@Twijfel Wat leuk een meisje!!! Geweldig een meid erbij..... @Mykelti Fijn om te horen dat het goed gaat met je hond. @Nanette Waarom worden je streepjes nou niet duidelijker he....Potver! @Femme Ik kan het niet vergelijken omdat ik natuurlijk wist dat het een keizersnede zou worden, maar op het moment dat ik zelf wist dat mijn vliezen waren gebroken werd ik ineens heel rustig en dat ben ik gebleven totdat ik de OK op werd gereden. Sanneman was iets minder rustig
sanneeeeee hoe ishet met je mannetje?? En mijn testen gaan nu niet meer kleuren hoor.. Ik geloof er niet meer in.. Mark my words.. Morgen ben ik vreselijk ongi
Dank je wel Het is natuurlijk voor jou nu ook weer een spannende tijd! Nog 2,5 week... Kan me voorstellen dat je er nu met gemengde gevoelens in staat. X Nanette, dikke knuffel voor je kleine meid. Hopelijk voelt ze zich na de operatie een stuk beter! Mykelti, wat balen dat je een allergische reactie hebt gekregen! Hoe gaat het nu met je? Wat goed dat je al zoveel kwijt bent!! Bij mij gaat het alleen maar de verkeerde kant op Femme, fijn dat je bezoek de moeite waard was!! Volgende keer kan ze bij jou op kraamvisite komen Leo, wat balen dat oma jou ook alweer gevonden heeft... Sterkte!! Wat fijn dat het toch een schot is en geen dubbele bm. Krijg je verder nog onderzoeken of alleen eventueel een operatie? Lobi, volgens mij zitten we altijd ongeveer rond dezelfde tijd. Nu echt op de zelfde dag... hopelijk helpt dat! Jouw cyclussen zijn ook niet zo lang. Saskia, spannend zeg!! Hopelijk valt er iemand uit en kunnen jullie 3 mei al terrecht! Saffron, wat spannend! Ik ben benieuwd of het rommelen snel door gaat zetten! Succes!! Ik gok op vandaag Twijfel, wat leuk, een meid!! Lekker shoppen nu Nanette, ik lees net dat oma er toch al weer is bij je (had net in het andere hok gepost). Knuffel! Wat betreft mijn sollicitatie, ik heb toch alleen een brief gekregen dat de ander toch beter bij de functie paste. Ze wilden iemand die niet helemaal vanaf het begin ingewerkt hoeft te worden... Maar dat ze bij een nieuwe vacature mij in gedachten zullen houden. (Daar geloof ik alleen niet zo meer in, dat is me eerder ook al gezegd en daar hoor je toch nooit meer iets van!) Ik ben lekker aan de bak... Ik ben een taart aan het maken voor de opa van mijn man. Hij wordt 87 op 1e paasdag. Verder een druk programma en mooi weer voor het weekend dus dat komt helemaal goed! Fijne paasdagen allemaal!! PS, mijn reactie is wel lang, maar hij is ook van 2 dagen, dan kan dat toch wel
Hey MvD, balen van je sollicitatie. Idd dat "we houden je in portefeuille" yeah right! Maar goed, je hebt toch maar wel mooi gereageerd op de vacature, dus wie weet?! Het is bij jou niet gek toch, dat je aankomt door al die hormonen? Ik speel gewoon nog vals omdat ik ze niet krijg. Laat maar zeggen dat het voor een goed doel is! QUa allergie vanmorgen voor het eerst geen verhoging meer. Zie er nog wel uit als een gespikkelde zeehond, maar m'n wangen zijn nu ook weer van redelijke proporties. Het was net of ik de bof had... Mijn zachte babyhuidje is nu wel vertrokken, dus maar even extra lief voor zijn de komende dagen. Mijn huid voelt nu alleen nog wat branderig aan. Is het bij jullie ook zo heet in huis? Nu even lekker alles tegen elkaar open gezet, even de warmte eruit. Is de taart goed gelukt? Wat is het voor ƩƩn?
Mijn biscuit ziet er goed uit! Verder heb ik de vulling en de botercreme er nog naast staan. Ik ga hem vanavond afmaken... Ik zal kijken of ik er een foto van kan maken en plaasten. Het wordt een taart met mocca en slagroomvulling en versierd met fondant en marsepein. Fijne dag vandaag!!
