Lobi, geen probleem hoor! ik heb hem zelf nog even aangevuld. En ik wacht met je mee tot morgen... Saskia, wat een fijne gyn! Het voelt meteen goed (voor zover ik dat vanaf hier kan beoordelen). Hopelijk gaat het lukken 3 mei, ik duim voor je mee!!!
Jaja, nog 2 weken en 5 dagen. Maar dan krijgen we de uitslag en 1e echo. Maar dan krijg ik wel te horen wanneer ik mag starten met de hele rataplan.
@sas, fijn dat jullie zo,n begripvolle gyn hebben gekregen, en nu maar hopen dat je op die lijst staat ! Ik duim voor je ! @leo, ondanks dat ZE er is is het wel fijn datzeweer netjes op schema ligt ! Ik denk aan je morgen ! @eternity, wat moet dat iedere keer confronterend zijn om weer een zwangere collega erbij te krijgen ! Dikke knuffel en we duimen met je mee dat jullie ook meteen kunnen beginnen ! @meijke, wat een hoopvol nieuws, spannend maar toch ook hoopvol ! @mykelti, heb je die pijnlijke hsg achter de rug , en dan nu die allergische reactie ! Beterschap ! liefs suus
Mat femmele is alles goed hoor. Goed geslapen, beetje kort maar ben toch heel de dag vrij. Darmen doen na maanden moeilijk eindelijk hun werk weer goed (thank you acupunctuur) en nu is het afwachten he. Hoe is het met suus?
Goed hoor, even lekker 2 hele dagen met de kids allemaal leuke dingen gedaan ( zwembad, speeltuin, fietsen ) Heb alleen het gevoel dat wij deze maand toch niet helemaal ons best hebben gedaan(suusseman en ik) Onze agenda,s lopen een beetje langs elkaar door ! Dus daar moeten we even werk van maken ! Ik wacht dus op oma die binnen enkele dagen hierzal zijn , helaas ! Fijn dat die accupunctuur jou zo goed heeft gedaan !
Jee het is vandaag wel erg rustig gebleven. Ik heb net heerlijke pastasalade gemaakt. Ben benieuwd of het ook zo lekker smaakt. Kijk, dat is dan weer het voordeel als je heel de dag thuis bent, eindelijk tijd om heerlijke recepten uit te zoeken en uit te proberen. Voor de rest heb ik nog niet echt het idee dat Pluismans besluit te komen. Het rommelt bijna niet en hij beweegt toch nog behoorlijk. Terwijl hijwel al helemaal ingedaald is. We wachten rustig af!! Hebben jullie het ook zo warm?
Hmmm, nee, hier koud, want de antihistamine werkt nog niet afdoende. Net 2e pil ingenomen. Reageer ook schattig op deze pil, heerlijke toiletbezoekjes... Overigens vandaag wel een verwijs gehaald voor een dermatoloog. Heb mega dikke benen (2/3 maten groter dan boven), dus wil laten uitzoeken of ik lipoedeem heb, een vetstofwisselingsziekte. Is nog vrij onbekend, maar is niet zeldzaam. Helaas niets aan te doen, maar dan kan ik wel aangeven dat ik kan afvallen tot ik een ons weeg, maar dan nog blijven mijn benen zo...
Het zit je niet echt mee he Mykelti. Hopelijk gaat de tavegyl snel iets doen. Slim van je om een afspraak te maken bij de dermatoloog. hopelijk krijg je daar meer duidelijkheid. En als je idd oedeem hebt kan je het hard maken. Wanneer kan je daar terecht?
@ femme en andere; hier wel onrustige buik....maar ook dat zegt niets..... Bij mijn eerste heb ik helemaal geen last van onrustige buiken gehad, ik bleek bij controle bij de verloskundige al 4 cm ontsluiting te hebben zonder ook maar 1 wee!!! Pas na het door de vk breken van de vliezen kreeg ik weeen (ook meteen heel heftig hoor, dus kreeg mijn portie op een andere manier wel....). Nu heb ik al 2 weken regelmatig onrustige buik afgewisseld met "enorme stilte" . We wachten af.................
@mykelti, heb je een beetje kunnen slapen ? Ik hoop dat je gauw bij dedermatoloog terecht kunt ! @saffron, nog een klein weekje ! Wat spannend zeg ! Voel je al wat ? @nanette, hoe is het met jou, nog altijd geen oma ? @alex, ik hoop dat het een beetje beter met je gaat, maar neem je tijd ! Ik denk aan je ! Dikke knuffel @all, hele fijne dag, het weekend wordt nog mooier dan de afgelopen dagen ! liefs suus