Môge allemaal! Pfff ik was ook helemaal total loss! Hadden visite vanaf half negen, maar vanaf half 11 draaiden mijn ogen de hele tijd weg....hoe gezellig...dus ben door hubby naar bed gestuurd om half 12.... Had het al neergezet gisteren, maar zo ongelooflijk leuk gehad gisteren, echt helemaal top! En zoals o.a. Alex zegt, het "klopte" ook gewoon, er was niemand die niet lekker mee kon kletsen en iedereen praatte met iedereen. Alhoewel ik toch een beetje teleurgesteld ben in Alex........want nu weet niemand hoe jij en ik eruit zien.... Nee hoor, Kristel heeft ook foto's gemaakt en Maaike ook....blijft nog even spannend hoe wij er uitzien.... En ik heb ook weer iets geleerd gisteren: vertrouw nooit een kuikentje dat zegt alleen te hoeven plassen...
@Goof: goed dat je het uit laat zoeken! Kan me voorstellen dat dat eng is...bah! Dikke knuffel! @Suus: ja, die groene jaloezie die zag ik al wel een beetje... Zonder gekheid, volgende keer weer gezellig mee, net als de andere kippies (en een boel kuikentjes, denk ik tegen die tijd... )!
Meiden sorry is verwaarloos jullie. Even kort een update en dan moet ik snel weer weg. Hier nog geen tekenen van ongi. Vrijdagmiddag heb ik 15 ( ) testen gekocht id hoop dat ik die gisteren met de post zou krijgen. Maar helaas.. Dus kan niet testen tot minstens dinsdag. Is misshien maar goed ook! Fijn dat t uitje zo geslaag was!!! Knuffel voor jullie allemaal en tot snel!!
Goedemorgen allemaal!!! @ Goof: Dat klinkt heftig meid!!! En trouwens ook moeilijk om je tijd in te delen om rust te krijgen met 2 kleine kids.... @ oud worden: Ach ja... niet voor niets 30+ hok he?!?!?! *LOL* Hahahahahahahahahahahahahaha............ @ Marjo: Jeetje wat spannend meid!!! En trouwens balen dat de post nu pas dinsdag komt...
Ik vond het ook super gezellig maar was helemaal kapot toen ik thuis was. Om tien uur viel ik in een hele diepe slaap. Ik en niet blond zijn. Heerlijk. Misschien zijn er dan toch nog mensen die me slim vinden. Hihi. Goof meis wat zul je geschrokken zijn. Doe alsjeblieft rustig aan en zoals de andere meiden al zeggen goofytime. Suus in gedachte was je er wel bij hoor. Lekker gewerkt? Haha All ik vond het echt super leuk
Morning! Was zeker gezellig gisteren!! @Goof Wat een nacht heb jij gehad zeg.....Gaan ze nu wel verder met onderzoeken en voel je je wel weer wat beter? @Suus Heb je wel gemist tijdens het uitje hoor.......
Marjo we wachten rustig met je mee. Zoveel testen en dan nog niet kunnen testen en dat voor een testverslaafde. Meisje toch. Al ontwenningsverschijnselen?
AMENNNNNNNNNNNNNN @mykelti.. goed getraint he Ik ben zo trots op haar dat ze dat deed @marjo.. ik ben ook nog niet ongi
Mykelti soms denk ik symptomen te hebben. Maarja of ik me die nu inbeeld?? Fem ja die begin ik nu toch wel te krijgen. Zorg vanaf nu dat ik nooit meer zonder testen zit haha Sanne ja ik weet. Maar vandaag alles dicht. En gisteren verwachtte ik ze per post, dus heb niks gekocht... Heul handig... Nanette...mmmmm nog een testje gedaan? Ohw ik krijg toch weer hoop voor je, kan er niks aan doen!
Goedemorgen meiden! Hier ook compleet gaar... Gelukkig vandaag een dagje alleen want manlief gaat straks naar de voetbal (Nee Femmel, ik hoef niet mee... ) Alle high tea meiden, Was weer supergezellig gisteren! Ook hier het gevoel dat alles klopte volgens mij zijn we online allemaal compleet onzelf! Nanette, Wat een heerlijk grietje heb je toch! Die kun je nog eens ergens mee naartoe nemen.. Schattig dat het dikke buiken virus ook haar raakte.. Huh? Nog niet ongi.. dat is wel vreemd.. MvD, thnx voor je hyves-je! Leuk om je te leren kennen en bij jou een gezicht te zien! Hoeveel kilo ben jij aangekomen van die choco boter.. Ik durf niet... Mykelti, Was weer gezellig ritje samen!! 't is niet dat het stil valt met jou.. Kris, idem! Wat zei je hubby van alle tassen? Hihi... hele avond zitten grutten samen? En nogmaals; super geregeld! thnx
Goofy, Meis wat een enge ervaring moet dat zijn geweest.. Wat Nanette zegt is precies wat ik wilde zeggen.. dus ik quote haar bij deze schaamteloos.. Sterkte meis..! lfs
Marjolein, Ohnee... zijn je testen niet bezorgd? Het is niet leuk, maar stiekum wel grappig.. juist de testjunk van zp heeft al een paar dagen niet kunnen testen.. Laat het een teken zijn dat het een knalstreep wordt ipv een onduidelijk lijntje..! Bepaalde krachten laten je wachten tot je er niet meer omheen kunt.. (tenminste dat hoop ik zo!) Ik zet mijn duimen nog een paar dagen op turbo voor je!
Meiden, klinkt als een dolle boel, lijkt me heel leuk xtje mee te gaan !. Alex, ga je zo een dinnetjesverzoek sturen, ben benieuwd! Goof, jeetje wat eng zeg!!!!! Hoop dat je wat rust kunt pakken...en dat ze kunnen vinden waar het door komt. Sterkte! Marjo en Nette, nog geen ongi...hmm ga toch nog ff doorduimen dan. Heerlijk hier, mooi weer ook! Gister wel paar uurtjes in zkh van Harderwijk doorgebracht. Had vrijdag aan het einde van de dag anderhalf uur lang forse menstruatiepijn en sindsdien wat bruinverlies. Ik voelde ons dametje prima, dus niet gelijk ongerust, maar toen ik gisterochtend ook een flink stolsel verloor...toch maar ff naar Haga gebeld. Die het zkh gebeld hier in de buurt en daar CTG en andere controles gehad. Gelukkig mochten we weer weg . Ze houden het op voorweeen (is dat niet vroeg?). Doordat de baby en baarmoeder zwaarder worden komt er nu veel druk op de placenta en dat irriteert de boel. Ach, zo kom je nog eens ergens ! Ga lekker weer genieten vandaag, het is prachtig weer ook! Nog in Centerparcs, dus niet alles gelezen, tot morgenmiddag Kippies
@sanne.. je nieuwe vriendinnetje vond zebra erg lief ze vond alleen dat ze om 7 uur al wakker moest zijn/... en dat vond mama eigenlijk niet @marjo.. ja raar he.. Ik snap er niks van.. Na alle dikke buiken van gisteren hoop ik ook weer een beetje maar slimis dat niet.. want na die vage testen een witte is niet hoopgevend Ik heb ook geen testen/... Heb nml uit frustratie donderdag alle testen gedaan ik was er klaar mee.. Maar met netteman afgesproken dat ik het maandag of dinsdag nog eens proberen ga als ik dan niet ongi ben.. En anders wachten we alles wel af.. Moet toch de 31 bij de gyn zijn...