30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suussuus

suussuus Niet meer actief

Allerliefste kippetjes !!!

@goof, dikke knuffel meid voor jou en je grote mannetje !
    @twijfel, zo voel ik me af en toe ook, denk zo vaak om er maar mee te stoppen, ik voel me net als jij gezegend met mijn 2 lieve mannetjes, daarnaast ben ik hier het oudste kippetje, en ik gun de anderen het vaak veel meer dan mezelf ! Maar ik ben daarnaast ook heel blij voor jou dat je binnenkort een 4de wondertje mag verwelkomen !

@alex, ik duim voor je meid ! De bewuste zondag komt nu wel heel dichtbij, en ik kan me heel goed voorstellen, dat je het aan de ene kant NU wilt weten en aan de andere kant die hoop zo lang mogelijk wilt vast houden ! Dikke knuffel !

@eternity, lieve meid, jij verdient eindelijk eens een positieve test na alles wat je hebt moeten doorstaan ! Maar dat geldt hier eigenlijk voor iedereen ! Ik hoop zo jullie binnen aan maand eindelijk kunnen starten ! Knuf!!!
    @sas, voor jou eigenlijk hetzelfde!!! Inclusief knuffel !

@mykelti, inderdaad wat een KKKK-nieuws en dat allemaal op zo,n korte tijd ! Belachelijk dat gezeik over je bmi, ze moesten eens weten wat jij allemaal hebt gedaan om dit omlaag te krijgen ! Ik vind het geweldig van je !

@meike, ik hoop dat je morgen weer lekker thuis bent !

@lobi, dikke knuffel !

@leo, leuke dag gehad in Arnhem ?

@femke, fijn om even te horen hoe het met jullie gaat ! Gelukkig is alles goed afgelopen !

@sanne, hoe is het met papa & mama en kleine Mees ?

liefs suus;)

2. suussuus

@kristel, ik heb je foto op FB gezien van je nieuwe kapsel !!!
    Superleuk, lekker vlot !

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Dat vind ik dus ook!

4. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    En hoe is 't met jou Suus?

5. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Eternity lieve meid, ik begrijp je zo goed. Weet dat je altijd bij mij terecht kan als je een luisterend oor nodig hebt of gewoon effe wil schelden op alles. *knufs*

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hey meiden

Hier net verjaardag gevierd van mijn mannetje. Hij is schrik niet 30!!! geworden. Broekie.
    Ook nog naar de verloskundige geweest. Pluis groeit hard! Bloeddruk is ietsje gestegen maar nog steeds prachtig. Weer geen kilo aangekomen en hoe het kan geen idee. Ik eet ijs, slagroon, chips echt alles wat slecht is. Maar goed.
    Pluis is helemaal ingedaald. De krampen die ik elke dag nu voel zijn ook goed. Bevalplan samen doorgesproken. Kortom weer helemaal goed.

7. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    @suus en alex; thanks !!!! moet er nog wel erg aan wennen, maar ben er erg blij mee... was mijn haren zooooooooooo zat. ik kon er niks mee..... dus mams even lief aangekeken of ze wilde/durfde te knippen....

8. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    idd wat een broekkie... die van mij word in sept pas 30!!!! en dat zal hij weten ook.......:D:p
    prima toch geen extra kilo's erbij.... zolang pluis goed groeit hoef jij je niet druk te maken over de kilo's...... Ik sta ook nog steeds op totaal 7 kg aangekomen, dat was met Jamie wel anders, namelijk wel 30 KG:$!! toen aangekomen... dus laat pluis maar lekker groeien, en maak je na de bevalling maar weer druk om de kilo's....

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Eternity ik kan me je gevoel niet voorstellen en ik weet ook niet hoe je moet denken maar ik wil er wel voor je zijn.

Alex ditzelfde geld ook voor jou. Ik weet niiet meer hoe ik je kan opvrolijken en opbeuren. Ik weet niet meer wat te zeggen. Maar mocht het ooit nodig zijn, ik ben er voor je en luister naar je

Mykelti geen fijn nieuws om te horen. En al helemaal niet omdat je al zoveel slecht nieuws heb moeten verwerken deze week. Hele dikke knuf

Meijke fijn dat je morgen weer naar huis mag enik hoop dat je ook thuis kan blijven.

Suus je gaat je niet schuldig voelen hoor. Jij verdient dit geluk net zoveel als een ander. en dat geldt natuurlijk ook voor twijfel

Nanette hopelijk heb je het nu wat rustiger en kan je vanavond genieten van een vrije avond

All sorry als ik je vergeten ben. Gehugen is een zeef

Oja nog eentje die ik nog wel weet. SPROKKEL je hebt VERLOF vanaf vandaag. Geniet ervan

10. suussuus

Met suussuus is het goed hoor !
    Heb soms een beetje het gevoel dat ik jullie verwaarloos !:(
    Deze week was druk doordat de kids 2 weken paasverlof hebben en ik gewoon moet werken, en dat is volgende week ook zo !
    Maar nu lekker weekend vrij !

