Ontstaan vanuit het Algemene Temperatuurkaartjes-topic.. Voor de meiden die zwanger zijn, streepjes zien en eieren leggen Hier kan je je ei in ieder geval kwijt.
Weet je dat een oud klasgenoot altijd zei als ze iemand gestoord vond: 'Die ziet streepjes'. Had ze van haar moeder die uit Indonesië komt. Grappig ivm de zie-ik-nou-wel-of-niet-een-tweede-streepje
ooh zooo hahaha, nee viel mee (vind ik dan, kon duurder al vind ik dit wel de max voor een tas, gezien ik elk 1/2 jaar zowat nieuwe koop) 49,95
ik meld me hier ook! gezellig neem ff een abbotje ik heb laatst ook weer een nieuwe tas gekocht haha, alleen voor een tas geef ik niet zo veel uit hoor xx
ben benieuwd of we met z'n 3-tjes blijven of er meer meiden komen! Want ik denk dat er ook veel blijven plakken en kletsen in het temp kaartje topic toch maar ik heb als max 50,- euro voor een tas hahaha... Ach ja... de een heeft een schoenentic, riementic of sieraden tic en dat heb ik niet, ik ben alleen gek op sjaals en tassen. Gelukkig kom ik niet zo vaak in de stad dus de sjalen tic kan maar 1x in de 3maand ofzo toeslaan Maar die tassen koop ik indd wel 2x per jaar wat voor een tic hebben jullie? (zal hier de tas ook nog ff showen voor de nieuwkomers *als die er komen* anders snappen ze dr niks meer van)
Terug van huisarts: Het is indd slijmbeurs ontsteking in mijn heup Nu moet ik dus rust gaan nemen (lees: niet werken) maar dat wil ik eink helemaal niet dus dat is mijn dillemma. Ik moet doorgaan met diclofinac en para's erbij. Ik ga vanmiddag even kijken wat ik ga doen en kan regelen met het werk. Ik hoop dat ik iig morgen af kan vallen en dan kijk ik donderdag wel of ik dan nog wel kan werken. we zullen het zien,,
Hmm Je lichaam is wel belangrijk he! Niemand zorgt voor je, dat moet je zelf doen! Hier nog weer een temperatuur van 36,9 dus ik weet het ook allemaal niet meer. Dikke toestand Vandaag nog even een SIMkaartje kopen voor werktelefoon en dan op mijn werkdag van morgen voorbereiden. Hoop dat ik dan ook wat meer te weten kom wat betreft extra uren, want die dagen zijn érg welkom, niet alleen inkomen-technisch gezien Wat doen jullie voor werk?
Dag 23 zou je je ei gehad kunnen hebben? Als ik jou was zou ik stoppen met tempen.. want volgens mij maak ook jij je daardoor juist soms een beetje druk over het hoe en wat en ben je er meer mee bezig? Of niet? ik temp niet meer tot 10dpo.... dat geeft me echt rust! En gezien bij jou het vinden van je eitje toch al bijna onmogelijk is (toch?) zou ik lekker stoppen en even rust daarin nemen. wel gewoon klussen wanneer je wilt natuurlijk
Ja, ik hou deze ronde nog maar ff gewoon aan met tempen en dan zie ik het wel. Ik ben er vooral mee begonnen vorige keer omdat ik dan een beetje wist wanneer ik ongesteld zou worden. Maar aangeizen het ei opsporen redelijk ingewikkeld is stop ik er denk ik ook maar gewoon mee. 't Is alleen die onzekerheid wat betreft wanneer-ben-ik-nou-ongesteld waar ik écht last van heb. Want dan weet je nooit wanneer je zou moeten testen etc. En aangezien ik wel meteen contact moet zoeken met mijn internist als ik zwanger raak (ivm vertraagde schildklier) wil ik ook niet het risico lopen dat ik er pas later (te laat) achter kom. Maar misschien idd later beginnen met tempen ofzo.
Tja moeilijk he, ik zat daar eerst ook zo mee , die lange cyclussen bah! temp geen touw aan te knopen, heb geen pcos maar toch..
hi, Dames... wil hier best af en toe wippen... als ik tijd heb... om mee te kwekken... (nu is het makkelijker want zoontje is ziek thuis... dochter dus ook van de psz).... maaruhhhh ff voor de duidelijkheid... wij zijn niet bezig met zwanger worden hoor.. (jammer genoeg, maar tis zo full house) Sterker nog... vriendlief wordt binnenkort geholpen... Zou 6-5 zijn, maar kreeg brief dat het uitgesteld is naar 3-6...... Temperatuur om te kijken of er al wat op gang is.... (aangezien wij het niet zo nou nemen) ik val dus onder... gewoon kwekkende kip....
Unox: snap je ook wel hoor. Ik wil zelf ook dolgraag me nod weten. Maar door te tempen ben je daar nog niet zeker van toch? Ik zou als test datum je laatste cyclus lengte steeds nemen.... Dan zit je ongeveer toch goed, ben je dan nog niet ongi kun je testje doen, is ie nega dan ben je (nog) niet zwanger en kijk je het weer weekje aan? Ik denk dat het je wel rust kan geven. xxx Oh en de vraag hoe lang niet werken komende 3 dagen iig. Vandaag eink ook, maar dat kan ik niet geregeld krijgen (en wil ik niet)