Zoals de titel het al zegt veel hoor je dat ze hebben geklust op de dag vd eisprong of net ervoor Kan juist zelf nooit merken dat me eisprong daadwerkelijk is geweest dus bij wie klopte de theorie na 1e positieve ovu test en werd zwanger van een jongen
haha nouja, wij hebben het de nacht vd eisprong gedaan en er zit inderdaad een klein mannetje in mijn buik. Volgens mij komt dat overeen met de theorie.. Maar of het ook echt aan de timing lag? Awel, wie weet
Hier alleen op de dag van de positieve ovulatietest seks gehad en idd in verwachting van een jongetje.
dat zou het kunnen beinvloeden wanneer je alleen seks hebt op de dag van de eisprong, er word gezegd dat jongenszaad sneller is maar meisjeszaad langer leeft, zo zou het dus kunnen zijn dat als je seks hebt op dag van de eisprong dat het een jongetje zou zijn, maaar je kunt ook 5 dagen daarvoor seks gehad hebben... het kan zijn dat alle zaad al dood is.. maar het kan ook zijn dat het meisjeszaad daar heeft liggen wachten en het heeft overleeft en die dus gauw naar binnen floept maar ook kan het zijn dat van die 5 dagen geleden het jongenszaad het overleefd heeft.... eigenlijk is er gewoon geen peil op te trekken
Jongens zijn sneller bij het eitje en meisjes langzamer, maar overleven langer. Het zou dus in theorie een jongen moeten zijn.
Wil dus ook nu idd alleen klussen op moment van positieve ovu test dus niet dagen ervoor Als je dus bv begin vd avond of eind vd middag een positieve test heb moet je infeitte dus 12 tot 48 uur bij optellen toch
Geklust op de dag van de eisprong.. -> meisje.. Maar toch een late innesteling gehad.. Dus ik denk dat me ei later is geweest dan mijn berekening
Wij hebben altijd op de dag van, voor en na de eisprong geklust en bij ons is het: meisje, jongen, meisje, jongen. Mooi fifty fifty dus