30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Leo kan me voorstellen dat je een dag "schoolziek" bent na zo'n moeilijke confrontatie gisteren! Dikke knuffel.

2. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    QUOTE=leonieke;9719348]Twijfel, Wat heerlijk dat je zo'n goede zondag hebt gehad. Kan me voorstellen dat het supergoed voelt als een 'hogere macht' het even uit jouw handen neemt en je met positieve woorden een zetje in de goede richting geeft..
    Daar mag je best over praten, en zeker ook van genieten![/QUOTE]Dank je wel. Ik vind het niet altijd makkelijk om erover te praten omdat ik bang ben om onbewust mensen te kwetsen, maar mijn geloof is voor mij erg belangrijk.

Lieve Leo, eerlijk gezegd zat ik hier al een beetje op te wachten. Neem de tijd die je nodig hebt. En verwacht ook niet dat het daarna voorgoed over zal zijn, want er zullen af en toe momenten zijn, waarop het in een keer terug zal komen. En dat mag ook! Pimmetje* is een deel van jou en jullie gezinnetje. Waarschijnlijk zal het na verloop van tijd (jaren) minder diep gaan, maar ik denk dat het verdriet en gemis altijd zullen blijven.
    Rust lekker uit en doe de dingen waar jij je eigen lekker bij voelt. En al duurt het een week; laat nu jouw collega maar eens harder werken voor jou.

Femme: was de verjaardag wel gezellig? Appart dat je familie geen/weinig begrip heeft, maar ja je bent hun geen uitleg verschuldigd.

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Pooltje voor Meijke-beeb :)

2 mei- Leonieke
    3 mei- nanette77
    4 mei- Femmel
    5 mei- kristel79
    6 mei- mykelti
    9 mei- eternity
    11 mei- Twijfel

Zou toch een mooie datum zijn; 11-05-11 :D

4. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    He meiden!! Hoe is het hier met alle lieve kippies? Ik zit nog steeds op mijn roze wolkje......:) Een heerlijk ventje, hij huilt alleen bij een vieze luier of honger. Ik heb de lijst even aangepast, want ik was een jaartje ouder gemaakt door iemand..... (1974 ipv 1975):D.

Wie kan wil me even bijkletsen?????

Kippenlijst

NOD
    17-04 - Lobi-31 jaar-ronde 18- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08
    17-04 - Alexandra - 34 jaar - bezig sinds 2008, ICSI-traject - 1e kindje
    18-04 - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009
    21-04 - Leonieke - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje (Pim*)
    24-04 - Suussuus - 42 jaar - ronde 15 - 3e kindje
    27-04 - Saskia33 -35 jaar - ronde 22 - 1 kindje
    30-04 ? - Eternity - 31 jaar - ronde 14 - 1e kindje-IVF traject
    12-05 - MamaVanDewi - 32 jaar - ronde 24 - 2e kindje, op mijn verjaardag
    ??-?? - Mykelti - 32 jaar - ronde 23 - ronde 9*/20* -1ste kindje
    ??-?? - jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI)
    ??-?? - elba-30 jaar -ronde 14-2e kindje

Afspraken:
    18-04 Sprokkel afspraak VK
    20-04 Kristel afspraak vk bevalplan bespreken + controle
    20-04 Twijfel 20 weken echo + gyn
    20-04 Saskia afspraak gyn
    20-04 Mykelti HSG
    22-04 Leo uitslagen Lapro, hystero en alle bloeduitslagen
    22-04 Femme VK
    22-04 Meijke nacontrole ivm opname
    28-04 Karine VK
    10-05 Eternity echo + afspraak IVF arts
    16-05 Marjolein afspraak internist ivm homocysteine
    18-05 Nanette verwijderen verkleving dmv hysteroscopie
    30-06 Natas79 echo voor placentaligging

Bevaldata:
    14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen!
    01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy!
    04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie!
    17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim*
    23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine!
    09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees!

29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7 - 3de kindje (dochter 4, zoon 2)
    02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje
    12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje
    16-05 - Sprokkel - 35 jaar - ronde 2 - 1e kleintje
    22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje
    27-05 - Meijke -33 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje
    23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje
    04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje
    28-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Pooltje voor Meijke-beeb :)

2 mei- Leonieke
    3 mei- nanette77
    4 mei- Femmel
    5 mei- kristel79
    6 mei- mykelti
    9 mei- eternity
    10 mei- Natas79
    11 mei- Twijfel

6. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Leo wat een rotdag voor jou gister, echt een hele domme opmerking van dat mens. Neem tijd voor jezelf, idd lekker even schoolziek.

