@ Saffron: Gefeliciteerd met jullie dochter Nayla! @ Rieanne: Gefeliciteerd met jullie zoon Cas! @ Meijke: Wat balen dat je weer in het ziekenhuis terecht bent gekomen!! Hoe is het nu met je???
Hey! Het is weer rustig hier. Als het zo blijft, mag ik morgen weer op en hopelijk dinsdag weer naar huis. Lees wel mee, maar typen gaat even lastig. Infuus prikken ging niet zo goed. Hij zit nu in mijn arm, want de handjes zit aan beide kanten een dikke bult op van t prikken.... Maar verder gaat het weer goed . Mocht ik weer weeen krijgen of bloed verliezen gaan ze haar halen. Ook goed, hebben er zin in dat ze er is!!! Knuffel voor jullie allemaal!
@leonieke: hahaha, ik zie Maxima al helemaal balen dat ze oma op visite heeft terwijl het helemaal niet uit komt! En tja, we hebben wel geklust, maar echt super weinig, en totaal verkeerd. Maar ik zal morgen naar de kruidvat gaan, een testje kopen, testje doen, en dan hopen dat oma zich daardoor uit de tent laat lokken! Want ik heb echt al dagen ongi pijn, maar geen ongi! Dat heb ik nou nog nooit gehad. Domme oma! Ze houdt me gewoon voor 't lapje! @sprokkel: ik ga morgen ook testen. Gewoon om oma te laten zien dat ze geen reden heeft om weg te blijven. @nette: hihi, dank je meid! Ik haal jullie morgen uit de spanning hoor. @mykelti: nee, er was niks open bij ons vandaag! Aargh. Ik had nog op internet gekeken, maar helaas. @twijfel: ik zit nu op CD 32. Dus op zich valt dat nog wel mee voor mijn doen.
Rianne en Safron, gefeliciteerd met Nayla en Cas!! Knuffel natuurlijk gefeliciteerd! En Meijke, zet hem op de komende tijd!
Meijke, ik hoop dat het allemaal snel gaat gebeuren.. ofwel geen klachten meer tot dè datum.. of een eerdere entree van jullie dametje.. En dank voor je lieve pbtje! Het gaat wel hier.. ik laat snel meer weten.. x
Kater is weer huiswaarts.. Manlief en ik hebben vandaag 15 kilometer door de bloeiende bollenvelden gelopen.. Kop in de zon, water drinken en zweten.. dat helpt.. Nu wel mega zere voetjes.. zo maar even lekker in bad! Lopendevoort wel weer 2 keer een stuk duin in de brand zien gaan.. wat een ellende hier zeg! Lopen 1 of meer halve zolen rond die telkens weer (al sinds zomer '09) een stuk duin in de fik zetten.. en ze krijgen hem/haar/hen maar niet te pakken.. Zo zonde! Echt heel veel stukken duin zijn zwart.. En het is ook eng om diep het duin in te gaan.. voor je het weet raak je in gesloten door het vuur.. Brr...
Idd mega zonde! :x Lekker wandelen, zeker met dit weer! Hier vandaag onze bovenverdieping incl ongeveer 6 wasjes, aangepakt. Alles binnen 30 min droog....das dan ook het enige waar die mega wind handig voor is!
Meiden even heel snel jullie op de hoogte houden. Harde buiken en weeen om het half uur zo ongeveer. Maar ze nemen niet toe in sterkte dus geen weeen. Maar je merkt wel dat het lichaam bezig is. Ik zeg 7 mei komt ie. Wie nog meer zin in een poultje? Morgen reageer ik verder ben een beetje kapot
Spannend Femmel!! Zet hem op en hou je haaks! Knuffel! Poutje.. weet wat je vraagt.. ik zeg morgen avond.. Femmel: 7 mei Leonieke: 2 mei
Ik denk ook dat het eerder gaat gebeuren...weet je ik dacht net nog, dat we je niet hier hadden gezien vandaag en toen dacht ik...het zal toch niet...? Zal ik maar voor 3 mei gaan dan...of toch vandaag nog...lekker gewaagd
Ik was vandaag heel de dag bij mijn schoonouders en ik heb vanmorgen tot 1100 uur een schoonheidsslaapje gehouden. Na het eten wilde ik nog heel even hier kijken. Maar sprokkeltje bij jou is het ook aan het rommelen en dat betekent dat het bij jou ook niet meer heel lang gaat duren
Ja hoor het gaat nog, van mij mag het ook echt, ik ben er zo kaar mee en voor. Zelfs vriendje roept al heel de dag, kom nou.... (zijn naam) we zijn er klaar voor. Hij heeft de badkamer gepoetst, bedden verschoont en opgemaakt, slaapkamer gepoetst en hij draait nu nog even een wasje. Oftwel hij heeft nesteldrang en we zijn er ech helemaal klaar voor. Ik mentaal ook eindelijk
Dat is goed om te horen meis.. laat maar komen dan! Ben echt ook zo benieuwd hoe jullie hem gaan noemen!!
Niet te hard mee swingen femmel, anders komt Pluis toch nog vandaag ! Of juist wel,...........alles is klaar voor Pluis ! Dikke knuf