30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Lieve Alex: ik vind het heel erg verdrietig dat het leven voor jou zo moeilijk is. Ik hoop dat je je door de therapie in combi met de medicijnen snel wat beter gaat voelen. Dikke knuf

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Sprokkel al bij de VK geweest :)?

3. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @alex, sterkte meid, ik stuur je zo n pb.....

@meijke hoe gaat het met je? alles rustig?

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Saf, alles weer rustig hier! Ben er niet gerust op dat het niet nog een keer gebeurt, aangezien het nu 3x raak was in 6 weken en de KS nog een aantal weekjes weg is, maar we gaan het zien. Ik geniet zeker van het getrappel in mijn buik :), ben wel wat angstig geworden.

Hoe is het met jou? Wanneer moet je weer naar de gyn? En je vader?

5. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    meijke fijn dat het rustig is nu, snap je ongerustheid en angst maar al te goed! Neem lekker je rust nu en je kan er helaas verder weinig aan doen om herhaling te voorkomen......

Hier alles wel goed hoor. Vreselijke pijn blijft, maar dat is niet anders.
    Volgende week pas weer controle bij gyn. Door de paasdagen wat later dan de bedoeling geloof ik, maar goed.

Mijn vader maakt het naar omstandigheden goed. Hij is er waarschijnlijk optijd bijgeweest, waardoor er geen stukje van zijn hart is afgestorven ofzo. Vanmorgen heeft hij een hartcatheterisatie gehad en gelukkig waren de vaten goed en ook de kleppen en aorta die vervangen zijn vorig jaar, zagen er goed uit. Waarschijnlijk is het een bloedprop geweest die een vat heeft afgesloten. Vanmiddag hoort hij meer over wat ze nu denken en willen gaan doen.
    We zijn erg geschrokken en zullen de komende tijd wel angstig zijn voor herhaling. Maar voor nu lijkt het allemaal goed af te lopen.

6. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Alex, ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd, het is zoals ik het lees niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt en wat je nu meemaakt. Met therapie komt dat allemaal naar boven en dat is niet niks, alles moeten herbeleven. Ik hoop echt dat er snel betere tijden voor jou komen en het verleden een plekje krijgt. Ik snap je keus helemaal en ik hoop dat je af en toe eens laat horen hoe het gaat met jou!
    Dikke knuffel voor jou maar ook voor alexandraman!!

7. Lieve lieve Alex, ik weet even noet zo goed wat ik zeggen moet... Net als de andere meiden leef ik enorm met je mee en hoop ik dat je je snel weer (iets) beter mag voelen. Zoals de andere meiden ook al schrijven, je bent hier altijd welkom, positief of negatief maalt niks uit. Ik wens je t allerbeste toe meis en hopelijk zien en spreken we je snel weer!!

Saffron wat ik me afvraag, is je vader al eens getest op homocysteine?

8. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0

uhuhu.....nee denk ik .....

maar bij mijn vader is 2 jaar gelden een erfelijke hartafwijking geconstateerd; hierdoor had hij lekkende aorte- en mitraleskleppen en was zijn aorte veel te wijd geworden.
    Hij is toen wel helemaal door de molen geweest, al zijn vaten etc zagen er perfect uit!
    Hij heeft daarna een zeer grote risicovolle open hartoperatie gehad, waar hij goed is uitgekomen. Hij heeft nu kunstkleppen en een stukje kunstaorta. Omdat die vreemde materiaal voor extra risico op trombose zorgt, slikt hij voor de rest van zijn leven bloedverdunners. De afgelopen weken heeft de dikte van het bloed erg geschommeld. Opzich ligt het nu dus in de lijn de verwachtig dat dit een bloedprop heeft veroorzaakt, dat het infarctje weer heeft veroorzaakt.
    Vanmorgen heeft de catheterisatie ook weer uitgewezen dat zijn vaten rondom het hart goed zijn, geen vernauwingen/ verkalking oid.

9. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @ leo, hoe gaat het nu met je? Beetje aan het bijkomen vandaag? Wat een vreselijke rotdag moet jij gisteren gehad hebben, bah! Ik ben het met de andere een'; kies deze week eens voor jezelf en neem de tijd om uit te rusten, weer een stukje van alles te verwerken en toch ook een beetje te genieten van het mooie weer!
    Sterkte en een dikke knuffel!

10. leonieke

leonieke Niet meer actief

Dankje meis..

Wat goed om te horen dat het beter gaat met je vader, en dat de behandeling van vanmorgen goed nieuws heeft gebracht. Veel te spannend allemaal.. bah!

Je vader gebruikt vast ook wel een anti biotica profylaxe bij bloederige ingrepen hè? Zoals bij de tandarts of mondhygiëniste (soory, even beroepsdeformatie..) of bij een ingegroeide teennagel bijv..
    Want dat kan ook soort gelijke compicaties opleveren als dat niet wordt nageleefd..

