jeetje, is er dan gewoon helemaal niemand hier??? Groot gelijk hoor, want het is prachtig weer! Ik baal echt super, want oma is er gewoon nog steeds niet!!! :x Dus moet ik straks weer minstens 3 tot 4 weken wachten voordat ik met de IVF kan beginnen... aaarghhh!!!
Gaat goed hoor. Lekker mei vakantie hier. Zoontje gaat langzaam vooruit. We hebben wel het vermoeden dat hij autisties is. Krijgen pas 7 juni uitslag dna. Dus nog even wachten.
Hey hey vandaag lekker rustig aan gedaan en genoten van het weer. Dus nee ik ben niet aan het bevallen en ja het wordt zeker te weten een echt meikindje
@Lente: spannende tijden dus! Lijkt me wel prettig én handig om de definitieve uitslag te hebben. Sterkte met wachten! @Femme: niet?! flauw nou! Hoe is het met de rest? Hier vandaag 2 markten bezocht en een paar kleine dingetjes gekocht. Verder niets bijzonders. Beetje brak. Word ook een beetje kriegel van mezelf. Sinds ei heb ik onrustige benen...grrrr...om gek van te worden!
Ja, heb ik vaker. Slik al een jaar of 1,5 magnesium, want had een tekort. Verder drink ik alleen maar water en slappe thee, dus dat zou ook voldoende moeten zijn. Merk het doorgaans vnl vlak voor ik ongi moet worden, maar nooit zo vroeg en meestal ook niet 's morgens vroeg. Vanochtend begon het al... Humeur wordt er dan ook niet beter op... Heb jij het ook wel (gehad)?
Nee maar vriendje wel en die gebruikt nu magnesium 500 mg en drinkt meer water op aanraden van de fysio en dat helpt super bij hem. Hoe voel je je verder? Gaat het een beetje? Nog erg zwelgje? Het is ook nietgek he dat je je zo voelt. Je hebt een hoop meegemaakt het afgelopen jaar
Ah ok, "grappig" je hoort toch vaak dat het een vrouwenkwaaltje is. Gebruik idd ook 500 mg (mega pillen...). Drink sowieso veel, maar heb ook nog nooit kunnen linken aan de grrrr-benen. De meeste mensen hebben het overigens 's nachts, maar ik dus weer niet... Gaat met ups en downs. Wel beter dan afgelopen week, maar soms gewoon echt geen hoop, ondanks dat we nog lang niet uitgerangeerd zijn. Zie wel op tegen de afspraak met de gyn. Zie het dus al aankomen dat ze ons weer wegsturen, ondanks dat zij gezegd heeft dat we in juni met IUI zouden beginnen...ze zegt wel vaker wat...:x Hubby gaat e.e.a. op papier zetten over de gebeurtenissen van de laatste tijd, wat zij belooft heeft, gezegd heeft en gedaan heeft en dat we haar nog 1 kans willen geven en anders een andere gyn willen. Kijk dat ik overgewicht heb, weet iedereen, maar dat hoef ik van hen niet telkens te horen. Zeker niet nu uitgewezen heeft dat het afvallen ook geen enkel effect heeft gehad op mijn cyclus. Ei is soms vroeger, maar cyclus nog net zo lang. Overigens 19 juli (!) een afspraak bij de dermatoloog/fleboloog om te laten uitzoeken of ik lipoedeem heb en naar mijn spataderen laten kijken. Als ik wel lipoedeem heb, dan zal ik nimmer kunnen voldoen aan een BMI voorwaarde, omdat mijn benen dan niet kunnen afvallen... Frustrie alom dus...maar zie ook nog wel wat leuke dingen hoor! Hoe is het met jouw darmen? En de hormonsters?
