Qbuzz) en staat met ze mond open. hij zegt dit is niet normaal. wat belachelijk! Arriva hoort jou nu een gratis dag kaart te geven.
wat belachelijk. ook dat ze er niks aan konden doen volgens hun. onzin natuurlijk ze kunnen het sowieso serieus nemen en de chauffeur erop aanspreken. heel goed dat ej een klacht hebt ingediend hopelijk doen ze er nog wat mee
Heb ook een hekel aan Arriva, hier rijden ze als gekken soms! Ben met 36 weken zwangerschap met dochter in de kinderwagen keihard omgevallen in de bus samen met een ander vrouwtje wat met een buggy naast me stond. Chauffeur deed net alsof hij niets doorhad en een paar jonge jongens hebben ons overeind moeten helpen en de kinderwagen weer recht moeten tillen met een huilende peuter erin. Zelfs mijn schoen lag ergens anders. Kan best wel wat hebben maar zulk rijgedrag kon ik gewoon niet tegenop.