Ik merk nog niks van smsbommen Ik doe heel rustig aan, morgen is kraamvisite maar een uurtje max en daarna naar die vriendin, lekker in de tuin rustig bijkletsen. Ook max een uurtje of 2. Ben ik er toch effe uit en Pluis komt toch nog niet. (dat voel ik aan mijn water hahahaha) Lief dat je je zorgen maakt hoor
@twijfel: kijk, heb ik je toch nog een tip mee kunnen geven! Maar ik zou dat echt zo doen hoor. Het is jouw lijf, en jouw kindje, en jouw gemoedsrust. Dan moet je echt voor jezelf kiezen hoor! En wat lief, dat je zegt dat ik het van me af mag schrijven hier, als het wachten me te lang duurt! Dikke knuffel! HIhi, spannend hoor, je echo!! Maar wat een zelfbeheersing zeg, dat je dan nog de hele dag moet wachten om te kijken wat 't geslagt van je Wuppie is! @femme: oeh, moeilijk dilemma idd! Ik denk dat je vooral moet doen wat je gevoel je ingeeft. En je kunt het uiteraard wel maken om niet te gaan, als je hun die reden geeft. Ik denk dat ze dat absoluut wel begrijpen. Dus dat zou niet de reden moeten zijn. Maar als je zelf gewoon graag wil gaan, dan is het weer wat anders. ALs jij het idee hebt dat je het aan kan, dan zou ik ook gewoon gaan als ik jou was. @nette en leo: balen van de omo testen zeg!!! maar misschien is het nog gewoon te vroeg! Ik duim verder!!!
leo jij ook een witte test.. stomme testen Ik ben nog niet ongi.. maar heb oiok niet getest.. Dus geen nieuws van dit front! @femmel.. simpel meis.. niet gaan! Natuurlijk kun jij het maken om niet te gaan omdat jij hoogzwanger bent.. zij kan het toch ookmaken om niet te komen omdat ze 2 kids heeft.. 'thuis blijven hoor! @twijfel.. weet je ik kan mij echt boos maken als dit soort ouders zwanger worden.. En het voelt ook als een soort van gemeen verdorie! Doe mij (of één van de andere dames hier) die baby maar.. verdikkie.. (zoww dat moest ik even kwijt)
Femmel, ik lees juist uit je post dat jij er wel zin in hebt.. ik zou gewoon doen wat op de dag zelf het beste voelt.. (dit wel even van tevoren met je vriendinnen bespreken) En als jij je goed voelt en er zin in hebt dan heeft vriendlief zich daar maar eventjes naar te schikken.. Want.. eerlijk is eerlijk.. als Pluis er is zit een ritje als deze en in het zonnetje rustig bijkletsen met je vriendin er voorlopig even niet meer in.. lfs
@Femme en weg gaan, ik las er juis uit dat het te zwaar was alle twee voor je, maar als dat het niet is dan moet je gewoon gaan, maar als je zelf al twijfelt zou ik het niet doen..... OMG wat een nieuws omtrent dat zieke wijf.........tranen in mijn ogen.........en al helemaal als ik aan jullie denk.
Die uit Nijbeets bedoel je? Ja ongelooflijk niet??!!! Maar wat ik dan ook weer zo walgelijk vind, is dat de rechter precies (oke, snap ik) maar ook tot in detail moet weten hoe ze het gedaan heeft in belang van het onderzoek.. Hoezo? Moord is toch moord? Wat maken de misselijke details dan nog uit?? Die komen vast ook in het nieuws maar hoef ik dus ff niet te horen.. Sick!!
ow femme dan heb ik ook verkeerd begrepen wat je bedoelde met je visite.. Ik dacht ook dat jij twijfelde of je wel wilde.. Bij het herlezen van je post begreep ik dat ik te snel heb gelezen.. sorry.. vergeet mijn post maar
@lobi: jaja, het aftellen is idd begonnen. Het enige wat ik nog hoop is dat ik een beetje gunstig in mijn cyclus zit op 10 mei. Zo halverwege zou mooi zijn. Dus hoop ik een beetje dat oma me volgende week toch al komt bezoeken! @nette; wanneer ga je weer testen? Of ga je niet meer testen? @leo: dezelfde vraag voor jou!
Ik twijfel wel. Maar ik vind het wel heel erg leuk om ze morgen te zien. Ik doe gewoon heel rustig aan. Maar bedankt allemaal voor jullie goede raad. Waardeer ik echt jullie eerlijkheid.
Ik hoop ook voor je dat je cyclus een beetje handig is dan... als ze bij mij komt dan stuur ik haar meteen door naar jou.. is ze er maandag/dinsdag zo iets.. Ik verwacht oma namelijk gewoon. Testen zijn heul erg wit.. en 'meestal' teste ik 3-4 dgn voor toch echt al wel lichtjes.. Gisteren echt omo.. en donderdag is nod (evt zaterdag maar dat geloof ik echt niet en daarbij.. daar was het klussen niet op gericht.. dusss...) Ik test donderdag ochtend weer..
Of het nu door het mooie weer komt of doordat ik 'op' ben.. Ik zie er zo ongelooflijk tegen op om morgen weer te gaan werken.. ik wil niet! Heb ik nog nooit gehad.. het is nb mijn eigen winkel... Morgen maar vol goede moed heen en hopen dat het mee valt..
mensen even kopie pasten Vanmiddag toch maar gehaald en gelijk gedaan.. Van de kv.. En de pest is.. er verscheen gelijk een wazig streepje (krijg hemniet op de foto, daar is hij te licht voor en inmiddels is de test geel opgedroogd, dus nu is het de moeite niet meer) Maar omdat ikmet de test aan het klooien was geweest (urine ging er vreemd door, soort van in 2 delen)- voor de zekerheid de andere ook gedaan met een vergelijkbaar resultaat.. Dus dat is dan ook maar negatief.. want deze wazige dingetjes heb ik wel vaker en dan komt mijn menstruatie vaak toch door.. Laat ik proberen eerlijk te zijn tegen mijzelf: Ikzit na mijn nod.. als ik zwanger was had ik op de kv zeker een duidelijk waarneembare streep moeten hebben.. zucht...
Hey meiden, allemaal een heel dikke knuffel voor wie het nodig heeft! Zit hier een beetje met mezelf in de knoop, beetje zenuwachtig voor morgen...enerzijds bang dat ze niets vinden en anderzijds bang dat ze wel iets vinden, maar vooral bang dat het nooit zal lukken een zwangerschap te voldragen... Dus lees af en toe wel mee, maar even een momentje met mezelf...
Kel, Hele dikke knuffel terug, en veel succes voor morgen! Denk aan je! Hoop dat je direct de (goede!) uitslag krijgt... genoeg onzekerheid!
Meiden ik lees nog steeds mee hoor, type wat minder want onwijze last van mijn handen. Gevoel alsof ze een halve dag op ijs hebben gelegen (tintelingen, krampen en doods gevoel tegelijk ). Lig er nu snachts lang wakker van, gelukkig verlof dus ik slaap smiddags weer bij. Ik ga er donderdag voor naar handfysio. Verder voel ik me super goed hoor! En kijk ik erg uit naar de kleine! Bij de VK was ook alles weer tiptop. Ik heb veel klotenieuws gelezen en geef iedereen een mega dikke knuffel, hoe weinig het ook misschien zal baten...weet dat ik aan jullie denk, me zorgen om jullie maak en graag een deel van mijn geluk zou afstaan aan jullie!!! Enne, ben bezig met de sprokkel-monologen, stap voor stap...