mensen hier kotsmisselijk bleghhhhhhh dochterlief moest vandaag nieuwe schoenen.. en ze zei al dat ze buikpijn had, maar dat was met vlagen.. Moest ze in het centrum naar de wc.. dikke vette diaree.. Komen we in de winkel bij de wc weg.. rent ze voorme.. zie ik dat ze de wc net niet optijd heeft gehaald.. Dus rokje en onderbroek voor 3 euro gescoord (onder het mom, poept ze deboel weer vol gooi ik het gewoon weg) en in een paskamer (met toestemming van een hele lieve winkelmevrouw die met nat toiletpapier enz aankwam) dochterlief gewassen... Sommige vrouwen vinden het van hun eigen kind niet vies.. ik hoor niet bij die vrouwen... ieuwwwwwwwwwwww
@nanette; wat een toestand! En uhuh ik ben ook niet zo'n held hoor met dat soort "zaken"...ik kan er absoluut niet tegen als iemand overgeeft, ook mijn eigen kinderen niet. Ik help ze hoor en ruim dapper alles op, maar sta echt zelf ook te kokhalzen...
het is hier weer stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil.... ik ga mijn bed opzoeken, ben moe van dit rare dagje doei
Hola meiden, hier mijn monologen ik loop al wel weer wat achter, maar ja ik zet ze er toch maar op, want hard mijn best op gedaan! Met mij alles goed, weer door de VK-APK. Mijn handen blijven lastig en ik houd veel vocht vast ook in de voeten, maar mijn bloeddruk is perfect en de kleine doet het ook goed ( mijn buik ligt soms compleet scheef door die draaikont haha ) dus alles voor het goede doel! Daarbij heb ik nu verlof dus kan overdag ook gaan liggen als ik de rust in mn kont heb tenminste. Enne, ik ben voorbij de 37 wkn, dus kunnen gaan voor de thuisbevalling. Heb alles klaar staan, dus hoop dat het ook rustig zal verlopen straks. Groetjes allemaal en een dikke knuffel van waterSprokkel @Femke, wat een verhaal van die aanrijding! Ik hoop dat je dochter ondertussen ook weer van de schrik is bekomen. Is alles qua verzekering wel goed geregeld met die man? Heb je al een nieuwe foto van Lucy op je profiel staan? Erg nieuwsgierig hoe ze eruit ziet nu! Enne, jij had ook erg last van je handen he? Is dat nog vlug weg gegaan na de bevalling? Mocht je nog tips hebben graag ?! @Saffron, Fijn dat het alweer wat beter gaat met je vader! Dat soort nieuws kun je nu echt niet gebruiken he?...eigenlijk nooit! De laatste loodjes zijn lastig he, en dat van die huilbui ken ik wel. Zijn de vermoeidheid en de hormonen, maar het lucht wel even op he?! Ach ja, hoort er allemaal bij. Gelukkig dat we van die lieve mannen hebben die zich als huilpaal laten gebruiken @Meijke. Jeemig wat is het toch steeds spannend met je! Fijn dat je nu weer thuis bent. Ik zou me erg zorgen maken, maar jij lijkt er redelijk rustig onder .? Houden ze je en de kleine nu steeds in de gaten, of alleen als het heftig wordt? En voor mij en Femmel bevallen?!!...stiekum inhalen he Nee gaaf meid, hoop dat het super mag gaan en je straks een mooi gezond beebje in je handen hebt! @Goof, ik ben het even kwijt, maar krijg je nog iets van vervolgonderzoeken ? Ik vind het nog steeds zo heftig klinken allemaal. Ik zou mezelf echt binnenste buiten laten keren om te zien waar dan die hyperventilatie vandaan komt. Niet te lang wachten steeds hoor met aan de bel te trekken. Ik ben daar ook nooit zo van om steeds maar langs de dokter te gaan, maar soms gaat je gezondheid gewoon even voor op het idee van ik ben een zeur !! @Leo, helemaal niet gek dat je verdriet nu af en toe flink opspeelt toch? Daarbij iedereen verwerkt dingen op zn eigen manier maar het komt er hoe dan en keer uit natuurlijk Begrijpt je man het nu wel beter? Zal ook wel moeilijk zijn straks met de zwangeren hier, we zaten toch erg dicht op elkaar allemaal qua data ook dat zal