Eternity: ik hoop ook dat je cyclus tegen die tijd idd gunstig zal zijn, dan kunnen ze jullie tenminste snel verder helpen. nanette: vage streepjes; daar word je dus alleen maar onzekerder van. Ik hoop dat je over een paar dagen toch alsnog een knaltest zult hebben hoor. Kan me voorstellen dat het erg dubbel voelt en dat je eigenlijk niet zo goed weet waar je op moet hopen. Wat het ook is, ik hoop voor je dat ze je zsm kunnen helpen. Sprokkel: wat fijn dat alles weer goed was bij de vk, wel balen dat je zoveel last hebt van je handen dat je er nu zlefs slecht door slaapt. Hopelijk helpt de fysio. Vanavond hele leerzame les gehad bij de EHBO. Omdat ik vrijwilliger ben bij het Rode Kruis, ga ik ook regelmatig naar evenementen, maar ik vind dat best een beetje eng worden door de zw-schap. Nu hebben ze me vandaag uitgelegd hoe ik iemand anders (zonder EHBO) stap voor stap uit kan leggen wat die persoon moet doen, zodat er toch gehandeld moet worden. Kijk aan zulke lessen heb je tenminste nog eens iets.
@leo: dat is goed lieffie! Stuur haar maar naar mij daarna! Want dan kan ik redelijk snel na 10 mei al starten met de hormonen etc voor IVF. Wel balen zeg, dat je testjes zo wit blijven! Maar als je NOD pas zaterdag is, dan is het toch wel vrij logisch. Heb je klachtjes eigenlijk? En als je morgen geen zin hebt, dan ga je toch niet? Kun je het niet even door iemand over laten nemen? Je moet gewoon even de tijd nemen voor jezelf meid. Anders gaat het straks echt mis. @mykelti: neem gewoon even de tijd voor jezelf meid. We denken aan je hoor. Heel veel succes morgen! @sprokkel; wat klote dat je zo'n last hebt van je handen! Ik hoop dat de handfysio donderdag wat goede tips voor je heeft, en dat het snel minder wordt.
Nee lief, dat gaat niet. Het is mijn eigen zaak.. mensen heben al 3 mnd terug deze afspraak gemaakt en helaas liggen de mondhygienisten niet voor het oprapen.. Ik zal het zelf moeten doen.. rustig aan.. BAH! Dank voor je lieve woorden en meedenken..!
Sprokkel, Wat naar dat je handen je wakker houden.. gelukkig verlof. Geen zorgen over de sprokkel-monologen hoor.. komt wel weer.. toch? Lekker dat beebje weer is goedgekeurd..! Nog een paar weekjes...!
@mykelti, heel veel succes ! Ik denk aan je ! @twijfel, jij ook succes! Spannend hoor ! @leo, balen zeg ! Ik vrees dat ik niet eens ga testen ! Het is al weer zo lang geleden dat er nog eens iemand positief testte ! Dikke knuffel ! liefs suus
Kippenlijst NOD 17-04 - Lobi-31 jaar-ronde 18- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 18-04 - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 21-04 - Leonieke - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje (Pim*) 24-04 - Suussuus - 42 jaar - ronde 15 - 3e kindje 30-04 ? - Eternity - 31 jaar - ronde 14 - 1e kindje-IVF traject 12-05 - MamaVanDewi - 32 jaar - ronde 24 - 2e kindje, op mijn verjaardag 15-05 - Saskia33 -35 jaar - ronde 23 - 1 kindje ??-?? - Mykelti - 32 jaar - ronde 23 - ronde 9*/20* -1ste kindje ??-?? - jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI) ??-?? - elba-30 jaar -ronde 14-2e kindje Afspraken: 18-04 Sprokkel afspraak VK 20-04 Kristel afspraak vk bevalplan bespreken + controle 20-04 Twijfel 20 weken echo + gyn 20-04 Saskia afspraak gyn 20-04 Mykelti HSG 22-04 Leo uitslagen Lapro, hystero en alle bloeduitslagen 22-04 Femme VK 22-04 Meijke nacontrole ivm opname 28-04 Karine VK 10-05 Eternity echo + afspraak IVF arts 16-05 Marjolein afspraak internist ivm homocysteine 18-05 Nanette verwijderen verkleving dmv hysteroscopie 30-06 Natas79 echo voor placentaligging Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7 - 3de kindje (dochter 4, zoon 2) 02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje 12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje 16-05 - Sprokkel - 35 jaar - ronde 2 - 1e kleintje 22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje 27-05 - Meijke -33 jaar - ronde 3 - 1e kindje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 28-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje
Mykelti heel veel sterkte zo! Hier na een hele rare cyclus (volgens mij helemaal geen eens een eisprong) nu alweer oma op visite.....na 18 dagen alweer. Gelukkig straks afspraak in ziekenhuis. Dus maar eens kijken wat gyn daar over te zeggen heeft.
@leo: balen zeg, dat je temp weer gedaald is! Zijn jullie weer wel aan de Pre-seed? Misschien is het handig dat je een 0-uren contract gaat uitgeven voor een mondhygienist(e). Op oproep-basis. Dan wordt die pas betaald als die daadwerkelijk werkt, en kun jij die oproepen wanneer jij dat nodig hebt. Wel balen dat er niet zoveel mondhygienistes zijn. Doe wel rustig aan vandaag dan hè! En misschien belt je laatste patient wel af, en dan kun je lekker eerder naar huis. Van het zonnetje genieten. Tot hoe laat heb je patienten staan? @mykelti: succes vandaag! @twijfel: jij veel plezier en succes vandaag! Ook sterkte met de beheersing die je moet opbrengen om nog een dag te wachten met de uitslag te bekijken! @suus: het is idd super lang geleden dat iemand positief testte, en dat het ook goed ging! @saskia; een cyclus van 18 dagen????? Hoe kan dat nou weer??? Ik hoop dat de gyn je daar een antwoord op kan geven straks! Succes meid!
