30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Nette, You Zen woman...!! Maar balen meis.. je had liever een streep en onrustig, dan rustig zonder streepje..

Test hier ook nega.. maar FF maakt er nu ineens nod op zaterdag van..(?) dus we wachten rustig verder..

2. suussuus

suussuus Niet meer actief

@nanette en leo, balen die witte testen, maar is is toch nog een klein sprankje hoop ? Ik hoop het in ieder geval !

Voor iedereen die het gebruiken kan een dikke knuffel !
    Ik moet er weer vandoor !:(

liefs suus

3. Nanette, wat balen meis. Kan me voorstellen dat je toch teleurgesteld bent..

Leo, heb je vanochtend nog een testje gedaan? Balen meis..:(

Hier gisteren wezen spinnen en alles eruit gefietst. Ik krijg mn hoofd alleen niet echt leeg helaas. Ik wil me proberen te concentreren op de fijne dingen. Zo ben ik 4 en een halve kilo afgevallen en hebben we ons opgegeven voor een informatieavond over pleegzorg! Spannend!!!

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ook voor jou bagger!!!!
    Ben je nog een paar daagjes thuis?

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Wat goed zeg 4,5 kilo kwijt. En inderdaad heel spannend zo'n beslissing. Ik vind het zo mooi om pleegouders te mogen zijn. Die kinderen zijn je zo dankbaar.

6. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Leonieke en Nanette: bah witte testen.....

Lobi: lekker hè dat spinnen, doe ik ook. Maar kan me voorstellen dat je je hoofd niet leeg krijgt. Ook al wil je gelukkig zijn met de dingen die je wel hebt, die wens blijft toch malen. Vind het super dat je al 4,5 kilo bent afgevallen. Wanneer is die info avond over pleegzorg?

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Lobi, wat goed, die informatie avond over pleegzorg. Om kinderen die het tot dusver niet makkelijk (en dat is dan nog vaak een understatement) toch een warm nest te kunnen geven, mooi...

En die 4,5 kg das ook mooi zo vlak voor de zomer :D.

Zo even douchen en naar de fysio en daarna met een vriendinnetje koffie hier bij ons buiten, lekker!

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wat, witte testen....:$...maar dat is niet de afspraak! We willen ROZE! Blijf toch nog beetje duimen voor jullie deze ronde Nette en Leo. It ain't over till the old lady arrives...

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Goof, hoe voel jij je vandaag? Gisteren een drukke dag schreef je, ik hoop dat je die goed doorgekomen bent.

10. Ja heerlijk spinnen he. Ik vind het wel heel pittig, maar ook heel lekker. Effe helemaal los. Alleen gisteren was het wel heel zwaar. Had het gevoel dat mn hart af en toe oversloeg. Alsof ie in het midden klopte, dat was wel een beetje heftig vond ik zelf.

We gaan 19 mei pas naar de informatieavond. Eerder was er geen plaats in de buurt. Nog even wachten dus (ach, ben ik wel gewend ondertussen..)

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Alex: ik heb even via pb gereageerd, maar wil je ook hier laten weten dat ik nog nooit gedacht heb: "daar heb je haar weer" en dat ook nooit zal doen.
    Je zegt dat je een luisterend oor wilt zijn voor anderen, maar er zijn ook anderen die voor jou een luisterend oor willen zijn; vergeet dat niet. *dikke knuff*

Meijke: we zijn inmiddels heeel erg nieuwsgierig of ik het vorige keer goed gezien heb. Ik dacht toen te zien dat het een meisje is :) De gyn zag het ook, maar waarschuwde me om me er niet teveel aan vast te houden omdat ik toen pas 15 wk was. Dus het wordt morgen extra spannend!
    Ik kan me wel voorstellen dat je niet meer helemaal ontspannen af kunt wachten, maar knap van je dat je toch ontzettend kunt genieten van het getrappel van je kleintje.

Saffron: wat een goed nieuws van je vader. :):):)

Leo: wat goed dat de rust en het gesprek met Lobi geholpen hebben. Maar...blijf nog even rustig aandoen he. ;)
    Wat ontzettend rot dat net nu je vangnet enorm tegenvalt. Ze zeggen weleens dat je in moeilijke tijden je vrienden leert kennen, maar dit is wel erg BOT. :(
    Ik ben het met je eens dat dit kippenhok een stuk minder afstandelijk voelt, dan je zou verwachten van internet. En ik sluit me erbij aan dat ik blij ben dat ik jullie gevonden heb.

Elba: hoe gaat het met jou?

nanette: balen, balen, balen van die test :(

Lobi: kan me voorstellen dat het je nu even niet lukt om je hoofd helemaal leeg te maken; neem de tijd er zal bij jou ook een hoop boven gekomen zijn.
    Wat goed dat jullie je al aangemeld hebben voor een informatie avond. Wanneer is het? Een vriendin van mij heeft ook 2 pleegkinderen. 1 langverblijf (hij blijft ws tot hij volwassen is) en 1 crisis opvang die max een 1/2 jaar blijft. Zo zielig als je hun verhalen hoort.

