ow saf wat vreselijk.. en wat erg dat je geen mogelijkheid hebt om naar hem toe te gaan! Ik zal aan jullie denken meissie
@saffron: oh meid, wat vreselijk zeg!!!! Kun je niet iemand vragen die je daarheen kan brengen ofzo?? Wat erg zeg, dat je zo ver weg van dat ziekenhuis woont! Ik hoop dat hij snel helemaal stabiel is, en dat alles goed zal gaan! Maar wat een gestress voor je meid! Heel veel sterkte! Dikke knuf!
Hahaha, ik snap wel dat je man van de leg is! Ik zat ook met open mond te kijken naar 't scherm! Maar geeft het je ook een beetje rust?
Nanette, Respect voor je zelfbeheersing!! Hier dezelfde mogelijke nodden.. en laat me dus wel gekmaken..
Euhm.. zojuist gedaan maar omo natuurlijk.. Heb het gevoel dat oma elk moment kan komen. Maar net wat Nette zegt, nod kan vandaag, maandag of woensdag zijn... Mijn temp van voor ei is niet betrouwbaar ivm operatie en meds.. En wanneer dat ei dan exact geweest is weet niemand..
Hm, dat is balen, dat je omo getest hebt! Maar het kan allemaal nog! Je had leo-man in ieder geval goed aan het werk gezet!
Joh, het is pas weer ronde 1.. het zou supergaaf zijn, maar ook een beetje onwaarschijnlijk.. zo snel.. Leo-man is nog niet van me af deze zomer..
Ik hou het ook op een innesteldip meid!! En ik weet dat het ronde 1 pas weer is, maar ik gun het je hoor!
wel meer dan een beetje om eerlijk te zijn! Het houdt me wel bezig maar beheerst me niet omdat ikniet koortsachtig op zoek ben naar wazige streepjes in de schemering
Het is wel fijn om iets minder gestressed te zijn richting nod.. Maar hoe dichter nod nadert.. hoe lastiger het weer wordt...
klopt Maar ik kan niks kopen, want zondag is alles hier dicht Dus ik moet nu wel mijn nod afwachten!!! Zo trots op mijzelf Heb wel vaker niet getest, maar dan wist ik 100% zeker dat ik niet zwanger zou zijn.. gewoon zo'n onderbuik gevoel. En nu weet ik het gewoon niet helemaal zeker..
Omdat je twijfelt of je juist geklust hebt of niet? Moet je voor een goed effect een vroeg of juist een laat ei hebben gehad?
nee dat weet ik eigenlijk niet.. qua klussen hebben we goed tot redelijk gezeten.. Vroeg ei was funest geweest ei met nod morgen perfect en ei 2 dagen later redelijk.. Dusmorgen mijn nod zou het mooiste zijn.. Maar ik twijfel niet vanwege het ei, maar meer vanwege mijn lijf.. Ik heb niet veel kwaalthjes (wat last van mijn boobs/tepels..maar dat heb ik ook als ik ongi ga worden) Maar oma laat ook niks horen..voel niet dat ik ongi ga worden (maar met nod woensdag zou dat misschien ook vroeg zijn) vandaar dat ik twijfel/.. Ik heb gewoon niet het "yups raak gevoel" (wat ik soms wel heb) maar ook niet het "nope.. misgeschoten" wat ik ook regelmatig heb 't kan weer eens alle kanten op hier
Hmmz... lekker duidelijk dus.. Gelukkig was het geen heel vroeg ei, kunnen we concluderen.. ik denk dat naarmate je laatste 2 nodden naderen het yups gevoel nog wel komt wellicht..! Ik zou trouwens die hystero gewoon door laten gaan. Ze hebben bij mij juist gedaan omdat ik zo vloeide, dus het kan wel.. en rot (en genant!) blijft het.. ongi of niet.. Maar ik vind dat je niet nog een maand moet hoeven wachten nu.. het is genoeg.. Nette moet weer voooooruit!!!!!