30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Femmel, hoe is het met jou? Voel je je al wat beter?

Nette, oma definitief de deur uit?

Eternity, ik hoop zo dat ze gauw bij jou komt zodat er 10 mei gelijk gestart kan worden en je niet nog weer een maand hoeft te wachten!

En Saf, rommelt het nog? Spannend hoor, je bent natuurlijk ook bijna uitgerekend, 29-4 toch?

Ik heb ook af en toe contact met Rieanne, het broertje voor Tom is ook nog niet gearriveerd, ben benieuwd wanneer het eerstvolgende kuikentje piept :D!

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Suus, fijne dag vandaag! Leuk eitjes zoeken :)!

Goof, knuffel voor jou!

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Kippenlijst

NOD
    24-04 - Suussuus - 42 jaar - ronde 15 - 3e kindje
    30-04 ? - Eternity - 31 jaar - ronde 14 - 1e kindje-IVF traject
    30-04 - elba-31 jaar -ronde 14-2e kindje
    12-05 - MamaVanDewi - 32 jaar - ronde 24 - 2e kindje, op mijn verjaardag
    12-05 - Lobi-31 jaar-ronde 19- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08
    15-05 - Saskia33 -35 jaar - ronde 23 - 1 kindje
    18-05 - Leonieke - 34 jaar - ronde 2 - 2e kindje (Pim*)
    ??-?? - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009
    ??-?? - Mykelti - 32 jaar - ronde 23 - ronde 9*/20* -1ste kindje
    ??-?? - jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI)

Afspraken:
    27-04 Meijke nacontrole ivm opname
    28-04 Karine VK
    08-05 Meijke laatste controles voor KS (bloed, CTG, echo enz)
    10-05 Eternity echo + afspraak IVF arts
    16-05 Marjolein afspraak internist ivm homocysteine
    18-05 Nanette verwijderen verkleving dmv hysteroscopie
    30-06 Natas79 echo voor placentaligging

Bevaldata:
    14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen!
    01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy!
    04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie!
    17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim*
    23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine!
    09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees!

29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7 - 3de kindje (dochter 4, zoon 2)
    02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje
    12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje
    16-05 - Sprokkel - 35 jaar - ronde 2 - 1e kleintje
    22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje
    27-05 - Meijke -33 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje
    23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje
    04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje
    28-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Het gaat hier goed hoor. Lief dat je het vraagt. Ik weiger om mezelf een schuldgevoel aan te laten praten. Al ben ik vannacht wel een aantal keren wakker geworden door schuldgevoelens en vervelende dromen. Met mijn andere schoonzus erover gehad en zei zegt ook dat het eigenlijk nergens op sloeg en daar komt nog eens de taalbarriere bij (schoonzus is russisch). En inderdaad ik heb zoveel foto's van mijn nichtje. En daarbij komt nog eens ik bepaal de foto's want ik ben de fotograaf. En als het ene kind wel naar mij toe komt en het andere begint te janken als die mij ziet waar kies je dan voor als onderwerp? Juist!!

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Zo weer geneg ergenissen van me afgeschreven. Ik ga lekker naar buiten nu het nog niet al te warm is en zometeen naar het tuincentrum en daarna effe een uurtje op verjaardag van neefje van vriendlief. (gelukkig in dezelfde wijk) En daarna chillen en relaxen.
    Iedereen een fijne tweede paasdag! Geniet van het mooie weer en dikke kus

6. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Wat ben je toch ook een lieverd!
    Met mij gaat het wel goed hoor.
    Ik ben aan het wachten en hopen dat oma echt snel komt, zodat ik meteen kan beginnen met de IVF!

Hoe was het bij oma? Heb je veel paaseitjes gevonden? ;)

Dikke knuf!

7. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    hoi hoi allemaal, iedereen fijne paasdagen gehad?
    Hier twee heerlijk ontspannen dagen. Veel pijn, maar heerlijk genoten van de kids, de zon en last-minute gepland bezoek.

En.....nog steeds zwanger hoor.....(helaas) geen paaskindje voor ons.

Morgen afspraak bij gyn.

Fijne avond, doei

8. leonieke

leonieke Niet meer actief

Eternity, Het gaat goed hoor hier. Verdrietig gaat wel.. De wereld om me heen is weer mooier met een zonnetje.. dat merk ik meteen aan mijn gemoed..

Oh meis..het gaat nu opschieten voor jullie hè! Oma is het hier zat, ik zal haar morgenvroeg op de trein zetten.. ;)

Suus, En hebben ze veel paaseieren geoogst dit jaar? Het zal bij jullie helemaal warm zijn, hier aan de NW- kust al een paar dagen 25 graden.. echt zeldzaam!

Meijke, Fijn dat beebje nog zit waar het zit! Ik zit op de lijst te kijken.. maar je verklapt zelf al wat meer over de KS datum.. meiden: poule aanpassen!! :p :p

Dr.E... jaaaah spannend he? In het mk toppic waar Nette en ik en nog een paar meiden van hier meeschrijven is er de 'ongeschreven wet' om niet met naam en toenaam de artsen te noemen.. ook omdat er over sommigen 'minder positieve' verhalen gaan.. vandarie.. ;)

Ik hoor officieel 10 mei van mijn eigen gyn meer.. maar ik denk dat ik morgen zelf bel voor een afspraak.. dan staat ie maar.
    Hier thuis wel wat discussie.. manlief wil eigenlijk niet. Die vond het gesprek van vrijdag superpositief en wil afsluiten en vooruit.. heeft ie ook wel een punt mee..
    We gaan iig gewoon zwanger proberen te worden en als dat lukt voor de date dan is dat helemaal mooi en moet het gewoon zo zijn..!

