30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Nette, wat een vreemde oma-date dit keer?? Hier was ze juist extreem nadrukkelijk aanwezig zeg maar..
    Laat dit alsjeblieft het laatse bezoek in maaaaaanden zijn... voor ons allemaal!

2. leonieke

Hier, gisteren naar Zorro musical geweest; Ge-wel-dig!

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ben weer terug hoor. Vanaf nu zit ik weer achter de laptop.
    Ik dacht dat het vandaag een erg leuke dag zou worden en dat is het ook wel geweest tot een kwartier voordat we weggingen. Heel mijn goede humeur weer naar de kknoppen. Bahbah wat een rotfamilie heb ik soms toch.
    Voor de rest heerlijk genoten van het warme weer. Misselijkheid was gelukkig een heel eind gezakt

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lijkt me ook echt geweldig!!!!

5. leonieke

Femmel, he bah.. dat klinkt als een naar einde van een leuke dag.. :(

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ja we zouden met de broers en aanhang en kindere gaan highteaen met mijn ouders. Als verrassing. Ik had al eens aangegeven dat ik het eigenlijk geen goed idee vond zo'n drie weken voor uitgerekende datum. Maar goed het is voor mijn ouders dus toch maar goedgekeurd.
    En eigenlijk was het heel leuk. Super mooi weer. lekkere high tea. Schoonzusje verwacht haar tweede kindje!!!!
    Komen we thuis bij mijn ouders. Ik zeg wil even lopen, veel last van mijn rug. Dus ik even naar buiten met fototoestel en mijn neefje. Lekker foto's maken van hem. Komt mijn andere schoonzusje naar buiten en zegt dat ik ook eens foto's moet maken van mijn nichtje. DAt ik mijn neefje voortrek. Dat ik het niet alleen maar moet hebben over zwanger zijn met mijn schoonzusje maaf ook met haar moest hebben over haar leven( we hadden het 1 keertje over zwanger zijn en zij willen geen kinderen meer). Nou echt waar je zag allemaal vraagtekens boven mijn hoofd.
    We hebben ook geen goede relatie met hun omdat er in het verleden nogal wat dingen gebeurt zijn. (hij was de lompe broer die zei dat hun kind een ongelukje was toen het bij ons niet ging, hij at mijn krentenbollen op terwijl dat het enige was wat ik kon eten, hij zegt afspraken af omdat hij teveel gezopen had). En ik vind dat hun manier vanopvoeden niet klopt, maar goed dat is mijn mening. Maar om nu te gaan zeggen dat ik ook foto's moet maken van hun dochter?????

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Sorry beetje erg lang verhaal geworden

8. leonieke

"
    Volgens mij is het jouw fototoestel en mag jij zelf weten waarvan je foto's maakt..

Is dat je nichtje E? Ze moest eens weten dat je foto's op je zp hebt staan van hun kindje.. laat haar lekker zeuren joh...
    Maar wel mega-balen dat een ander je leuke dag weet af te zwakken.. :(

9. leonieke

Zo... ben er weer van tussen.. gaan na de voetbal kaasfounduen.. hadden net verjaardag van oomzegger van Jan.. en zo vol gepropt dat we niet eerder honger hadden..

tot morgen..

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @femmel.. geen sorry he meis;)

@leo.. ja het was geweldig.. was een familiedienst.. dus dochterlief is compleet los gegaan:D tijdens de preek moest ze zitten van mij, toen liep het zweet vanhaar rug.. zo had ze lopen dansen.. whahahhaha

11. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    hier ook een gezellige dag gehad... ben bij mijn ouders wezen bbq-en. Jamie had smiddags heerlijk geslapen en was daardoor echt super gezellig....hij ligt nu net pas in zijn bedje.. zonder protest... ben echt even bijgekomen vandaag... zo kan t dus ook... geen strijd met een driftige peuter...

nog even over vriendlief... die is gisteravond weer gaan werken en ze waren superblij met hem dat hij er was.. hij had ze boos verwacht maar werd bijna op hun knieen aanbeden dat hij er weer was, want overdag hebben ze de tent gewoon moeten sluiten omdat ze geen kok hadden... vanavond heeft hij na t werk nog even een gesprek met de baas om t een en ander nog even door te spreken... maar ze waren wel even flink geschrokken en hij heeft zijn punt gemaakt dat alles dus gewoon weer draait om communicatie!!!! pffff was me t dagje wel gister.

12. leonieke

Kristel, wat goed dat het allemaal opgelost lijkt te zijn op je vriend zijn werk. En helemaal dat ze zo blij met hem zijn! Communicatie tja..... daar zijn niet alle werkgevers in bedreven.. ;) goed dat ie niet over zich heen laat lopen!

Nette, Haha.. wat leuk dat ze zo'n plezier heeft gehad! En jullie daardoor ook! Hoezo ga je je date met Dr. E. verplaatsen eigenlijk? Of moet een hystero bij hem ook na oma?

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    omdat ik aan het einde zit van mijn cyclus dan. Zou ik de normale 28 dagen hebben dit keer ben ik pas de 21e ongesteld.
    en met een uitloop naar de 25e (want ik weet het helemaal niet meer)

@kristel.. fijn dat het weer goed is:)

14. leonieke

oh zo.. dan is het idd wijs om even te overleggen met Spaarne.. beetje te ver reizen om het te gokken.. ;)

15. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@nette: hm, wel vreemd, dat oma maar zo super kort bij jou is!
    Is ze vandaag al helemaal weg? Dan is ze misschien onderweg naar mij! Zou wel goed uitkomen!

@femme; wat een nare situatie weer met je familie gister zeg!
    Ik kan me voorstellen dat dat je dag een domper gaf! Bah!
    Dikke knuf!

@leo: hoe gaat het met jou meid?
    Gaat het al weer een beetje beter? Of voel je je nog steeds zo verdrietig?

16. suussuus

suussuus Niet meer actief

@eternity, hoe is het met jou ? Beetje uit kunnen rusten deze dagen ?
    Na morgen zijn het geen 2 weken meer, en ik hoop dat je goed in je cyclus zit dat ze geen excuus meer hebben om niet meteen te beginnen !
    Knuffel !

@leo, voor jou ook een dikke knuffel ! Gaat het weer een beetje met je ?

liefs suus;)

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He lieverdsssss................heb ff gescand, denk aan jullie maar ff te veel om achter de pc te zitten.
    Kussss

PS Nanette, lees ik nu dat je naar Spaarne gaat???? Bij Haarlem????
    Dat is niet meer zoooo heel ver weg bij mij vandaan.....grijns.

18. suussuus

He lieve goof

Gaat het een beetje ?
    Hoe is het met jou en met je mannetjes ?

Liefs suus

19. suussuus

Tot later !
    Fijne dag allemaal, wij gaan naar oma paas eitjes zoeken !

liefs suus;)

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leo, wat fijn dat alle uitslagen goed zijn! Wanneer kun je terecht bij Dr. E(mysterieus hoor ;)) voor meer informatie over dat schot verwijderen?

Deel Deze Pagina