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Sanne: wat een leuk berichtje! Heerlijk dat het allemaal zo goed gaat met jullie.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed ben in dingen onthouden, maar ik zal het proberen. Helaas eigenlijk allemaal niet zulke leuke dingen op het moment :(

nanette, maakt het weer spannend

Mykelti, heeft goede punten gehaald voor het afdansen, maar heeft ook rot-nieuws gehad over haar hond (die moet vrijdag geopereerd worden)

Leo, heeft gisteren onverwacht een confrontatie gehad mbt Pimmetje*. Maar daarvoor kun je misschien zelf het beste haar bericht lezen.
    Alex, had helaas een negatieve test :(

Meijke heeft in het zkh gelegen, maar is nu gelukkig weer thuis. Ze hebben een bevaldatum geprikt tussen 2 en 12 mei.

saffron, haar vader is in het zkh opgenomen

Lobi, haar overbuurvrouw is zwanger en zelf weer een nieuwe ronde

MvD, ook weer een nieuwe ronde

Goofy, heeft weer een aanval gehad midden in de nacht.

Femme: heeft de verjaardag van Femme-man gevierd.

En ik, (ik durf het bijna niet te zeggen) heb een geweldig weekend gehad. We zijn gisteren gaan uit eten met mn ouders ivm hun 40 jarige bruiloft. En dat de preken van gisteren waren ook echt super! Ik heb weer nieuwe richring gekregen en wil er ook echt iets mee gaan doen.

Hopelijk ben ik niemand vergeten?

8. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Twijfel Dank voor de update. Wat een rot nieuws allemaal........Iedereen een hele dikke knuffel van mij en Mees!!!

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hoe gaat het met je Sanne? Mees doet het goed zo te lezen? Hoe is het met je buikwond? Is er al veel kraamvisite geweest? Niet te druk voor je? Hoop vragen maar ben ook zo nieuwsieirig.

10. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@mykelti: ik heb ook even na zitten denken om meteen naar goud te gaan ja.
    Maar goed, ik vind de avond (dinsdag) waar we nu dansen wel prettig, omdat ik dan altijd vrij heb. Goud is op zondag, en dan moet ik vaak werken.
    En als ik nu na zilverster naar goud ga, dan blijft het op de dinsdagavond.

@femme: jeetje zeg, snappen ze dat nou niet?!?!
    Daar valt me de mond van open hoor!
    Je bent verdorie hoog-zwanger!! Maar goed, niks van aantrekken meis! Sommige mensen zijn niet zo snugger. ;) ;)

@leo: blijf maar eens lekker in bed liggen, en huil maar eens flink uit!
    Je bent idd al zo sterk geweest. Het moest er ook wel een keer uit komen allemaal! En blijf maar net zo lang thuis, tot dat je kunt zeggen dat het prima gaat, en het ook echt meent!
    Hele dikke knuffel voor jou lieverd!

@sanne: wat leuk om je weer te zien hier!
    En wat fijn dat je zo lekker op je roze wolk zit! :D
    Geniet maar lekker van Mees!

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    weet je het maakt me ook niet zo heel veel uit. Maar soms zou je willen dat mensen eens een keer met je meedenken. Mark bleef gisteren maar drinken bijschenken en chips bijvullen. Zegt hij tegen mij dat ik even moest gaan liggen. Ja stop dan met drinken bijschenken. En die lui pikken dan de beste stoelen in. Ja misschien moet ik niet zo zeiken en overal op letten. Dat zal ook wel aan de hormonen liggen hoor. Maar sommige lui. Echt zo dom!!!

Maar goed, hoe is het met jou meis? Trek je het nog een beetje?
    10 mei is gelukkig al vrij snel!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Femme gewoon zeggen, jongens ik ga naar bed, jullie mogen gerust blijven zitten, en negen van tien keer stappen ze dan op.
    Niet meer teveel hooi op je vork nemen, (ahum ahum.........)

@Twijfel, wat fijn dat je geloof je zoveel kracht geeft.
    En ik snap het wel hoor, mijn buurmeisje, bijna pleegkind, vriendinnetje van Sven etc etc zijn ook redelijk streng gelovig en die zegt er ook zoveel kracht uit te putten.

@SANNNNNNEEEEE in the house!!! Mooi he, fijn dat je zo geniet meissie, en take care, van een KS moet je echt ff de tijd nemen om te herstellen.

