Saskia, Alleen maar lekker dat je zo vroeg 'mag'. Ik kan je uit ervaring vertellen dat het allemaal enorm meevalt! Maar die zenuwen trekken zich daar niets van aan helaas.. dus hoop ik dat het heel snel morgenmiddag wordt.. Hoor je meteen de 1e uitslag? Ik zal aan je denken!
ja dat ik zo vroeg "mag" is wel een voordeel. Anders loop ik thuis toch maar heen en weer te ijsberen. En bovendien moet ik nuchter blijven tot aan operatie, dus wel handig dat ik niet pas 's middags aan de beurt ben. Ik neem trouwens maar aan dat ik al meteen een eerste uitslag krijg, weet niet zeker.
Vaak komt de arts na de operatie aan je bed. Vraag of de verpleging je even goed wakker maakt mocht je nog slapen.. het is fijn om te weten of alles goed is verlopen en of er echte bijzonderheden zijn gevonden. Ik vond het erg prettig om te weten dat er niets groots mis was.. de volledige uitlslag krijg je pas op de poli een paar weken later..
Nou, ik heb getest. Omo wit hoor! Dus het is gewoon weer een lange cyclus blijkbaar. Om me te kloten! :x Want waarom zou het me ook eens meezitten hè??? Ik word er echt doodziek van!!! Nu mag ik gewoon NOG langer wachten op de IVF. Maar goed, IVF zal toch ook wel niet gaan lukken. Waarom zou het?? Waarom zou er eens iets meezitten!
Gloeiende gloeiende... :x :x Kan me voorstellen dat je het even allemaal niet meer ziet gebeuren meis... maar het is nog te vroeg om jezelf al het geluk te ontzeggen.. Het zal een lange kloterige weg worden... maar jij kan het aan.. Hebben ze trouwens ooit gesproken over een kijkoperatie doen bij je? Jouw cylus maakt er op z'n zachtst gezegd een potje van.. Heb je weleens overwogen om te gaan tempen? Dan weet je iig zeker of en wanneer je ei was, en wanneer je oma al dan niet kunt verwachten.. Ik zou gek worden van die onzekerheid waarmee jij steeds loopt... Dikke kus (niet dat het iets aan de situ verandert helaas...)
Vanmiddag even langs het consultatiebureau geweest en de pukkeltjes zijn inderdaad uiting van de hormonen die hij van mij heeft gekregen en gaan vanzelf weg. De bult in zijn nek is waarschijnlijk een spier, maar aangezien ik volgende week toch officieel daar moest zijn gaan ze het dan weer bekijken. Mees is ook even gewogen en hij was 1 pond gegroeid in 14 dagen!! Volgens de dame daar was het een turbogroei......
Wat heerlijk dat hij het zo goed doet !!! En jij/jullie doen het fantastisch ! Nog een dikke verjaardags xxx liefs suus
@eternity, ik kan je niet anders dan een knuffel geven, maar vind het zo KKK voor je ! Ik weet hoe moeilijk het is om toch nog positief te zijn als alles zo tegen zit ! En uberhaupt om nog hoopvol te zijn ! Maar als het jou nu even niet lukt, wil ik het voor je zijn, net zoals alle meiden hier! Liefs xxx suus
@Lobi, hoe is het in Geertjen geweest ? @meike, ondanks dat je nu daar ligt, ga je wel naar huis met een extra mensje !!! Nog maar een weekje ! Wij slepen je er doorheen !
Ahhh meisje toch. Sorry voor je. Weet dat ik aan je denk en hoop met je mee dat de IVF heel snel kan beginnen. Dikke knuffel
@ suus, pluis zit er nog steeds hoor. Overdag zwakt het allemaal weer af om dan 's avonds in alle hevigheid toe te nemen. Ik slaap nog " goed". Er zijn nog weinig echte tekenen volgens mij. Ik denk dat hij het veel te lekker heeft bij mij. Maar ik vind het niet meer lekker en uiteindelijk win ik toch. Alleen even afwachten wanneer hij gaat toegeven.
@ Lobi, ben ook wel nieuwsgierig hoe het is gegaan in het Geertgen. Is er al iets uitgekomen waar je iets mee kan? @ Sanne wat goed dat Mees het zo fijn doet. En dat zijn uitslag niks vervelends is. Tja dat bultje in zijn nek maar even afwachten dus. Heb je een fijne dag gehad en ben je flink verwend? @ suus fijn dat je vader al zo snel een huis heeft gevonden en dat hij vanaf juli er al inkan!!! Wat snel. Heb jij je ei nog goed benut?