Goedemorgen lieve meiden, hier weer eens een nachtje bijna helemaal doorgeslapen. Voel me prima, wel last van oefenweeen. Maar ja dat hoort er bij he? Mijn raam stond vannacht open en het rook zo lekker naar lente. Echt een geur om verliefd op te worden. @ Mykelti succes meis. @ Twijfel jij heel veel succes en plezier voor straks. Laat je het weten wat het wordt? @ Leo doe rustig aan meis. @ Sprokkel balen dat je handjes je vervelen. @ all dikke knuffel
Mogge dames....... @Sas ziet er iid niet naar uit dat je een eisprong hebt gehad, ben dan geen pro maar wel een ervaringsdeskundige als het om temp kaartjes gaat. K**........ @Leo, temp gekelderd????? Nog meer K** @Knuff aan Alex (had al gpbd, maar als je toch af en toe mee leest zie je dit ff) @Eternity.......nog ffies meid!
@ Sas krijg je nu ook nog steeds Clomid bij de iui? Want als je geen eisprong hebt heeft heel de iui natuurlijk geen enkele zin lijkt me zo
@ Eternity hoe dichterbij jouw ivf afspraak staat hoe dichter bij mijn bevaldatum. elke keer als ik jouw ticker zie denk ik; "iiiiiieeeeeeeehhhhhhh of gelukkig nog maar een paar dagen. Hangt er net vanaf wat mijn bui is. De ene keer zit ik nog in de ontkenfase en de andere keer ben ik helemaal in de zenmodus en denk ik laat maar komen Hoe was het trouwens bij de tandarts?
goedemorgen hoe gaat het met iedereen? hier genieten van het mooie weer, maar ook chaggie: mijn wasmachine heeft het begeven!!!! Heel handig met 2 kleine kids en n bevalling op zeeeeer korte termijn!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRR Verder ook positief nieuws (voor ons dan); mijn vader is thuis uit het ziekenhuis en maakt het naar omstandigheden goed. Eindconclusie is dat er zeer waarschijnlijk een bloedprop heeft gezeten die een vat naar het hart heeft geblokkeerd. Ze waren niet heel duidelijk, maar waarschijnlijk hebben ze de afgelopen anderhalf jaar zijn bloeddikte (INR waarde) wat te dik ingesteld (rekenng houdend met 1 plek kunstkleppen, maar hij heeft dat op 2 plaatsen). Waarschijnlijk is door een griepvirus die waarde ook nog eens erg gaan schommelen, wat uiteindelijk voor een stolsel heeft gezorgd. Wel krijgt hij nog n MRI om nog wat dingen uit te sluiten.
Hihi, is mijn ticker te confronterend meis? Ik haal 'm weg als je wil hoor! Ik kan me echt voorstellen dat 't eng is hoor! Ik zou dat ook absoluut hebben!!! Bij de tandarts was het goed. Ze hebben 'n soort facings over 3 van m'n voortanden gezet omdat 1 ervan ging verkleuren door de zenuwbehandelingen die ik daarin heb gehad. En die andere 2 zijn gedaan om de stand een beetje te corrigeren. Mijn voortanden stonden redelijk scheef. En nu staan ze 'n heel stuk rechter. Wel even wennen hoor, hahaha
@saffron: wat fijn zeg, dat je vader weer thuis is!!! Ik hoop dat ze dan bij de trombosedienst wat beter gaan opletten op zijn INR. (ik heb zelf bij de trombosedienst gewerkt)
Wat fijn!!! Ook een lekkere medische misser dan, Maar goed, het is allemaal goed nu. Nu hopen dat het zo blijft en dat de nieuwe instellingen hun werk gaan doen. Hopelijk komen er uit de MRI geen vervelende dingen naar boven. En voor nu: lekker genieten van het prachtige weer.
Tuurlijk is het niet confrontrerend. Nee joh. Ik kan me zo voorstellen dat de zwanger tickers nu juist veel te confrontrerend zijn voor jou en de niet zwangere. Dus lekker laten staan, voor jou is het ook aftellen. Dat moet er wel mooi uitzien die facings. Kan me voorstellen dat het even wennen is. Alles wat veranderd in je mond is wennen ook al is het maar 1 mm
Saff, wat fijn dat je vader weer thuis is!!! Super! Eternity, "nieuwe" tandjes, dat ziet er vast mooi uit dan! Leo, bah, je temp...oma is onderweg lijkt het... Maar ik lees dat ze nu eerst bij Sas is, wat doet ze daaaaar nou weer? Saskia, wat een rare cyclus zeg. Spannend vandaag de afspraak bij de gyn, ben benieuwd! Twijfel, veel plezier vandaag! Zou er een poppenhuis in huize Twijfel komen...of nog meer auto's en voetballen...?? Sprokkel, fijn dat goed was bij de VK. Doe maar rustig aan met je handjes. Hier alles prima . Hou wel Meijkeman steeds meer wakker...ik begin steeds meer te spoken 's nachts (warm, het zuur, bekken, toiletbezoeken en ik zaag hele bossen om (aldus Meijkeman). Haha van dat gezaag word ik zelf zelfs af en toe wakker van . Ik haal mijn slaap overdag wel weer in...en zit er ook niet mee, hoort erbij, maar hij zit nu waarschijnlijk een beetje te dutten achter zijn bureau .