Het gaat wel weer. Eens even flink bijgeslapen en ga zo weer met een filmpje in mijn bedje liggen. Morgen nog vrij en vrijdag ook weer. Dat is te doen..
    Het is zoals het is, en daar kan mijn omgeving ook niets aan veranderen, hooguit wat ze eruit kramen..
    Ben zoekende in het afsluiten en verder leven na Pim* en zoekende in het wat ik heb en wil aan de mensen om me heen..
    Mijn vangnet van mensen dwaarvan ik dacht dat ze me na stonden is er niet als ik het nodig heb.. dat maakt het zoveel moeilijker en maakt dat ik het nu echt even niet meer trek..

Heb net even heerlijk kunnen praten met Lobi (thnx nogmaals meis!) die helaas (!) zo goed snapt wat ik bedoel..

Verder is het zo heerlijk dat ik jullie heb! Nooit gedacht dat het 'afstandelijke' internet zo echt en fijn kan voelen!
    Knuffel voor Allemaal...

11. leonieke

leonieke Niet meer actief

Alex, Ik ben een van de kippies die niet weet wat ze moet zeggen.. ik schrik ervan hoe kut jij je voelt, wat je hebt meegemaakt, en weet niet wat ik kan doen of zeggen om ook maar een heel klein stukje van die ellende voor je weg te nemen..
    Weet dat ik aan je denk, ook als je je snavel een poosje niet laat zien..
    Als het voor iemand nu eens klaar mag zijn met alle ellende ben jij het wel..
    Dikke knuffel..

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Meijke Ben blij dat je weer rustig thuis bent. En hopelijk gebeurd het nu niet meer. Tot de ks blijf jij lekker thuis en niet meer in het ziekenhuis. Afgesproken?

Saffron Meis ik ben zo blij te horen dat het goed gaat met je vader. Als het inderdaad een bloedprop is, dan zullen de bloedverdummers het wel gaan opruimen. En gelukkig dat alle bloedvaten er goed uitzagen. Dat is het voornaamste.
    Hopelijk trek je het nog even met de pijn. Je doet het echt zo goed.

Leo Lekker je bedje in met een leuke film. Ben blij voor dat je met Lobi hebt kunnen praten. Helaas heeft zij het ook meegemaakt maar aardoor begrijpen jullie elkaar wel super goed.

Hier ben net op pad geweest voor de muurletters voor op Pluis z'n kamer en gelukkig ben ik geslaagd daarvoor. Zometeen zetten we ook geen bord in e tuin maar zetten we de letters voor het raam. Ben er helemaal blij mee.

13. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@saffron: wat goed dat het weer wat beter gaat met je vader, en dat ze er op tijd bij waren!

@leo: fijn dat je zo goed hebt kunnen praten met Lobi.

En ik ben het met je eens hoor. Ik ben ook echt blij met het 'afstandelijke' internet, en met de top meiden hier.

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Alex, wat vervelend voor je. Je mag hier altijd wel blijven komen en klagen en anderen dingen niet gunnen. DAt hoort er nou eenmaal bij. Ook dat is het leven, en jij hoort erbij. Anderen kunnen toch niet oordelen over jouw situatie. Niemand weet hoe die het zou doen als jou. Waarschijnlijk doe je het helemaal niet slecht, zeker gezien wat je hebt meegemaakt. En al lijkt het ongelofelijk ook voor jou gaat de zon weer schijnen en breken er betere tijden aan echt!! Hopelijk gaat je AD (antidepressivum) je ook een zetje de goede richting in geven. En vergeet niet uiteindelijk doe je het zelf hoor!! Jouw lijf, jouw hoofd. Heel veel sterkte, we denken aan je.
    Heb je al een nieuwe tp gepland? of heb je pauze? Nog maals sterkte!!!

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    lieve alex..
    Meisje ik vind nooit dat jij zeurt ooid..
    En ik vind het jammer dat jij dit besluit neemt, ookal snap ik je redenering wel..
    Ik hoop dat er snel een betere periode voor jou aanbreekt waarbij je eindelijk weer alex kunt zijn!
    Lief meiske ik heb zo met je te doen!

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @all.. predoctortestje van net was omowit:(
    dus we wachten de oma maar af

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Bagger!!!

18. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Verdomme zeg!! :(
    Maar doe je geen kv testjes meer?
    ik hoor volgens mij niet zoveel goeds van predictor.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ahhh getver Nan..........maar iid predictor zegt niks, maar goed geen valse hoop geven zeg ik tegen mezelf nu.

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ben ook niet kapot van de predictor.. maar ik was aan de late kant voor de kv en ik zat keurig opnod, dus dacht dat het wel met een predictor aantoonbaar zou kunnen zijn..
    Maar ja..
    niks, noppes, nada..
    kon niet eens een streepje staren..

ik ben wel teleurgesteld, maar ook rustig..
    Het is niet anders..
    Mocht ik woensdag niet ongesteld zijn proberen we het weer eens;)

Deel Deze Pagina