30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Twijfel succes bij de 20 weken echo!

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Heerlijk he dit prachtige weer :)! Oefenweeen spannend....

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nette, hoe is het bij jou vandaag? Waardeloos zeg van je testen...:(. Staat oma al op de stoep?

Inderdaad, het is echt de hoogste tijd voor een paar roze testen in het hok!!!

4. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    hier gisteravond ook weer een paar heftige oefenweeen... dacht echt dat t begonnen was, manlief stond al klaar om de vk te bellen na 3x om de 15 min.... en toen zwakte t weer af..... manlief helemaal in de stress...en ik natuurlijk de rustzelve.....hihihihi

5. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@femme: ik heb me nooit gestoord aan de zwangerschapsbanners, moet ik heel eerlijk bekennen. Dus dat maakt me allemaal niet zoveel uit. :)

En m'n tanden voelen echt heel raar nu. Als ik m'n mond sluit ook.
    Maar het ziet er echt een stuk beter uit als hoe het eerst was!

@meijke: hihi, m'n tandjes zien er idd mooier uit nu!

Hahaha, wel grappig dat je zelf wakker wordt van je eigen gesnurk!
    Schattig hoor! :D

@kristel: voor jou ook al oefenweeen? Oh jee toch! Hahaha, gaat wel snel zo met de zwangere kippetjes!

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Mykelti, zit het er al op? Hoop dat het mee is gevallen!

Kristel, spannend hoor! Vandaag weer afspraak bij de VK zie ik?

7. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    even vloeken hoor ........ze kunnen pas over 2 dagen naar de wasmachine komen kijken!!! En als er dan wat besteld moet worden ofzo, gaat er een paasweekend over heen! Kan toch niet n week zonder wasmachine nu !!!!!! WAH!

@ alle voorweeen dames; hier al 4 weken regelmatig last van voorweeen en heeeel veel harde buiken,....maar nog steeds geen beebje hoor!

8. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @meijke; hoe gaat het met je? geen bloed verlies meer?

9. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    kan wel huilen....lijkt of niets mee zit.....zoonlief ook al 2 weken niet lekker, waarschijnlijk door doorkomende kies (dikke klieren, rode kaak, last van zijn oren, dunnen poepluiers, huilerig, regelmatig verhoging...)
    dan de buren die nu WEEEEER verf aan het spuiten zijn in de tuin, wat dus lekker onze kant op waait en waardoor ik niet buiten kan zitten.....

WAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zo dat moest er uit...lucht lekker op!

(sorry, sorry, sorry, even helemaal niet relevant allemaal...er zijn vele ergere dingen dat weet ik ......... maar heb gewoon emo dag....sorry..hopelijk kunnen jullie mij opvrolijke met leukere berichten!)

10. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    @ safron, balen zeg.... spui maar effe lucht in iedergeval even op... niet dat t oplost....maar toch..
    Wasmachine... das ku. Heb hier 3 weken zonder gezeten, met 2 mannen die een ster zijn in knoeien... heb toen mijn was bij mijn schoonouders gedaan... misschien kan je anders bij iemand anders even een wasje draaien? De buren misschien ter compensatie dat je niet buiten kan zitten?

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik ga zo even bijlezen, maar eerst even het laatste nieuws:
    Ik kom net terug van de echo en alles is goed met Wuppie! :) (begint al wel weer wat boven het gemm te komen qua groei)
    En nu heb ik een brandende envelop in mn tas zitten. :D Gelukkig zijn de kids vanmiddag thuis, dus heb ik afleiding.
    Ik was vandaag bij een andere gyn en hij had het er nu al over dat als deze baby weer groot zou worden, om het dan eerder in te leiden; misschien al met 36/37 wk. Uit ervaring van vorige keer weet ik dat mijn "eigen" gyn daar niet zo'n voorstander van is, dus ik zorg dat ik op het laatst bij deze man mn afspraken inplan ;)

12. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Oeh twijfel... spannend.. heb je .iets kunnen zien tijdens de echo.? Of t envelop tegen t licht gehouden? Hihihi.... ik zou gek worden va.
    Nieuwsgierigheid..

13. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @twijfel; wat fijn dat alles goed is!!!!! En ooo wat spannend die enveloppe!!!!
    Kan mij goed voorstellen dat je aan eerder inleiden denkt! Eigenlijk wel bizar he dat je dan goed moet nadenken bij wie je je controles pland.
    De eerste gyn waar ik nu n afspraak mee had, zei niets over mijn pijn, inleiden etc. Terwijl de gyn waar ik vorige week was, dat wel meteen bespreekbaar maakte. Volgende week weer een afspraak bij haar gelukkig. Niet dat ik er uit ben of ik dat wil, maar wel fijn dat ze mee denkt. Ik ben dan al 39,5 week, dus misschien dat ze al wat kunnen met strippen ofzo.....Ze laat mij iig niet eindeloos doorlopen denk ik.

@ kristel; haha dat is n goeie, ga wel ff naar de buren! Nee, moesten we maar niet doen, maar in geval van nood kan ik wel naar mijn schoonvader. Leuke klus voor manlief dit weekend, haha!

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Suus: niet testen? :$ Dat kun je ons niet aandoen he. :D Klopt je banner, over 4 dagen NOD? Spannend! Voel je al iets?

Saskia: dat is wel een erg rare cyclus ja. Ben benieuwd of de gyn je duidelijkheid kan geven.

eternity: die beheersing ga ik idd heel hard nodig hebben. :D Heb net Twijfel-man gebeld en verteld dat alles goed was en het verhaal van de gyn en toen heb ik hem al gevraagd of hij het toevallig over de telefoon al wilde weten. Helaas niet. :( ;) :D

Femme: veel plezier vandaag met de visites (was toch vandaag?) Heerlijk dat je zo lekker geslapen hebt. :)

Leo: succes vandaag weer op je werk. Laat je niet gek maken hoor.

Saffron: wat goed dat je vader weer thuis is, maar wel een klungelige fout die ze gemaakt hadden.
    En ontzettend balen van je wasmachine; daar kun je geen dag zonder. En dan duurt het ook nog eens zo lang voordat ze ernaar kunnen kijken. :x
    Geef de spanning en hormonsters maar lekker de schuld van je emo-dagje; het mag. ;)

Meijke: ik durf nu helemaal niets meer te zeggen over poppenhuizen of auto's... Ik ben zo zenuwachtig dat ik nergens meer op hoop. Alhoewel ik weet en ook echt vind dat de gezondheid van onze Wuppie het aller, allerbelangrijkste is.
    Ik heb er zelfs al weer van gedroomd dat het weer een jochie is en dat voelde toch weer wel heel vertrouwd. Mijn man snapt er nu niets meer van. :D
    Lastig voor je dat je 's nachts zo aan het rommelen bent, maar ja; de laatste loodjes he.

Kristel: wat knap van je dat je er zo rustig onder kunt blijven. Maar wel goed dat het nog even niet doorzet.

Hihi pas op dat je me niet op ideeen brengt :D

15. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    zo de buren zijn weer klaar geloof ik, dus ik ga ff in de zon zitten met n bakje yoghurt.

kom straks nog wel even buurten....

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Veel plezier!

17. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Geniet even lekker van het mooie weer meid!
    Daar knap je vast een beetje van op.

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier weer terug, heb het "overleefd", maar crisis, lag te janken van de pijn en ben echt niet zo'n piepert! :(
    Ze blazen een soort ballonnetje op in je baarmoeder en dat deed zo'n onwijze zeer. Het doorspuiten en zich ook, maar toch stukken minder. Het was weer rechts, op de plaats waar ik tijdens de currettage (was plaatselijk verdoofd) ook erge pijn had. Ze vonden het zelf ook frappant, maar wilden/konden niet zeggen of dat iets te betekenen had. Eileiders waren meer dan goed doorgankelijk. Ze zullen wel weer niets vinden...
    Nu nog wat kramperig en uitvloeiing, maar verder wel weer ok. Met lopen nog wel erge bibberbenen, dus hang lekker op de bank.
    Zo sneu, hubby had zich heel goed gehouden tijdens de HSG en werd goed fijngeknepen, maar in het aankleedkamertje moest hij huilen omdat ik het allemaal moest doorstaan...zo lief... :)

@Twijfel: fijn dat alles weer goed was. Zou het ook willen weten hoor!

@Saffron: wat super dat het weer beter lijkt te gaan met je vader! Houden zo!

@Femme & Meijke: jullie zijn een stelletje snurkers! ;):D

@Nette en Leo: balen van de witte testen... :(

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Jeetje Mykelti, Wat ben je een kanjer!!!!

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dank je wel voor de eer, maar hoezo dat? :)

Deel Deze Pagina