Dat heb ik me ook vaker afgevraagd idd... Ik ben dan iemand die nooit een positieve test heb gehad. Ik heb dus ook geen idee of ik wel zwanger KAN worden uberhaupt. Maar ik begrijp jouw standpunt absoluut ook. Ik denk niet dat hier tussen te kiezen valt...
Heb je op zich wel gelijk in hoor, maar ik maak het ook van de andere kant mee met mijn vriendin, en die is met beide heeeeel gelukkig maar die heeft toch een en ander moeten verwerken toen ze een KS kreeg bij de eerste en dat kwam pas tot uiting toen ze van de tweede op het randje wel normaal kon bevallen.
Meiden ik ga mijn bedje opzoeken...........ff een warme douche ter ontspanning denk ik en dan liggen.
Kippenlijst NOD 17-04 - Lobi-31 jaar-ronde 18- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 17-04 - Alexandra - 34 jaar - bezig sinds 2008, ICSI-traject - 1e kindje 18-04 - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 21-04 - Leonieke - 34 jaar - ronde1 - 2e kindje (Pimmetje*) 24-04 - Suussuus - 42 jaar - ronde 15 - 3e kindje 27-04 - Saskia33 -35 jaar - ronde 22 - 1 kindje 30-04 ? - Eternity - 31 jaar - ronde 14 - 1e kindje-IVF traject 12-05 - MamaVanDewi - 32 jaar - ronde 24 - 2e kindje, op mijn verjaardag ??-?? - Mykelti - 32 jaar - ronde 23 - ronde 9*/20* -1ste kindje ??-?? - jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI) ??-?? - elba-30 jaar -ronde 14-2e kindje Afspraken: 18-04 Sprokkel afspraak VK 20-04 Kristel afspraak vk bevalplan bespreken + controle 20-04 Twijfel 20 weken echo + gyn 20-04 Saskia afspraak gyn 20-04 Mykelti HSG 22-04 Leo uitslagen Lapro, hystero en alle bloeduitslagen 22-04 Femme VK 22-04 Meijke nacontrole ivm opname 28-04 Karine VK 10-05 Eternity echo + afspraak IVF arts 16-05 Marjolein afspraak internist ivm homocysteine 18-05 Nanette verwijderen verkleving dmv hysteroscopie 30-06 Natas79 echo voor placentaligging Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pimmetje* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1974 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7 - 3de kindje (dochter 4, zoon 2) 02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje 12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje 16-05 - Sprokkel - 35 jaar - ronde 2 - 1e kleintje 22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje 27-05 - Meijke -33 jaar - ronde 3 - 1e kindje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 28-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje
Leo, goof en Lobi, het zit jullie ook al niet mee vandaag... Balen zeg! Het wordt hoog tijd voor weer wat beter nieuws in het hok! Mykelti, het is voor mij nu een jaar geleden dat ik een positieve test heb gezien. Ik heb Dewi dus zwanger worden kon ik. Ik krijg nu alleen wel twijfels of het nog een keer kan lukken...
hey hey ik kom nog snel even binnenvallen.. Goof wat een ellende.. Is je bloed al getest op schildklier en alle mogelijke vitamine b's en d? Ik vind ook dat de ha verder moet gaan kijken hoor! Leo wat een rotdag meis! Ik denk aan je hoor.. En het is logisch dat na je stoere periode er een slechtere periode komt.. je moet echt rouwen meisje! Myketli.. fijn dat je weekend leuk was.. En qua kerstkennis.. arghhhhhhhh Hier nog geen oma te bekennen.. wel spannend hoor!
