Alles rustig gebleven ! Dus mag nog weer naar huis denk ik morgen! ]Pooltje voor Meijke-beeb 2 mei- Leonieke 3 mei- nanette77 4 mei- Femmel 5 mei- kristel79 6 mei- mykelti 9 mei- eternity 10 mei- Natas79 11 mei- Twijfel Deze er ook nog bijgezocht Kristelkind: 18 mei Kan er op mijn phone geen lijstje van maken... Nu even douchen, voor het controlecircus begint!
Hee Suus ook uit de veren! Ik ga zo zwemmen.. vandaar dat ik op mijn vrije dag al vroeg op ZP zit.. ff temp bijwerken..
Lobi, succes vandaag! Suus, geniet van je dagje! Leo, las op Nu over de branden daar bij jou...wat een gekken heb je toch!!
Zwemmen !!!Zalig en goed voor alles ! Ja wij moeten dringend werk maken van onze komende belangrijke ei dagen !!! In mei leggen alle kippetjes een roze -ei !!!!!!!!!!!!!!!!!
Wanneer komt Pluis... Femmel: 7 mei Leonieke/eternity: 2 mei Sprokkel: 3 mei Nanette: 4 mei om 20.00 Mykelti/kristel79: 5 mei Meijke: 6 mei Wanneer komt Sprokkelkind... Mykelti: 7 mei Nanette: 10 mei Meijke: 10 mei Kristel79: 11 mei Eternity: 13 mei Leonieke: 17 mei Wanneer komt Kristelkind... Mykelti: 11 mei Leonieke: 22 mei Suus: 12 mei Wanneer komt Meijkebeeb... 2 mei- Leonieke 3 mei- nanette77 4 mei- Femmel 5 mei- kristel79 6 mei- mykelti 9 mei- eternity 10 mei- Natas79 11 mei-Twijfel Oh Meijke, ik zie dat ik jou op vandaag heb gezet..
Ja is idd heerlijk! Vooral 's morgens vroeg.. echt lekker wakker worden! Heb gisteren mijn gezicht verbrand.. heb net zo'n rode clown Bassie neus.. dus ff koppie onder is straks ook wel fijn! Jaaaaa.. ei tijd! Goedzo Suus, ga ervoor! Hier idem.. klussen is weer begonnen. manlief mag vandaag een dagje pauze maar dan weer vol er tegenaan.. (ik denk mijn ei as vrijdag.. en jij??)
Tempers, Als ik gedronken heb (wijntje of 2) is mijn temp de volgende morgen gewoon 0.3 hoger! Dat is echt veel!!
Wanneer komt Pluis... Femmel: 7 mei Leonieke/eternity: 2 mei Sprokkel: 3 mei Nanette: 4 mei om 20.00 Mykelti/kristel79: 5 mei Meijke/Karine: 6 mei Wanneer komt Sprokkelkind... Mykelti: 7 mei Nanette/Meijke: 10 mei Kristel79: 11 mei Karine: 12 mei Eternity: 13 mei Leonieke: 17 mei Wanneer komt Kristelkind... Mykelti: 11 mei Suus: 12 mei Karine: 14 mei Leonieke: 22 mei Wanneer komt Meijkebeeb... 2 mei- Leonieke 3 mei- nanette77 4 mei- Femmel 5 mei- kristel79 6 mei- mykelti 7 mei- Karine 9 mei- eternity 10 mei- Natas79 11 mei-Twijfel
Wanneer komt Pluis... Femmel: 7 mei Leonieke/eternity: 2 mei Sprokkel: 3 mei Nanette: 4 mei om 20.00 Mykelti/kristel79: 5 mei Meijke/Karine: 6 mei Wanneer komt Sprokkelkind... Mykelti: 7 mei Nanette/Meijke: 10 mei Kristel79: 11 mei Karine: 12 mei Eternity: 13 mei Femmel: 14 mei Leonieke: 17 mei Wanneer komt Kristelkind... Mykelti: 11 mei Suus: 12 mei Karine: 14 mei Femmel: 18 mei Leonieke: 22 mei Wanneer komt Meijkebeeb... 2 mei- Leonieke 3 mei- nanette77 4 mei- Femmel 5 mei- kristel79 6 mei- mykelti 7 mei- Karine 9 mei- eternity 10 mei- Natas79 11 mei-Twijfel Julie denken dat Pluis er wel heel vroeg uitkomt. Vannacht is het rustig geweest. Een paar harde buiken maar niet pijnlijk. En ik heb super geslapen (maar drie keer eruit).
Ik zal even de theorie van vriendje hier uitleggen. Je lacht je dood. Ik ben 12 mei uitgerekend maar omdat er in de familie heel veel dubbele verjaardagen zijn is er al besloten dat hij op 10mei komt(oma jarig), het kan ook op 5 mei (neefje jarig) Maar volgens vriendje komt hij op een oneven dag en op een priemgetal, dus 3,5,7,11 of 13. de 13e valt op een vrijdag en omdat zijn overgrootouders op vrijdag de 13e getrouwd zijn kan dat ook nog. En omdat we in 05-11 leven zou het mooi zijn om de 7e of de 9e te bevallen. 4 mei valt af want dan is het de dag van de dood. Oftewel eigenlijk mag 4,5,6,8,9,10 mei allemaal niet.
@sanne; allereerst: van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis! @femme: zo blijft er niet veel over voor Pluis hè! Of hij moet vandaag komen! Mijn broer zou vandaag ook jarig zijn geweest. 44 zou hij zijn geworden. Hij is volgende maand al weer 10 jaar dood. Pffff... wat gaat de tijd toch snel! Verder, nog steeds niet ongi hier. Zucht... Dus straks maar even naar KV om een test te halen, en dan kan oma snel komen!
Wanneer komt Pluis... Femmel: 7 mei Leonieke/eternity: 2 mei Sprokkel: 3 mei Nanette: 4 mei om 20.00 Mykelti/kristel79: 5 mei Meijke/Karine: 6 mei Wanneer komt Sprokkelkind... Mykelti: 7 mei Nanette/Meijke: 10 mei Kristel79: 11 mei Karine: 12 mei Eternity: 13 mei Femmel: 14 mei Leonieke: 17 mei Wanneer komt Kristelkind... Mykelti: 11 mei Suus: 12 mei Karine: 14 mei Femmel: 18 mei Eternity: 19 mei Leonieke: 22 mei Wanneer komt Meijkebeeb... 2 mei- Leonieke 3 mei- nanette77 4 mei- Femmel 5 mei- kristel79 6 mei- mykelti 7 mei- Karine 9 mei- eternity 10 mei- Natas79 11 mei-Twijfel