9. leonieke

Femmel, fijn dat je met je andere schoonzus hebt kunnen praten. Je weet vaak heus wel dat het niet aan jezelf ligt, maar toch fijn dat een ander dat bevestigd..
    En nu: broeden jij.. ;)

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Iedereen een knuff.........
    We gaan een weekje weg dus zal wel wat bijlezen maar niet reageren op een of andere manier lukt dat niet met mijn tel.

Hier trouwens steeds sterkere twijfels over dat hypervenitlatie verhaal........dreigt meer te gaan naar een traag werkende schildklier vind IK........anyway.......misschien ben ik straks zo uitgerust......(kan ik hier ook weer wat meer komen)

Trouwens schrok ik nogal van het feit dat het een ondergeschoven kindje is......

Alex was je schildklier al eens onderzocht??? Schijnt dat heel veel depressies hier doorkomen, of dat dit het juist is bedoel ik eigenlijk.

Nanette en anderen met herhaalde mk's ook al hieraan gedacht???

11. leonieke

Goofy, heel veel plezier op jullie vakantie!!

Ik heb het denk even gemist van het ondergeschoven kindje.. je schildklier. Heb je waardes laten bepalen dan?
    Bij mij hebben ze de tsh waarde bepaald ivm Pim* inderdaad..

Tot volgende week..!

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he goofke..
    Ja daar is al naar gekeken bij mij.
    En ik weet dat alex ook met haar schildklier in de weer is.
    De schildklierwaarde is 1 vaan de weinige waarden waar ze dan wel weer naar kijken..
    Maar lief dat je aan ons denkt meis:)

Over spaarne.. Ik moet even kijken of ik dan een tussenstop ga maken in huize goof.
    Ik heb dan net een ingreep ondergaan en weet niet of ik dan zo in de meet mode ben.. Bovendien ben ik altijd superemotioneel als ik bij de gyn vandaan kom.. Dat confronteerd mij altijd zo:(

13. suussuus

suussuus Niet meer actief

@goofy, geniet lekker van je weekje weg !

@eternity, nog maar 2 weken !!!

@leo, oma bij jou ook al bijna weg !Volgens mij lopen wij bijna gelijk !

@all, fijne dag !

liefs suus;)

14. suussuus

We gaan voor een roze ei in mei !!!!

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Goof: veel plezier!

@Leo: fijn dat je je weer wat beter voelt. De wereld ziet er idd meestal beter uit met zon...:)

@Suus: hoe is het met jou?

@Kristel: goed dat het nu is opgelost. Dat is weer een zorg minder. :)

@Femme: gezellig, zo'n schoonzus... ;)

@alle zwangeren: mss maar gelukkig dat de kids nog niet zijn gekomen. Bevallen met die warmte lijkt me nou ook niet persé het allerlekkerste...;):D

Hier gisteren heerlijk saampjes op stap geweest. Zijn gaan fietsen. Heb een website ontdekt waar je zelf via de fietsknooppunten een route kunt maken. Deze was ruim 40 km. Heerlijk was het! Lekker hapjes en drinken mee en gaan met die banaan! :D

En gisteren was mijn ovu ook nagenoeg posi. Denk wel verloren ronde, want voel mijn ei weer rechts groeien. Pijnlijke aangelegenheid weer.

Oh en weet iemand of de ene allergische reactie (van de ingreep) een andere kan uitlokken, bv warmteallergie? Heb dat laatste nl nog nooit gehad, maar kom maar niet van de bultjes af. Mij klinkt het logisch in de oren dat omdat je lichaam al histamine aan heeft gemaakt voor de ene reactie, je lichaam ook gevoeliger is voor andere reacties. Maar mss heb ik het mis... ;)

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik doe mee! De posi test in mei dan... ;):D

17. suussuus

Dus ga er dan maar nog niet vanuit dat dit een verloren ronde is !!!

Allergieeen heb ik geen verstand van, soms bouw je een allergie pas op na jaren , maar ook een verminderde weerstand kan soms een oorzaak zijn. En antibiotica en zon gaan ook niet goed samen !
    Ik hoop dat je snel van je bultjes af bent!
    Heb je nog jeuk ?

In ieder geval gaan we weer met zijn allen voor mei !!!

Fijne dag ! Liefs suus

18. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    goedemorgen
    hier n onrustig nachtje, last van voorweeen en mijn zoontje paar keer wakker....
    vanmorgen werd hij wakker met verhoging en een hele dikke hals/ wang aan een kant. Het is de kant waar een kies doorkomt, maar zon reactie heeft hij nog nooit gehad. Toch maar even de huisarts gebeld voor overleg. Moeten zo even langs komen. Bah, vind het maar niets als de kids wat hebben.

19. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@leo: de wereld ziet er net altijd iets beter uit als de zon schijnt hè!
    Ik ben blij te horen dat het weer een beetje beter met je gaat.

Ja, nog 2 weken! Maar mijn god, wat lijkt dat nog ver weg te zijn zeg!!!! Het voelt meer als nog 2 jaar! :(

@saffron; wat balen dat je zoontje ziek is!
    Laat je ons weten wat de huisarts heeft gezegd?

20. Lieve meiden, ik lees alles mee. ik heb alleen niet zoveel te melden volgens mij....

Eternity, wat kunnen weken soms maanden duren en uren soms weken he meis. ik hoop dat de tijd een beetje snel voor je gaat...!

Deel Deze Pagina