Het is helemaal niet druk geweest bij ons vandaag. Dus dat was wel heel erg fijn!! Gewoon lekker rustig geweest zelfs. En nog steeds geen oma hier. Ik snap er niks van.... Doet ze dit nou gewoon om me te pesten ofzo?
eternity lieffie.. Doe toch een test.. als je niet zwanger bent de beste manier om oma te lokken.. Hier wordt je toch ook onzeker en gek van meiske!! Mykelti.. goed om alles goed uit te zoeken meis!!! Alles uitsluiten.. en ik heb jou gezien! Ik snap niet dat ze over jou bmi nog durven te zeuren! Hier vandaag even over de rommelmarkt gegaan,.. dochterlief mocht 5 euro uitgeven en dat heeft ze met liefde gedaan! Ze is zo trots op haar aankopen! Verder is de auto stuk gegaan Stond met een oververhitte motor langs de kant van de weg.. zucht.. uiteindelijk af laten koelen en zo snel mogelijk van de snelweg af.. stond ie weer in het rood.. Benzinepomp koelvloeistof gekocht en een hele lieve meneer heeft mij geholpen!!! Kon ik nog veilig thuiskomen
Eternity ik sluit me bij Nanette aan. Zou je niet toch een testje doen. Dan wat je t tenminste zeker! Nanette is je auto nu weer goed na de koelvloeistof of zit er echt een groter probleem? Lang leve de lieve, behulpzame mannen!!
Hi Kippies! Gister heerlijk dagje in de tuin bij vrienden , maar nu sinds half 5 vannacht weer in het zkh . Bloedingen en weeen. Weeen gestopt, dus mag denk ik straks weer naar de verpleegafdeling. Bloeding als ik blijf liggen ook gestopt. Arts komt zo. Tot later!
@Eternity: zou ook even testen voor de zekerheid. Al is het dan alleen maar om oma zich welkom te laten voelen... @Nette: getver, balen van de auto! Idd, is hij nu weer ok, want je zou niet zo snel koelvloeistof nodig moeten hebben als je auto 2x per jaar naar de garage gaat. Zie die kleine meid al helemaal voor me met haar koopkracht... Enne, ben idd gewoon een stuk zwaarder dan ik eruit zie. Ach dat BMI is gewoon een aantasting van iedereens leven. Ze moeten meer kijken naar de persoon erachter en niet alleen een rekensommetje doen. De huisarts, ontzettend lieve vrouw, zei laatst dat ik moest blijven bewegen. Uhhhh, sorry, maar ik heb nooit stilgezeten: vroeger paardgereden 3x in de week, deed alles op de fiets, gesport, wandelen met de honden etc etc Maar dat denken mensen gelijk als je zwaar bent...zucht... @Lobi: hoe is het met jou? @Saskia: en met jou?
Lieve Meijke wat een schrik weer... Ik hoop dat ze je kleintje nu heel snel gaan halen! Op deze termijn, deze situatie... Mykelti hier gaat t wel. Heb gewoon een erge rotweek achter de rug. Nu gaat t wel weer. Morgen Geertgen, ben heel benieuwd! Ik vraag me alleen af of ik deze ronde wel een ei heb. Geen positieve ovutest op dag 13 en 14 en nu geen duidelijk stijging van temp. Had wel vs en veranderende baarmoedermond dus weet niet of dat kan zonder ei...? En met jou dan? Ook weer een beetje opgekrabbeld?
FIjn dat het weer wat beter gaat! Weet wat je dwars zit/zat en je moet echt niet zo streng tegen jezelf zijn. Je bent een fantastische moeder! Hmmm, kan het niet zijn dat je je piek hebt gemist? Werd het wel iets donkerder of gebruik je geen dipsticks? Bij mij worden ze altijd donkerder, ook niet altijd knal, maar dan mis ik gewoon de piek. Daarom test ik 2x per dag wanneer de test donkerder gaat worden. Tegenwoordig weet ik ook dat ik zo'n 4 dagen voor het ei veel slijmverlies heb, echte klodders zeg maar...sorry TMI Wel handig om te weten maar nu nog zwanger worden. Het kan mss ook zijn dat je een lange cyclus hebt? Heb wel een keer VS gehad zonder ei, toen voelde ik niet aan de bmm, dus dat weet ik niet. Heel veel succes morgen! Gaat ook met ups en downs, maar probeer posi te blijven. Helaas lukt dat niet altijd...Het is ook gewoon zo frustrerend dat je maand in maand uit op de goede momenten klust, je netjes aan alles houdt en het dan toch niet lukt...bah! :x