hard aankomen. Gewoon je gevoelens uiten hier hoor meid! KNUFFEL! @Alex, lieverd! Ik denk dat jij nu het meest belangrijke bent en dat je maar snel met de medicatie en jezelf aan de slag moet gaan! In zon zware depressie lijkt het me ook vreselijk moeilijk om met alle emoties van die hormonen en tps bezig te zijn. Dat je dat steeds hebt aangekund zegt mij veel over je kracht! Je weet dat ik je niet zie als het eeuwige zware geval toch?!! Je hebt een waanzinnig goed gevoel voor humor, bent ontzettend meelevend en lief, en bovendien erg intelligent. Dat is zoals ik je zie!!! En ik weet ook dat je ons het geluk gunt, maar jezelf nog veel meer en dat vind ik ontzettend normaal en logisch. Ik heb daar dan ook absoluut geen negatieve gevoelens bij.! Ik hoop dat de medische hulp je snel verlichting kan brengen! En ik wil daar graag van op de hoogte blijven, eventueel via pb ik zal je vanaf nu dan ook wel via pb-spammen . En als dat wat lang duurt, ligt het niet aan jou maar aan twee ijsblok-handen van mij Warme knuffel en veel positieve energie voor jou van mij!!! X @Nanette, nog steeds geen oma en witte testen irritant dat het steeds zo vaag voor je blijft!! Ik hoop dat je snel meer weet en geen kans meer dus om dit medisch te laten onderzoeken? Dat blijft echt waardeloos ^%$#@!! :x @Lobi, pleegzorg, fantastisch dat jullie daar aan denken. Lijkt me tegelijkertijd ook een hele moeilijke keuze. Maar ik weet door een stage van lang geleden hoe hard kinderen een goed pleeggezin nodig hebben, en jullie zouden ze zoveel liefde kunnen geven! Ben benieuwd naar jullie keuze hierin en hoe het verder zal verlopen bij Geertgen! @Mvd, baaalen van de sollicitatie. Het is zo lastig om een goede baan te vinden nog steeds. Mijn man solliciteert zich rot, maar er is zoveel concurrentie. Ik hoop dat je er positiief onder kunt blijven! Gewoon zoveel mogelijk lijnen uitzetten, ook open sollicitaties en allerlei netwerkdingen doen. Ik ben aan mijn baan gekomen via een nicht waarmee ik het toevallig had over wat ik wilde gaan doen. Mijn cv heeft daar toen nog 6 maanden in de koelkast gelegen en werd er dankzij haar op het juiste moment uitgetrokken nadat ik al tig sollicitaties de deur uit had gedaan. Je weet het nooit, dus alles proberen! SUCCES! En we genieten samen van het mooie weer! @Jeanine, hee leuk je hier weer eens te zien! Jij bent ook al een eind op weg zie ik!! En ook slapeloze nachten, haha wat herkenbaar! Balen van je hoge bloeddruk..maar geen zwangerschapsvergiftiging? Heel veel succes!! @Saskia, pfff het heet niet voor niks Medische Mallemolen, jeeemig wat een gedoe! Fijn dat je nu een fijne gyn hebt die ook jullie vaste gyn wil zijn! Ik hoop dat de laparoscopie snel kan plaatsvinden en jullie meer antwoorden gaan krijgen!!! SUCCES! @Mykelti, hoe gaat het met de uitslag en verhoging echt meid wat heb jij een pech weer!! Hoe is het met de Woef gegaan? Heb ik al eens gezegd dat je een bikkel bent!! Jij krijgt ook erg veel voor je kiezen, maar blijft doorzetten met veel power! Heel veel respect voor! @Nanette, hoe is het trouwens gegaan met je meisje en haar amandelen? Of moet het nog gebeuren? Ik herinner me er best veel van , hoewel ik toen misschien 5 jaar oud was. Maar helemaal geen negatieve herinneringen trouwens. En ja, ijsjes mjam was dat! @Femme, korte nachten..haha, tja is alvast wennen voor straks! Vind dat ook niet zo erg, behalve als ik elk half uur wakker wordt van mijn handen en dan om 6 uur helemaal niet meer kan slapen Gelukkig verlof hoewel ik dan weer te veel wil op zon dag haha, nesteldrang denk ik @Eternity...ik ga nu bijlezen hoe het met jou gaat meid! En ik ben vast wat lieve kippies vergeten...snorry!!!
