@ Kris: Superleuk kapsel!!! @ Alex: &^$$()&^*$@% Meer woorden heb ik er helaas niet voor meid!!! *dikke knufffffffffff* @ Lobi: Voor jou ook al zo onwijs K**!!!!!! Ook een *dikke knufffffff* voor jou!! @ Femmel: Wat een mooie buik!!! @ Nette: Spannend weer!!! Laat je niet gekmaken deze maand! @ Saffron: Jemig.. Dát is schrikken!!!! En zeker balen dat je niet naar hem toe kan.... Hoop dat het nu wat beter gaat met hem?!?! @ leo: Voor jou dus ook weer superspannend!!
....................neeeeee dit is geen innestlingsdip, dat kan niet...............dus ik ga niet mee hopen voor je...... *of toch stiekem wel een beetje.......want dat ie nou na zo'n dip weer omhoog schiet en op zoveel DPO........*gaat weer in de niet-hoop modus terug*
@Nette ben benieuwddddddd............. @Alex hoe gaat het met jou???? @Eternitty kip nog op stok??? @Karine, jee ook al weer 12 wkn gaat snel. @zwaait naar Femme...
@leo: je hoeft je nergens voor te generen dan hoor! Want je verdiend het hoor. Na alle ellende. En je temp weer omhoog zie ik!!!! Goed teken!!! @saffron: hoe gaat het nu met je vader? @goof: ik ben weer op stok ja. Hoe gaat het met jou? Probeer je al wel een beetje rustig aan te doen? @nette: bij jou kan het dus ook nog alle kanten uit... Spannend.
Alex, wat ontzettend klote...ik heb er geen woorden voor. Een knuffel dan maar...voor wat het waard is. Ik denk aan je! Saffron, wat schrikken van je vader zeg! En vervelend dat je niet naar hem toe kunt. Hoe maakt hij het nu? Mykelti, ik lees dat je oudste hond ziek is? En hoe maakt hij het nu? Bah...wat een narigheid allemaal. Leo en Nette, jullie houden het spannend begrijp ik? Eternity, 10 mei was zover weg...maar nu schiet het gelukkig aardig op, hoop zo dat je dan op een gunstig moment zit en er geen wachtlijst is, zodat je meteen kunt starten! Femme, Sprokkel, Kristel, hoe is het met jullie?
Ik ben gelukkig weer thuis. Gistermiddag al, maar voelde me nog niet goed. Het weer rechtop zitten na het vele liggen...daar werd ik duizelig en misselijk van, dus moest thuis nog rustig beetje door opbouwen met verticaal zijn. Verder verloor ik nog een megastolsel, waarna ik van schrik ook maar even weer ben gaan liggen. Maar alles gaat nu goed, nog een paar weken en dan is het zover. Het was deze keer wel heftiger dan de vorige keer, door de bloeding kwam weeenactiviteit op gang, maar na een ochtend stopte dat gelukkig. Enne...tipje van de sluier...de datum is voor die van Femme, Sprokkel en Kristel....maar na Rieanne en Saffron .
Lobi, bij jou ook al geen goede berichten! Leuk voor je buurvrouw, maar jij bent verdorie aan de beurt! Ben benieuwd naar de afspraak op 2 mei in het Geertgen.
hey meijke hoe is t met jou? ben je nu weer thuis? hier nu sinds gisteravond wat voorweeen en vaak weer harde buiken... maar zwakt weer af na een warme douche.... nu nog een beetje een verkrampt gevoel in mijn buik, maar die kleine meid is lekker bewegelijk.
Kippenlijst NOD 15-04 - MamaVanDewi - 32 jaar - ronde 23 - 2e kindje 17-04 - Lobi-31 jaar-ronde 18- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 17-04 - Alexandra - 34 jaar - bezig sinds 2008, ICSI-traject - 1e kindje 18-04 - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 21-04 - Leonieke - 34 jaar - ronde1 - 2e kindje (Pimmetje*) 24-04 - Suussuus - 42 jaar - ronde 15 - 3e kindje 27-04 - Saskia33 -35 jaar - ronde 22 - 1 kindje 30-04 ? - Eternity - 31 jaar - ronde 14 - 1e kindje-IVF traject ??-?? - Mykelti - 32 jaar - ronde 22 - ronde 9*/19* -1ste kindje ??-?? - jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI) ??-?? elba-30 jaar -ronde 14-2e kindje Afspraken: 18-04 Sprokkel afspraak VK 20-04 Kristel afspraak vk bevalplan bespreken + controle 20-04 Twijfel 20 weken echo + gyn 20-04 Saskia afspraak gyn 22-04 Leo uitslagen Lapro, hystero en alle bloeduitslagen 22-04 Femme VK 22-04 Meijke nacontrole ivm opname 28-04 Karine VK 10-05 Eternity echo + afspraak IVF arts 16-05 Marjolein afspraak internist ivm homocysteine 18-05 Nanette verwijderen verkleving dmv hysteroscopie 30-06 Natas79 echo voor placentaligging Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pimmetje* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1974 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7 - 3de kindje (dochter 4, zoon 2) 02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje 12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje 16-05 - Sprokkel - 35 jaar - ronde 2 - 1e kleintje 22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje 27-05 - Meijke -33 jaar - ronde 3 - 1e kindje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 28-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje
@meijke: wat fijn dat je toch weer thuis bent!!! Doe wel rustig aan dan hè! Lijkt me toch echt super eng om stolsels en bloed te verliezen idd.
ik roep een pooltje 5 mei- kristel79 9 mei- eternity en de winnaar krijgt.......? ...... een lief babietje......