Nog 24 uur tot de echo!!! Ik ben ongeduldig! :D
    (En daarna nog bijna een hele dag wachten tot ik samen met Twijfel-man de "uitslag" kan bekijken. :cool: Maar ws kan ik mezelf toch niet inhouden en ga ik zelf op het scherm mee turen) :D

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Meiden, ik wil even jullie mening. Morgen wilde ik naar een vriendin van mij toegaan die 3 kwartier met de auto van me afwoont. Zij heeft zelf twee kleintjes en kan zich dus een stukje moeilijker verplaatsen dan ik. Nu is een van mijn beste vriendinnen vorige week bevallen. Zij woont daar in de buurt. Nu is het wel allemaal drama geweest met haar zwangerschap en is geboren met een keizersneedrie weken te vroeg en met maar 2350 gram. Maar ik wilde heel graag haar zien en zij wilde nog heel graag mijn buik zien.
    Maar ja het zijn wel weer twee bezoeken die allebei best wel wat zwaar zijn en het is in totaal 2 uur op en neer rijden.
    Vriendlief zegt dat ik gek ben want stel dat er iets gebeurt. (dan heeft hij het over vruchtwaterverlies en weeen). Maar ja ik heb dit afgesproken en ik vind dat ik het niet kan maken om niet te gaan alleen maar omdat ik hoogzwanger ben.

13. Twijfel, allereerst succes met de echo straks! Ben benieuwd!!

En wat betreft pleegzorg, de infoavond is 19 mei. Wat leuk dat je vriendin ook 2 kindjes heeft. Heeft ze ook zelf (biologische) kindjes? Welke leeftijd zijn deze kindjes en op welke leeftijd zijn ze bij hen gekomen?

Fem, ik kan je alleen maar adviseren om naar jezelf te luisteren. Doe wat jij denkt wat je aankan, en zo lang het goed voelt...

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Femme: Tja moeilijke vraag. Met mijn verstand zou ik zeggen dat het niet slim is, maar ik heb het zelf ook gedaan toen ik hoogzwanger was van nr 2 en weer bij de 3e.
    Ik heb er toen wel voor gezorgd dat ik heel goed uitgerust was: op tijd naar bed en de dag ervoor en erna niets doen. En ik had voor de zekerheid alle papieren ed meegenomen en met mn gyn overlegd.
    Maar alleen jij weet of je het aan zal kunnen of niet. Luister naar je lichaam en doe waar jij je het beste bij voelt. (Dus ook niet gaan omdat je je schuldig /verplicht voelt tov je vriendinnen, maar alleen als je het zelf ook graag wilt.)

Lobi: mijn vriendin is al een stuk ouder dan ik; ze is Oma. Ze heeft zelf 2 volwassen kinderen die allebei het huis uit zijn en wat verder weg wonen. Omdat die eerste jongen dus vaak alleen was, heeft ze aangegeven dat ze nog graag een pleegkindje wilde.
    Haar 1e pleegkind is 10 of 11 jaar en het andere kindje is pas 3 en dit is al de 2e keer dat hij en zn zus uit huis geplaatst worden en hun moeder is weer zwanger :x Ongelooflijk wat een puinhoop mensen ervan kunnen maken.

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    thanx meiden, ik weet dat ik het aankan. Heb nog niet echt het gevoel dat pluis eruit wil. Daarvoor rommelt het nog veel te weinig.
    En ik wil nog zo graag even eruit.
    Vandaag heb ik alleen een lunch staan en donderdag alleen acupunctuur. Ik slaap gewoon nog goed. En ik rust voldoende. Dan moet het wel lukken volgens mij

16. Pfff inderdaad Twijfel, hoe krijgen sommige mensen het toch voor elkaar... Aan de lopende band zwanger worden en er vervolgens niet voor kunnen zorgen. Ik snap dat niet hoor. Ik hoop heel erg dat ook wij een familie kunnen worden die zo'n kindje een veilig huis mogen bieden en een stabiele basis.

17. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    goedemorgen allemaal! hoe gaat het met jullie?

twee witte testen...GRRR bah! maar ik blijf nog even duimen voor jullie!

@ femme; zoals andere zeggen; volg je gevoel! Het kan nog zo een paar weken duren voor je gaat bevallen, kan mij voorstellen dat je nog graag dingen wil doen!
    Zelf ben ik rond 36 weken nog wel heen en weer geweest naar mijn ouders (1,5 uur heen en 1,5 uur terug). Maar nu ga ik echt niet meer verder dan n kleine straal om mijn huis. Sowieso met het idee dat het elk moment zou kunnen beginnen, maar ook omdat mijn concentratie slecht is en ik het niet meer verantwoord vind om echt auto te rijden.

18. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    Vind het erg mooi en dapper dat jullie je hier in gaan verdiepen! Het is voor deze kinderen zo fijn dat er gezinnen zijn die ze willen opvangen!
    En inderdaad er zijn zoveel mensen die er een potje van maken (en toch aan de lopende band kinderen lijken te krijgen.....).

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

He meis, buiten de pijn en de vermoeiheid goed hoor......pfffff.......hahaha ach laat ik het maar van de positieve kant bekijken.
    Net zoonlief weggebracht en toen door naar de manuele therapeute......heeeeel veeeeel pijn nu........blijkt dat er een wervel in mijn rug vast zat en mijn twee rib zat vast wat de pijn in mijn schouder en nek veroorzaakt.
    Zit nog niet helemaal goed maar ze krijgt het met een beh niet goed, en nu is ze twee weken weg. Dus wellicht ff uitstap maken naar een collega manueel......maar ik ben zelf ook weg komende week.....

He maar hoe is het met jou? Alweer thuis of blijf je nu in het zkh?

Meiden schrijf mij maar voor de pool van 6 mei, mijn verjaardag!!!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    FEMME MOET IK BOOS OP JE WORDEN!!!!

Jij geeft al aan dat het te zwaar voor je is, keuzes maken meis echt serieus!!!! Ik ga je ff plat smsesn met bomsms....

Deel Deze Pagina