Het begon afgelopen januari een jaar geleden, vlak na mijn vmk.......in januari stond ik voor de klas en moest ik me opeens vast houden in ging bijna tegen de vlakte. Het draait niet echt maar alles staat schots en scheef en lijkt alsof ik wegglij maar dan ook uit mijn bewustzijn, begin te shaken over mijn hele lichaam en moet naar adem af en toe happen. Toen heeft het ambulance personeel een en ander uitgesloten en mij meegenomen naar ht zkh maar daar ook niks gevonden. Daarna wel het gevoel vaker gehad (maar vanaf januari vorig jaar natuurljik ook 3x verkeerde innesteling na mk gehad dus last van hormonen (?) maar niet zo heftig, dan was het met een snoepje of even zitten weer klaar in de kraamweek heb ik het ook heftig gehad en afgelopen nacht dus. Dokter zat eerst te denken aan hyperventilatie alleen in het zkh was dat destijds al uitgesloten (wordt er soms wel moe van dat ze het daar direct op gooien, hoewel de arts van vannacht echt heel goed was en dat voor een hap arts) Hij gooit het toch op een combi van hormoonschommelingen met totale oververmoeiheid. Zijn beide goed geschrokken en ben heel erg vandaag op mijn eten aan het letten en heb zelfs 3 uur geslapen bijna. Dokter zei ook, je pakt zeker nog wel iederen dag je uurtje slaap.....ehhhhh NOT........hoe? Nu toch kijken of ik de dagen dat Sven naar het KDV is ik Toine in een slaapritme kan plaatsen vanaf half 1........we gaan het gewoon proberen. Maandag bellen naar de dokter om te bespreken hoe nu verder, misschien bloedprikken op hormonen en hij dacht misschien aan een ivent recorder om hartritme stoornissen uit te sluiten (had mijn vader last van) enige probleem is dat je die niet altijd goed kan vangen. Zelf denk ik dat het de hormonen zijn in combi moehied.
Goof, dat klinkt niet best zeg! Lijkt me echt eng als je ook echt merkt dat je weg gaat glijden... Hopelijk vinden ze wel iets en kan er iets aan gedaan worden. Rust met 2 kleine kindjes... dat is moeilijk in te plannen en te combineren! Sterkte en hopelijk komt het niet weer een keer terug!!
Thnks meis, het is iid heel erg eng, en dat maakt ook nog eens dat het alleen maar erger wordt op dat moment. Verklaart ook wel dat ik rustiger wordt als de arts er eenmaal is. Anyway.... HOE WAS HET MEIDEN?????
@Goof Oh meid, wat heftig zeg! Je weet natuurlijk al lang dat je vééls te weinig rust krijgt en dat dat eigenlijk anders moet. Ik hoop ontzettend dat het je gaat lukken om Toine in een slaapritme te krijgen. Maar wie weet is er inderdaad hormonaal iets aan de hand of iets anders, als je maar snel duidelijkheid krijgt want dit kan zo niet he. *Hele dikke knuffel*
Alex, leuke foto's!! Ik ben benieuwd naar de andere foto's! (PS ik ben mijn hyves vriendjes aan het uitbreiden )
och meiske..ik maakte me al wat zorgen om je! Jij loopt al maanden op je tandvlees.. Al van je zwangerschap.. Werk niet helemaal lekker.. zwangerschap zwaar.. nieuwe baan van je man... toine niet altijd makkelijk.. Ik wilde dat ik meer voor je kon betekenen dan alleen een knuffel! @all.. het was gezellig vanmiddag Ik heb me opperbest vermaakt.. En mijn dametje ook
@goof, jeetje zeg dat klinkt heftig.... ik hoop voor ze dat ze snel een oorzaak vinden.... en ondertussen toch proberen je rust te vinden..... I know... makkelijker gezegd dan gedaan met 2 kindjes... maar probeer toch even goofytime in te calculeren!!!!!!
whahahaha..... denk niet dat je de enige bent... ben ook gesloopt..... maar owwww wat was t gezellig!!!!!
Goofytime die houden we erin!!!! Heb je ervan genoten meid??? Ff uit je sores zal je goed hebben gedaan. Gauw een keertje weer afspreken. @Alex leuke foto's maar vraag me af wie Cathelijne is.....
nee dat denk ik ook niet Mijn meiske bleef wakker tot joure.. waren we bijna thuis dondert ze in slaap.. zucht