Lieve Alex: ik weet niet wat ik moet zeggen...ik snap het ook niet. :x En ik weet wel dat we sommige dingen nooit zullen begrijpen, maar toch zou ik het willen. Het lijkt allemaal zo oneerlijk. Het enige wat ik zou willen zeggen is om te proberen om nu nog geen beslissing te nemen of je er klaar mee bent of niet, maar daar nog even mee te wachten. Lobi: ook jij hebt niet echt een leuk weekend gehad denk ik. Bah. Sterkte meid. Saffron: heel veel sterkte met je vader. Idd kunnen dat soort gebeurtenissen ineens heel confronterend zijn en je aan het denken zetten. Is er een mogelijkheid dat je met iemand anders mee rijdt? nette: jij weet het iedere keer wel weer spannend te maken. Heb je deze week wat meer rust? Eternity: balen dat je zoveel hebt moeten werken dit weekend. Maar ben je dan nu een paar dagen vrij? Volgens mij kun je dan toch nog van het weer genieten, want ik heb gehoord dat het de hele week zo zou blijven. Leo: bij jou ziet het er ook hoopvol uit... (dat berichtje over die witte test, wil ik gewoon niet lezen...) Neeee! Wat een rot dag! :x Kan me voorstellen dat je het dan even niet meer trekt, da's heel logisch. En wat een stomme, onnadenkende opmerkingen kunnen mensen maken zeg; hoe durven ze! :x (Zit hier bijna te titsen op mn stoel van boosheid :x:x:x) Mykelti: ook nog eens een zieke hond? Bah. Hopelijk komt het helemaal goed. Wel hele goede punten gehaald met dansen zie ik, daar mag je trots op zijn. Meijke: gelukkig maar dat je weer thuis bent. En je maakt het wel spannend op deze manier. Goofy: ik heb nog niet eerder gehoord dat je van hyperventilatie zoveel pijn kan hebben en ook niet dat het komt als je lekker ontspannen ligt te slapen (tenzij dan alle stress eruit komt, maar meestal is dat toch overdag) Ik zou ook echt nog eens terug gaan. Misschien kun je zo'n kastje krijgen wat je 24 uur per dag moet dragen en wat je hartritme registreert? MvD: jij ook alweer een nieuwe cyclus zie ik... Hier een heerlijk weekend gehad. Waarvan vandaag toch wel de topper was. Ik praat niet vaak over onze kerk, maar de preken van vandaag waren echt helemaal voor mij en ik weet weer een beetje beter welke richting ik op moet/kan. En dat maakt me heel erg blij. (Don't worry; ik zal geen details geven en gaan preken ) En vanmiddag zijn we met mn ouders heerlijk gaan eten bij Etenstijd omdat ze gisteren 40 jaar getrouwd waren. Ik heb ze een soort tegoedbon gegeven voor een fanilie foto. Ik wilde dat niet nu doen, omdat 'ie dan over een half jaar al niet meer up-to-date is.
We hebben niks te kiezen nee! Maar het was ook meer hypothetisch. Iedereen ervaart natuurlijk alles op z'n eigen manier, dus is het toch een fragiel onderwerp zo. Ja, dank je! Morgen weer! En dan 1 dagje vrij, en dan weer werken. Bah! Gefeliciteerd trouwens nog met je punten van het afdansen! Jij gaat nu dus ook naar Zilver Ster? Daar ben ik nu bijna mee bezig.
@Nette: inderdaad spannend! Duim voor je! @MvD: dat hakt er ook wel in hè? bah! @Twijfel: prettig, als je weer even met je neus in de goede riching wordt gezet! Leuk cadeau overigens! @Eternity: we gaan wel weer, maar hangt ook af van de baan/andere ontwikkelingen, dus ws schrijven we weer voor een halfjaar in ipv een jaar. Dan bekijken we het daarna. Moeten jullie al bijna afdansen zilverster dan? Denk trouwens dat wij gelijk naar goud gaan, omdat ze hier over een jaar gaan ipv een halfjaar.
Twijfel, Wat heerlijk dat je zo'n goede zondag hebt gehad. Kan me voorstellen dat het supergoed voelt als een 'hogere macht' het even uit jouw handen neemt en je met positieve woorden een zetje in de goede richting geeft.. Daar mag je best over praten, en zeker ook van genieten! Mykelti, gefeliciteerd met je zilver (toch?) diploma! Nanette, Nette maakt het weer spannend!! Nod 2 is vandaag? Ik weet dat ik moet rouwen.. en dat heb ik ook wel gedaan hoor, maar het leven is steeds doorgegaan. Nu lukt dat even niet.. komt wel weer. Lobi, Manlief weet gewoon niet hoe hij me moet troosten en slaat vervolgens zelf dicht. Hij herkent mij ook niet zo, en begrijpt het niet omdat hij het zelf anders voelt. Geef hem eens ongelijk.. hij heeft alweer 4 maanden een 'gewone' strijdlustige en positieve Leo gezien die goed ging.. (supertrots op mij!) Hij is alweer verder met zijn leven. Het is geen onwil, maar onhandigheid. Dat weet ik van hem, en daar heb ik voor gekozen.. maar soms komt het gewoon zo rottig uit.. Hij is wel erg geschrokken hoor.. en is superlief.. maar hij pakt de dingen net even anders aan dan ik op dat moment wil.