@Ehhh Ehhhhh..............Leo iid niet een dag ziek melden maar een hele week, even bijkomen, en komt mooi uit want het is hartstikke mooi weer!!! Gewoon ff nu aan jezelf denken.

@Mykelti hoe is het nou met je hond???

@Ehhhhhh.............verder vergeten, hier drukke dag voor mij doen voor de boeg dus ga ff op de loungestoel buiten.

Kus aan iedereen.

13. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hallo meiden.
    Even iets van me laten horen.
    Het gaat heel erg slecht met me, maar dat is niets nieuws natuurlijk. Al lange tijd heb ik periodes dat ik erg veel aan de dood denk en vurig wens dat ik zou inslapen en nooit meer wakker worden. Ik heb het lef niet om mezelf iets aan te doen, dus niemand hoeft zich zorgen te maken. Het is ook altijd weer van voorbijgaande aard, die gedachten, maar het komt helaas ook altijd weer terug.
    Ik denk dat de meesten van jullie er niet aan kunnen relateren, en gelukkig maar. Er zijn geen woorden voor om te beschrijven hoe ondraaglijk de pijn van het leven soms kan zijn. Als ik dan om me heen kijk en zie hoe gelukkig de meeste mensen zijn dan staat dat mijlenver van mij vandaan. Ik kan ook niet aan hen relateren. Het maakt me ook gevoellozer voor de "zorgen" van een ander. Al snel heb ik de neiging om de zorgen van een ander te bagatelliseren, omdat ik dan denk "Jij bent tenminste gelukkig." of "Jij hebt tenminste een gezin." of "Ruilen?".
    Dit komt allemaal niet slechts door het uitblijven van een doorgaande zwangerschap, maar ook door mijn depressie. Ik ga dan ook z.s.m. starten met antidepressiva. Eindelijk.
    De laatste dagen ben ik ook heel erg veel bezig met vroeger. De klotejeugd die ik heb gehad, met verwaarlozing, misbruik, prostitutie, een verslaafde moeder en een vader die geen donder om me geeft. Er komen dingen naar boven die "niet kloppen".
    Ik wil me geen slachtoffer voelen van mijn verleden, maar mijn therapie dwingt me om het onder een microscoop te leggen. Het is helaas een deel van me. Hoe ik nu in het leven sta, hoe ik op mensen reageer, heeft daarmee te maken. (Zgn. overdrachtshypothese.) Ik kan dat niet zomaar uitwissen.

Wanneer ik zo diep zit, voel ik me op het forum ook niet meer op mijn plek. Dit is tenslotte een zwangerschapsforum en geen 'crisisforum'. Ik ben bang dat er op een gegeven moment gedacht wordt "Heb je háár weer hoor, met d'r gejank en zelfmedelijden. Het moet ook een keertje klaar zijn." Ik wil dat voorkomen (misschien al te laat) en daarom ga ik afstand nemen van het forum. Ik wil ook voorkomen dat ik mensen ga kwetsen doordat ik niet net zo vrolijk mee doe aan zwangerschapspooltjes en daarmee misschien de indruk wek dat ik anderen hun geluk niet gun.

Ik heb jullie allemaal ervaren als empathische lieve meiden, daar ben ik dankbaar voor. Maar ik wil niet het eeuwige zware geval zijn tegen wie niemand meer weet wat ze moet zeggen omdat het toch 'hopeloos' is.

Ik wens jullie stuk voor stuk alle geluk van de wereld toe, want dat verdienen jullie. Ik zal zo nu en dan nog wel eens komen lezen om te zien hoe het met jullie gaat, maar ik zal niet actief meeschrijven.
    Overigens houd ik wel mijn woord door er te zijn voor wie een luisterend oor nodig heeft. Via een PB blijf ik gewoon te bereiken. Ik gooi de deur niet dicht, ik hou 'm op een kier tot er betere tijden aanbreken.

Dikke knuffel aan iedereen.

14. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere

Kippenlijst

NOD
    17-04 - Lobi-31 jaar-ronde 18- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08
    18-04 - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009
    21-04 - Leonieke - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje (Pim*)
    24-04 - Suussuus - 42 jaar - ronde 15 - 3e kindje
    27-04 - Saskia33 -35 jaar - ronde 22 - 1 kindje
    30-04 ? - Eternity - 31 jaar - ronde 14 - 1e kindje-IVF traject
    12-05 - MamaVanDewi - 32 jaar - ronde 24 - 2e kindje, op mijn verjaardag
    ??-?? - Mykelti - 32 jaar - ronde 23 - ronde 9*/20* -1ste kindje
    ??-?? - jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI)
    ??-?? - elba-30 jaar -ronde 14-2e kindje

Afspraken:
    18-04 Sprokkel afspraak VK
    20-04 Kristel afspraak vk bevalplan bespreken + controle
    20-04 Twijfel 20 weken echo + gyn
    20-04 Saskia afspraak gyn
    20-04 Mykelti HSG
    22-04 Leo uitslagen Lapro, hystero en alle bloeduitslagen
    22-04 Femme VK
    22-04 Meijke nacontrole ivm opname
    28-04 Karine VK
    10-05 Eternity echo + afspraak IVF arts
    16-05 Marjolein afspraak internist ivm homocysteine
    18-05 Nanette verwijderen verkleving dmv hysteroscopie
    30-06 Natas79 echo voor placentaligging

Bevaldata:
    14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen!
    01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy!
    04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie!
    17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim*
    23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine!
    09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees!

29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7 - 3de kindje (dochter 4, zoon 2)
    02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje
    12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje
    16-05 - Sprokkel - 35 jaar - ronde 2 - 1e kleintje
    22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje
    27-05 - Meijke -33 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje
    23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje
    04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje
    28-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje

15. eternity79

@alex: lieverd toch.... Wat kut om te horen dat het zo slecht met je gaat!
    Je weet het hè, als je van je af wil schrijven, dan kun je me altijd mailen/pb'en!!
    Ik ben er voor je!
    Helaas herken ik die hele depressieve gevoelens ook wel. Een aantal jaren geleden was ik ook zo enorm depressief, dat ik ook gewoon echt dood wilde.
    Ook ik heb het lef niet om 't zelf te doen hoor, dus ik begrijp je wel een beetje.
    En wat je allemaal hebt meegemaakt is ook vreselijk!!!
    En ik kan me ook voorstellen dat je zoiets hebt van: kom, dat is het verleden, dat is niet meer te veranderen. (zo dacht ik namelijk ook)
    Maar helaas is het vaak niet zo makkelijk! :(
    Ik hoop echt met heel mijn hart dat er heel snel betere tijden voor je zullen aanbreken! Want je verdient het zo!
    Heel erg veel sterkte meid!
    Hele dikke knuffel!

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Alex ik kan niet meer zeggen dan heel veel sterkte en succes. Hoe erg ik het ook vind voor je en hoe erg ik ook aan je denk het wordt er voor jou niet beter op. Je beslissing om hier te stoppen snap ik maar dat wil niet zeggen dat ik je niet zal missen. Het ga je goed meis. Ik hoop echt dat er betere tijden voor je komen.

Hele dikke knuffel en een dikke kus

17. eternity79

Dat ligt niet aan je hormonen!
    Mensen willen 't vaak ook niet zien!
    En dat zou mij ook gruwelijk irriteren hoor!
    En ik was dan zo iemand geweest die ook echt had gezegd van: sorry mensen, maar ik ga even liggen, ik trek het niet.
    Zo lomp ben ik dan wel weer. :D

Met mij gaat het wel goed hoor.
    Ik sta niet zo bekend om mijn geduld, dus dat is wel lastig! :)
    Maar we hebben nog genoeg aan het huisje te doen, en ik moet morgen weer naar de tandarts, dus ik heb even wat andere dingen aan m'n hoofd nu.
    Nog 3 weken en 1 dag, en dan is het 10 mei!

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Lieve Alex, wat vreselijk dat het leven je zo'n pijn doet. Heel veel sterkte. Ik blijf je blog volgen en de deur gaat nooit dicht hier voor jou, die blijft altijd open!

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Twijfel, klinkt inderdaad als een heerlijk weekend voor jou :)! Goede dienst, lekker eten met je familie, helemaal goed. En dus komende week de 20 weken echo, leuk! Willen jullie weten of het een jongen of meisje is?

Mykelti, zozo dat zijn mooie cijfers van het afdansen :)! Leuk hoor! En vrijdag dus de operatie voor de hond, we zullen duimen hier allemaal.

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leo, kruip maar onder de dekens of op een stretcher in de tuin. Neem alle tijd die je nodig hebt! Wat Twijfel zegt...laat nu je collega maar eens een stapje harder zetten. Knuffel voor jou

Deel Deze Pagina