Nee, juist niet! Alleen maar zieke mensen. En die blijven dan zo lang op de afdeling dat de mensen zich alleen maar opstapelen. En normaal hoort de verpleegkundige triage te doen bij alle nieuwe patienten, maar dat weigerde hij, dus echt IEDEREEN kwam bij mij met hun klachten. @nanette: oh, ieuw, ik zou ook 1 van die moeders zijn die daar absoluut niet tegen zou kunnen! Ik hoop dat je meisje zich snel beter voelt. En jij ook hè.... @sprokkel; altijd leuk om jouw big ass posts te lezen meis!!! Wel fijn dat je voor een thuis bevalling kan gaan, als je dat graag wil.
JEEEEUUUUHHH!!! Fijn nieuws, is je wel gegund weer eens! WOW, dat maakt het plaatje compleet, gaaf hoor! Vinden de broers het ook leuk?! ...hormonsters....haha Goed nieuws Leo!! Fijn om te weten dat er in principe niks mis is. Met dat schot is toch ook alles gewoon mogelijk...of houdt dat nog risico's in?! K... Met Peren!!! @Femme, Schoonzus...ik denk dan altijd maar...laat maar waaien het is haar karma...(en voel me er dan toch rot over ondertussen, haha...niet doen hoor!) Nou het gebeurt niet vaak dat ik het zich, maarre "hortsik vooruit Oma...op naar Eternity!!!!" Hoop ZOOOOO dat de eerste IVF meteen raak is voor je meid en dan geen donkere wolken meer, maar heldere hemel met stralende zon! Ik wacht ongeduldig met je mee..! Haha, nee hoor...komt echt door mijn handen! Ik probeer veel minder achter de computer te duiken, en soms kan ik niet eens twee zinnen typen! Nu gaat het dus best redelijk, maar misschien dat ik dat vannacht weer moet bekopen... Verder vrij rustig, soms wat harde buiken en indalingspijntjes. Kleine beweegt ook nog veel en heeft bedacht dat het lekker is om z'n beentje naar rechts te strekken. Echt mn hele buik ligt scheef nu...haha, mal kind. @Saf, inleiden..spannend! ik hoop dat het toch spontaan gaat komen nu, schijnt wel wat prettiger en rustiger te gaan. Het duurt nu in ieder geval niet lang meer. Sterkte en succes! Same to you dear! Kijk ik schrijf een lange post, maar jullie reageren continu op alles...dus komt op hetzelfde neer. Haha. Welterusten kippies! En morgen fit en vrolijk en vruchtbaar weer op!
Sprokkel! Fijn dat alles goed is met jou en Sprokkelbaby! Spannend hoor, over de 37 wk al. Vervelend van je handen! Kan me voorstellen dat je dan niet veel achter de PC zit. Saf, inleiden is toch geen falen meis! Die eerste 3 cm heb je zelf bij elkaar geknokt en eh...ook na inleiden gaat het niet vanzelf . Zoveel last als jij hebt van je BI en dan ook nog 2 kleintjes in huis. Neem ik mijn petje voor af !!!! Eternity, bah wat een rotdag gister! Vandaag lekker vrij?