@nanette: verdomme, toch oma weer?!?!? Wat k*t!!!! Stuur haar maar gauw naar mij als je klaar met haar bent. Dikke knuf voor jou.
hier 1 brok stress..... vriendlief is vanmorgen terecht te keer gegaan tegen z'n baas en is weggelopen.... nu is t zo dat hij al gedurende 2 jaar de chefkok heeft vervangen ivm ziekte (kanker). nu gaat zijn andere collega weg per a.s. dinsdag en heeft zijn baas een nieuwe chefkok aangenomen terwijl hij dit al 2 jaar doet. dus voelt zich gepasseerd omdat er zonder zijn medeweten een nieuwe chefkok is aangenomen ipv een zelfst werkende kok. punt is nu dat hij zijn eigen glazen nu aan t ingooien is en in dubio zit om terug te keren.... ik ben zooooo bang dat dit op werkweigerng word gegooid en hij zijn baan kwijt is.... lekker met een gezin met een kleintje zeer binnenkort opkomst en dat zonder inkomen... we komen nu al bijna niet rond........... ik kan wel janken..... owwwwwwwwwwwwww
Kristel, wat balen!!! Hopelijk kan hij voorlopig wel blijven werken en op zoek naar iets anders. Tot wannneer loopt zijn contract? Knuffel!
hij heeft daar een contract voor onbepaalde tijd en werkt daar al 7 jaar !! Zijn baas bedoelde t niet als vervanging van hem zeggen ze.. maar vervanging van de zieke chefkok en de andere collega die weggaat. Hij voelt zich gepasseerd omdat hij al 2 jaar die functie heeft bekleed en hij weer terug word geschopt in functie... van en bedankt he voor t opvangen die 2 jaar... stank voor dank.... die functie van chefkok had hij moeten krijgen...
Hmmm Kristel, dat is idd niet erg aardig van zijn baas! :x Heeft je vriend al gevraagd waarom dit zo gedaan is? Als alles naar tevredenheid is, dan zou je toch verwachten dat zijn baas hiervoor geen reden heeft? Hele nare situatie! Ik hoop dat je vriend weer terug kan om het uit te praten. Sterkte!
@kristel, inderdaad KKK situatie, dat bezorgd alleen maar meer stress !! En dat kunnen jullie nu echt niet gebruiken ! Ik hoop dat alles goed komt en ze het uit kunnen praten. Dikke knuffel ! @mykelti, met jou weer een klein beetje beter ? Hier is oma aangekomen ! Ik ga me nu van ellende op een heerlijke zelfgemaakte quiche storten, en even vol..................... Hoe is het met de rest ? Liefs suus
Hey Suus, hier gaat het best ok. Allergie is sluimerend, maar geen verhoging meer, dus einde is in zicht! Mijn huid is alleen mega droog en branderig nu, helaas.... Heb ook nog uitvloeiing, dus gelukkig lijkt mijn ei nog even op zich te laten wachten... Balen van oma, maar had je al verwacht toch? Hoe is het verder met jullie?
@kristel: wat een klote situatie zeg!! Maar als hij een contract heeft voor onbepaalde tijd, dan kunnen ze hem echt niet zomaar ontslaan. Ik vind het wel terecht dat je vriend zo tegen z'n baas tekeer is gegaan. Maar ipv weg te lopen, had hij gewoon ronduit moeten vragen wat nou de bedoeling is van deze hele nieuwe chef-kok. Terwijl hij het al 2 jaar heeft opgevangen. Dan had hij uitleg moeten eisen! Maar misschien kan hij dat alsnog doen. Dat hij gewoon zegt dat hij niet wenst om zo gepasseerd te worden! Maar ik kan me voorstellen dat je daar nu niet op zit te wachten, op zo'n situatie, terwijl jullie het toch al zo moeilijk hebben om rond te komen. Succes en sterkte meid!
Update; zijn baas is bij mijn schoonouders langs geweest omdat hij vriendlief niet te pakken kreeg... heeft uitleg gegeven dat t niet de bedoeling was hem t gevoel te geven van passeren en dat hij die nieuwe chefkok juist voor hem heeft aangenomen, om wat meer rust te creƫren voor hem.. functies blijven gelijk.. alleen neemt die nieuwe de inkoop over.... vriendlief heeft uiteindelijk met zijn baas gesproken en is terug gegaan naar t restaurant... wordt vervolgd
mensen oma is echt aangekomen in mijn huis.. Ben er redelijk nbuchter onder.. voelde haar al op de drempel staan.. Wel ernstige hoofdpijn.. dus kennelijk toch wel wat gespannen @kristel.. wat een thriller
Wat is het toch rustig hier zeg! @nanette: balen dat oma in vol ornaat bij jou op de stoep staat! En balen ook van de hoofdpijn.
@eternity.. ja dat was best balen.. hoofdpijn was zo ernstig dat zelfs paracetamol niet meer hielp.. Maar goed. lekker in mijn bed gekropen en zonder hoofdpijn wakker geworden