Pooltje voor Meijke-beeb 2 mei- Leonieke 3 mei- nanette77 5 mei- kristel79 6 mei- mykelti 9 mei- eternity
Kippenlijst NOD 17-04 - Lobi-31 jaar-ronde 18- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 17-04 - Alexandra - 34 jaar - bezig sinds 2008, ICSI-traject - 1e kindje 18-04 - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 21-04 - Leonieke - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje (Pim*) 24-04 - Suussuus - 42 jaar - ronde 15 - 3e kindje 27-04 - Saskia33 -35 jaar - ronde 22 - 1 kindje 30-04 ? - Eternity - 31 jaar - ronde 14 - 1e kindje-IVF traject 12-05 - MamaVanDewi - 32 jaar - ronde 24 - 2e kindje, op mijn verjaardag ??-?? - Mykelti - 32 jaar - ronde 23 - ronde 9*/20* -1ste kindje ??-?? - jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI) ??-?? - elba-30 jaar -ronde 14-2e kindje Afspraken: 18-04 Sprokkel afspraak VK 20-04 Kristel afspraak vk bevalplan bespreken + controle 20-04 Twijfel 20 weken echo + gyn 20-04 Saskia afspraak gyn 20-04 Mykelti HSG 22-04 Leo uitslagen Lapro, hystero en alle bloeduitslagen 22-04 Femme VK 22-04 Meijke nacontrole ivm opname 28-04 Karine VK 10-05 Eternity echo + afspraak IVF arts 16-05 Marjolein afspraak internist ivm homocysteine 18-05 Nanette verwijderen verkleving dmv hysteroscopie 30-06 Natas79 echo voor placentaligging Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1974 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7 - 3de kindje (dochter 4, zoon 2) 02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje 12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje 16-05 - Sprokkel - 35 jaar - ronde 2 - 1e kleintje 22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje 27-05 - Meijke -33 jaar - ronde 3 - 1e kindje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 28-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje
Pooltje voor Meijke-beeb 2 mei- Leonieke 3 mei- nanette77 4 mei- Femmel 5 mei- kristel79 6 mei- mykelti 9 mei- eternity
Geheugen is even een hele erge zeef. Lees iets en vergeet het meteen weer. Weet wel dat ik aan ieereen hier denk. Gisteren verjaardag van mannetje gevierd. Gelukkig wisten mijn ouders, broertje en vrouw en schoonzus en man wanneer ze moesten vertrekken, maar de rest van de familie hebben we toch echt de deur gewezen. Ze snapten niet dat een hele verjaardag vieren toch echt te veel van het goede is. En ze snapte ook niet dat een verjaardag op 5 mei(neefje) op anderhalf uur afstand ook niet meer tot de mogelijkheden behoort. Ze zijn allemaal zelf zwanger geweest. Ik hoef die toch niks meer uit te leggen lijkt me zo!! Oh en de wieg die mijn moeer zelf helemaal opbieuw bekleed heeft staat ook klaar en het bed is verhoogd. Lig nu prinsheerlijk in een zeer hoog bed. (wel effe wennen met uitstappen)
Dat vind ik flauw Femmel, je kunt best 3 uur in de auto voor een gebakje en een kopje thee.. je bent dan pas 39 weken zwanger... TUURLIJK GAAT DAT NIET! Begrepen ze dat werkelijk niet? Je hebt van die mensen.. adem in, adem uit.. Knuf!
Hier overigens een dagje 'schoolziek' vandaag. Vanacht amper geslapen en resultaat een dik opgezet hoofd van het huilen.. Ik kan het ff niet opbrengen om mijn 'ja hoor, het gaat prima' toneelstukje op te voeren vandaag..
Meis zo gek is het inderdaad niet. Je bent zo stoer geweest en zo sterk. Ik denk dat je ook wel een weekje schoolziek mag zijn, Kan je mij lekker gezelschap houden hier. Probbeer lekker te relaxen vandaag. Geniet van het zonnetje. Probeer nog wat te slapen. En probber nog wat aan pimmetje* te denken. Hoe moeilijk het ook is.Maar probber ook om niet te gaan doemdenken. (Hoop wijze woorden maar jij en ik lijken nogal op elkaar en ik weet hoe ik ga reageren in bepaalde situaties dus ik denk dat jij dat ook gaat doen)