Kan ik eindelijk suusseman wat meer aandacht geven want dat sluipt er wel eens bij in.

11. suussuus

@femmele, inderdaad een broekie !
    Hoe is het vandaag met jou ?
    Het duurt nu echt niet lang meer!

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik zit pas op 5 kilo!!!
    Had ik nooit verwacht. Maar inderdaad als Pluisemans geboren is, ga ik wel effe letten op mijn gewicht. Voor pluis was ik al gaan hardlopen en gezonder eten. En de kilo's gingen er toen lekker af. Wil er straks toch wel zeker 10 kilo afhebben. Maar ik ben geen sportwonder en ik heb me nooit druk gemaakt om mijn lichaam. Alleen om mijn conditie

13. suussuus

5 kg ???
    Kun je je voorstellen dat ik 20 kg was aangekomen ?
    En nu weet ik niet hoe ik ze erbij kan komen ?

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik ben erg moe en ik merk dat ik weer te lang gezeten heb. Mijn buik voelt dan weer hard aan en ben weer misselijk. Als het goed is zakt dat straks weer. En anders ga ik gewoon lekker op tijd naar bedje toe.
    Voor de rest voel ik me best goed. Kan gelukkig nog wel wat en voor de rest probeer ik me voor te bereiden op de bevalling en zoveel mogelijk te relaxen,

15. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Suus; nu lekker weekend vrij... pak je rust en geniet lekker van je gezinnetje... wordt mooi weer.....

@all; Ik reageer ook niet zo vaak meer, dat ga ik langzaam aan weer proberen op te pakken, maar lees wel elke dag even bij hoor.... dus jullie zijn steeds in mijn gedachten.... ik kan niet meer zolang achter de pc zitten vanwege mijn bekken... bijlezen doe ik vanaf de foon, maar reageren via foon is een stuk lastiger...... En tevens die kleine man van mij vraagt de hele tijd mijn volle aandacht en heeft momenteel last van driftbuien.... hij voelt dat er waarschijnlijk wat te gebeuren staat.... dus daar heb ik mijn handen vol aan.... kamertje is bijna klaar... nog een paar dingetjes afmaken/ophangen dus meisjelief kan er bijna in...

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

Ik snap er ook helemaal niks van, Vroeger hoefde ik maar te kijken naar slecht voedsel en de kilo's vlogen eraan. En nu? eerst ben ik 5 kilo afgevallen en toen weer 10 kilo aangekomen, dus totaal 5 kilo. en echt ik eet soms zo slecht en totaal niet gezond. En veel en ik kom niet aan. Maare je hoort me niet klagen hoor.

17. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Femme
    Dankjewel meid. Ik begrijp heel goed dat je niet meer weet wat je moet zeggen. Alles is ook al eens gezegd van beide kanten. Het is zoals het is, niemand die er iets aan kan veranderen. Het doet me wel altijd goed te weten dat mensen aan me denken en voor me duimen.
    Mijn lief is trouwens maar 27, dus da's ook een broekie! Hebben we goed gedaan uitgekozen toch? ;)
    Wat lekker dat jij alles kan eten zeggen. Als ik ooit zwanger ben dan teken ik daar voor! (Eigenlijk zou ik dat nu al wel willen, ahum.)

@Suus
    Nou inderdaad wat verwaarloos je ons! :p Geeft niks hoor. Je bent nu eenmaal drukbezet. En Suusman heeft inderdaad óók aandacht nodig. Je bent immers niet met ons getrouwd. ;)

@Kristel
    Wat goed zeg, dat jouw mams kan knippen! Handig vooral. :)

@Sprokkel
    Oh wat heerlijk, verlof voor je! Geniet ervan!

@Mykelti
    Wat #!$%&^# voor je! Het zit je inderdaad niet mee. *dikke knuf*

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Kris doe jij nu maar lekker rustig aan. we vergeten je niet hoor.
    Fijn dat het kamertje bijna af is.

19. suussuus

En gezellig te ZP-en niet te vergeten !!!:D
    Lekker rustig aan doen en luisteren naar je lichaam !
    Ben zo benieuwd hoe pluis er uit ziet !
    Ben jij nu de eerste of is dat Saffron ?

liefs suus

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Saffron, rieanne en dan ik en dan sprokkel en dan kris volgens mij

Deel Deze Pagina