Chicco next2me cosleeper

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Moppiemuis, 6 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Wie heeft ervaring met de Chicco next2me co-sleeper en wieg?

2. Roodwang83

Roodwang83 Actief lid

12 okt 2015
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik! :)
    Onze zoon wilde niet in z'n eigen bedje slapen en toen hebben we deze, na 3 slapeloze nachten aangeschaft! We zijn er erg tevreden over. Onze zoon is nu 13 weken en hij ligt nog altijd lekker bij ons op de kamer. We gebruiken hem nu alleen niet meer als co sleeper maar aks 'gewoon' bedje (zijkant omhoog).

3. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Wat fijn! Ik wil bij nr 2 gewoon heel graag een co-sleeper! En ik vind deze er mooi en praktisch uitzien, is hij ook mooi stevig? Geen wiebelding?

4. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Wij hebben hem! Bij de eerste de eerste drie maanden gebruikt! Heel tevreden over! Lekker aan het best vast en je baby lekker dicht bij je, ook is hij net is groter dan een stnadaard wieg, en hierdoor groot genoeg voor onze grote jongen en inderdaad ook los te gebruiken, maar ook als bijvoorbeeld campingbedje de eerste tijd (tot hij/zij eruit gegroeid is)

Uitgeleend aan vrienden, die waren er ook heel blij mee!

Let wel, voor als je een earosleep wil gebruiken, de standaard wieg maat past hier niet op, wij hebben er eentje op maat hiervoor besteld bij aerosleep zelf. Wel duurder, maar dan past hij stukken beter. Voor de rest (hoeslaken e.d) weet ik het eigenlijk niet meer wat wij gebruikten (zwangerschapsdementie?) maar volgens mij zit daar genoeg rek in.

Met de tweede gaan we hem zeker weer gebruiken!

5. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Je kan hem helemaal vastsnoeren aan bed (met bijgeleverde snoeren) en je kan hem zelfs schuin zetten bij bijv reflux. bij goed vastsnoeren wiebelt hij nauwelijks, maar het blijft een klein bedje, dus wiebelen doen ze allemaal wel iets.

6. Roodwang83

Roodwang83 Actief lid

12 okt 2015
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad, hij wiebelt een klein beetje. Maar ik heb geen moment gedacht dat het hele ding daardoor zou instorten of instabiel was.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Hier naar volle tevredenheid 8 maanden gebruikt bij m'n dochter, de volgende gaat er ook in. :)

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik wil 'm ook! Maar helaas is 'ie niet hoog genoeg voor naast onze boxspring.

9. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Dankjulliewel voor jullie ervaringen! Ik ben wel overtuigd!
    Aerosleep wil ik er niet op, dus dat is geen probleem.

10. Yumyum21

Yumyum21 Lid

3 okt 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een goede ervaring met Chicco wieg. We hebben het zelfs meegenomen toen we aan het reizen waren. Nooit problemen gehad, dus voor ons is het goede product.

11. Nonnie1986

22 feb 2016
    50
    0
    6
    Heel fijn bedje. Wij namen hem ook vaak mee als we weekendje weg gingen. Dochter heeft er tot 8 maanden bij ons op de kamer mee geslapen en paste en nog makkelijk in. Ik kocht gewoon wieghoeslakentjes en die rekte genoeg mee. Is namelijk iets groter dan de wieg.

Deel Deze Pagina