Lieve Alex, Fijn even wat van je te horen meis. Ik hoop dat er goede tijden voor je mogen aanbreken en dat voor jullie ook heel snel de zon weer mag gaan schijnen!! Eternity, gelukkig maar! Dat is dan het enige positieve! hoop dat je je snel weer beter voelt! All, wat is het rustig hier Meijke, is je kindje al geboren????
Gisteravond wel even op mijn donder gekregen van mijn eigen lichaam. Tijdens het eten (erg gezellig voor Sasseman) afgetaaid en op de bank gaan liggen. Erg moe. Zit nu nog op werk maar ga zo naar huis. Vanavond hebben we nog een lange rit in de auto voor de boeg naar mijn ouders, dus ga van te voren maar even relaxen en bedenken wat ik aanmoet aangezien broeken nog steeds een probleem zijn....
Ben niet zo'n jurkjesmens.... maar wel rokjes dus ga maar eens kijken of die dicht willen en geen zeer doen.
Maar je gaat naar je ouders. Ik zou echt iets aantrekken dat makkelijk zit, voor mijn part een joggingbroek. Maakt niet zoveel uit toch?
Mijn vader viert morgen zijn 60ste verjaardag en samen met moeder, zusje, vriend, moeder vriend, Sasseman en ouders Sasseman gaan we uit eten, anders had ik inderdaad gewoon mijn joggingbroek aangetrokken.
Alhoewel mijn joggingbroek nu officieel na 20 jaar trouwe dienst de geest heeft gegeven. Toen ik hem gisteravond aantrok begaf al het elastiek het (helemaal verpulverd)
Ja ga maar eens naar huis om uitgebreid voor mijn klerenkast te gaan staan treuzelen en twijfelen en passen. Fijn weekend allemaal!
update: net bij de vk geweest. Kleine meid is verder gedraaid en ligt nu helemaal goed en is volledig ingedaald.... heb zelfs al 1 cm ontsluiting.... whahahaha....
Spannend hoor , maar kan nog wel een aantal dagen duuren. Bij mijn laatste heb ik heb ik ng 4 dagen gelopen met 1 cm ontsluiting.
Om 12.08 is onze prachtige dochter Nienke geboren! Ze woog 2650 bij de geboorte en we maken het beide goed!
Meijke wat super..... dus uiteindelijk toch eerder gehaald!!!!!!!! van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!!!!!!
JOEHOEHOEHOE!!!!! SUPER GEFELCITEERD MEID........ Geniet ervan, laat je lekker verwennen............ohhhh wat een kleintje, heerlijk dat kleine frummeltje tegen je aan...... *snif mijn hormonen spelen nu op*