Thanks Suus, dat besef ik me ook goed, nog ff doorzetten! Genoten van je dagje vrij? Sanne gefeliciteerd! Fijn dat Mees zo lekker groeit! Saskia, succes morgenochtend. Eternity, kl*te van je test. Over een week eindelijk duidelijkheid over jullie traject. Hoop dat ze toch meteen ergens mee kunnen starten.
@Sanne: gefeliciteerd! En wat fijn dat alles goed blijkt met Mees! @Meijke: hmmm bah, maar mss wel goed dat ze jullie in de gaten houden! @Suus: wat leuk dat je vader al zo snel komt...niet echt heel dichtbij, maar meer in de buurt dan Zuid Afrika... @Eternity: och meissie, ik kan me wel enigszins indenken hoe je je voelt, maar schoten we er maar iets mee op...helaas... Hele dikke knuffel voor jullie!
Lieve meiden, sorry voor de late reactie. Na t Geertgen meteen door naar mn schoonouders en nu pas op weg naar huis. Even een koete update vanaf mn foon. Batterij is ook bijna leeg.. Maar t was een heel fijn en goed gesprek bij t Geertgen. Waar t op neerkomt is dat we de eerstvolgende ronde een cyclusanalyse krijgen en zodra wij willen krijgen we iui!! (ze houden een jaar aan wb proberen en daar zitten we nu precies op). Dus wij zijn helemaal tevreden!! Eternity een enorm dikke knuffel voor jou meis... Verder heb ik niet bijgelezen sorry!
@leonieke: ik weet dat het nog te vroeg is om me het geluk te ontzeggen... Maar er is al zoveel ellende in m'n leven geweest, en het blijft maar komen lijkt 't wel. Ik zie gewoon zo gruwelijk op tegen de IVF! Ik ben zo bang! Bang voor het proces. Bang voor de hormonen, bang voor de punctie... En vooral, bang dat het allemaal voor niks zal zijn, dat het toch niet gaat lukken. Ik heb net even flink een potje gejankt. Het moest er gewoon even uit. En nu gaat het wel weer... En ik heb wel bij m'n gyn en fert.arts gemeld dat mijn cyclussen zo wisselend zijn, maar dat kon verder geen kwaad zeiden ze. Het lag nog binnen de perken. En tempen heeft nu geen zin meer. Ik moet toch met de IVF beginnen... Dank je wel voor je lieve woorden! Dikke kus terug. @suus: dank je lieverd! Het is gewoon de frustratie die de hoofdrol speelt... Angst, frustratie, wanhoop... @femme; ik hoop ook dat de IVF dan snel kan beginnen. Maar oma is er nog niet, dus des te langer zal het duren. We wachten maar weer af... Again... Dikke knuffel terug. @meijke: nog een week idd, en dan weten we meer... Maar dan beginnen ze nog niet meteen helaas.
Sanne gefeliciteerd!!! Fijne dag gehad? Saskia, gelukkig dat je al zo vroeg bent, inderdaad minder tijd voor zenuwen. Ook als je nuchter moet zijn is 's ochteds echt wel lekkerder... Succes morgen! Eternity, wat verschrikkelijk balen dat je test omo wit was Ook al neem je je voor dat je gewoon moet wachten op de IVF is en blijft oma zo'n rotmens dat ze je toch weer op de kast kan krijgen door "lekker lang" weg te blijven... Wat balen meid!! Dikke knuffel! en nu op schieten oud mens, naar Eternity!!! dan kunnen ze daarna eindelijk verder en met de IVF beginnen... Ik zit de komende 10 dagen weer op het wcahtbankje... ik ben benieuwd of mijn temp nu wel gaat stijgen en ik een echt ei heb gehad. Ik hoop het zo!
@mykelti: dank je meis! Dikke knuffel terug! @lobi: wat fijn zeg, dat jullie bij 't Geertgen toch IUI krijgen!! Goed van je, dat je daarheen bent gegaan! Ik hoop dat de IUI gaat lukken voor jullie. Ik zit er aan te denken om ook naar het Geertgen te gaan, als het volgende week blijkt dat ik nog te lang moet wachten met IVF. Ik hoorde namelijk van een collega dat ze bij sommige ziekenhuizen niet met de pil werken, en met je cyclus plat leggen, dus dat je alleen de hormonen krijgt voor meerdere eitjes te rijpen, en de punctie etc. Misschien dat dat dan daar ook is. Dikke knuf terug meis!
Ja, krengerig van oma hè, dat ze nu wel weg blijft!!! :x Het is ook weer zo typisch.... Ik hoop dat oma naar je luistert!! Succes op het wachtbankje meis! Ik ga voor je duimen dat je een ei hebt gehad, en dat ie bevrucht is!