Dankjewel meijke.... Vanmorgen wel even verdrietig, het voelt toch een beetje als opgeven vlak voor de eindstreep......ik weet het, zo moet ik niet denken, maar toch.....(ik zorg ook altijd liever voor andere, vind het moeilijk als mensen voor mij willen zorgen....) Verder alles ok hier. Hoe gaat het met iedereen? Het is hier zo rustig...........
@saffron, he lieve meid ! Je doet het fantastisch hoor ! En soms moet je dingen even uit handen geven, hier heb je geen controle over ! Als jullie kleintje er is kun jij weer lekker zorgen ! Dus laat jij je nu maar verzorgen ! Dikke knuffel ! @sprokkel, fijn dat alles weer goed was ! @meike, succes bij de vk ! @femmel, zit pluisje nog rustig te dobberen ? @eternity, nieuwe dag, met hopelijk minder gezeur! Dikke knuffel ! liefs suus
@suus; dankje voor je lieve reactie! Hoe gaat het met jou? En uhuh.....het wordt echt spannend nu; sta voor morgen in de agenda voor inleiden! Maar ze houden (logisch) een flinke slag om de arm voor als ze vol liggen op dat moment.
@ Sprokkel meid war fijn om weer wat van je te lezen. Die handjes toch!!!! Zeg maar dat zze stout zijn. @ Suus Pluis ligt nog te dobberen in mijn buik @ Saffron meis ik snap dat je het voetl als falen. Je wilt het liever helemaal zelf doen, maar wees blij dat de mensen met je meedenken. Die BI van jou is zo heftig en dan ook nog eens twee kids erbij. Zoals de andere al zeggen Petje af voor jou. En morgen al!!!! Dat is snel!! @ hier het rommelt gewoon rustig verder. Vannacht nergens laast van gehad en vanmorgen eindelijk weer eens kunnen uitslapen tot 10.00uur. Was blijkbaar nodig. Femmelmam begint ook al wat zenuwachtiger te worden en roept al dat hij ook van hem mag komen. Kortom we zijn er klaar voor.Pluismans is welkom
oehhh saffron spannend hoor... morgen misschien inleiden.... je heb al genoeg te voortduren gehad, laat ze je nu maar een handje helpen.... al zie jij dit misschien als falen... bevallen zal je toch echt zelf moeen doen... dus wat nou falen....
ik ben er aan de ene kant ook wel klaar voor alleen manlief niet... die kampt waarschijnlijk met een opkomende burnout.... hele tijd een gestressed en opgewonden gevoel, niet kunnen concentreren... hij is gister ook al eerder naar huis gekomen omdat hij gewoon niet meer de simpelste dingetjes voorelkaar krijgt op zijn werk, overzicht kwijt, misselijk van de spanning.... ik heb m een afspraak gegeven voor straks bij de HA.... kijken of hij wat rust erin kan krijgen... pffff kan ik er ook nog wel bij hebben.... NOT!!!!!
Saaai hier, zit in het zkh te wachten tot ik moet...plassen hihi .... Had voor mijn doen hoge bloeddruk (130/95). Zit normaal rond onderdruk 70/75. En al paar dagen hoofdpijn. Had er zelf verder niet zo bij stil gestaan, dacht van het mooie weer. Maar goed, nu bij het lab zo bloedprikken en urine inleveren. Als dat posi is op eiwit, moet ik 12 uur urine sparen en morgen brengen. Ze willen een beginnende zw. vergiftiging uitsluiten. Zal wel meevallen allemaal...maar waarom hoef ik nou nu niet...
Jee Meijke, het is niet makkelijk voor jou die laatste loodjes. Hopelijk kun je lekker snel plassen. En komen er geen rare eiwitten uit de test naar voren. Goed dat ze er zo boven opzitten maar kan het bij jou nu niet eens normaal gaan? Hoop dat het allemaal meevalt!! Knuf knuf