30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suussuus

suussuus Niet meer actief

@goofy, op de valreep nog een dikke verjaardags knuffel !

@meijke, fantastisch nieuws!!!Proficiat met je prachtige dochter !
    Leuke naam ! Die stond ook op mijn verlanglijstje als ik een meid zou krijgen !

@eternity, kusje op je pijnlijke rug !

Trusten lieve dinnetjes
    Morgen ben ik weer fit !

liefs suus;)

2. Meiden ervan uotgaande dat ik op dag 1 mn ei heb gehad. Vinden jullie mijn kaartje er dan niet heel vreemd uitzien???

My Ovulation Chart

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, hij ziet er wel typisch uit ja. Denk ook dat je pas op dag 3 je ei had, maar zeker weten doe ik het niet. En nee, heb nog niet voor je kunnen kijken...;):)

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier net heerlijk met onze jongste hond naar het park gereden. Lekker rustig om half zeven....was toch wakker...:D

5. Ik heb vaker pas een aantal dagen na mn ei een temp stijging. Dus dag 1 of 2 denk ik. Maar denk jij met dit kaartje dat ik uberhaupt een ei heb gehad??

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Tsja, ik zou graag roze in het hok brengen, maar of dat gaat lukken??? Of jullie moeten allemaal nog een maandje wachten natuurlijk! ;):p

7. Die van jou blijft wel mooi hoog he. Wanneer ga je eventueel een testje doen?

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nou hij is wel flink gestegen, maar of dat echt eiwaardig is? Is niet echt heel duidelijk nee....
    Ga even voor je kijken in FF.

9. Heerlijk!! Lekker als t nog zo rustig is!

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Is met hem ook wel nodig, want hij houdt niet zo van andere reuen. Is een paar keer vreselijk gebeten en doet het nu eerst... :(:)

ALs je je cyclus voor je hebt (eerst wel even een printscreen maken van al je data - 2 halve cycli dus), dan kun je onder cycle list (rechtsboven in je beeld onder Overview-dus waar je DPO staat e.d.) op Cycle list klikken. Daar kun je deze twee cycli verwijderen en dan al je gegevens nog een keer invullen. Dan zou het toch goed moeten komen... :)

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Môge Karine, alles goed?
    Lekker gekakel al hier hoor! ;):D

Lobi, ik verwacht oma en zit pas 10 DPO, dus ik wacht nog even. Gisteren was er in de verste verte nog niets te zien, logisch wel op 9 DPO, maar goed.....;) Bah, loop al 5 dagen met onwijze buikkrampen. Het is altijd net of mijn lichaam er zo snel mogelijk vanaf wil, alsof ik alles afstoot ofzo... :cool:

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Alles goed hier!! Zo lekker douchen en dan boodschappen doen. Vanmiddag omkleden en dan vriendin ophalen; we gaan samen vanavond naar Marco Borsato.. Gezellig!! :D ;)

Verder kletsen jullie al lekker en zo vroeg al!! :)

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Heel veel plezier!

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mykelti zie ik je temp weer gestegen........heb je altijd die krampen vervelend zeg!

@Lobi heerlijk gewandeld dus!!!

@Femme WAT DOE JIJ HIER.....................BEVALLEN JIJ!!!!!

@Leo..........weer niet van een date gekomen ;)

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier gisteravond als verrassing voor mijn verjaardag bij het rest. gegeten waar we volgende week een 3 jaar geleden ook ons bruiloft hebben gevierd..........en bij het nagerecht kwam er een schaal met vuurwerk, en mooi in chocola geschreven gefeliciteerd........en linksonder lag een vierkant cadeautje.....slik......super mooie ring gekregen, voor mijn verjaardag maar vooral voor moederdag omdat ik de beste en liefste moeder ben..........slik...........

17. leonieke

leonieke Niet meer actief

I know.. :) Erg he? Nou pak dat agenda.. ik ben vanaf de week na deze elke dinsdag vrij...

18. C78

C78 Niet meer actief

Mykelti, jouw temp ziet er nog goed uit!! Hopelijk blijft hij zo mooi...

Lobi, jouw cyclus van deze keer ziet er een beetje uit als mijn cyclussen zonder goede eisprong. Ik wordt trouwens altijd 10 dpo ongesteld en heb ook wel eens dat mijn temperatuur al zakt een paar dagen voordat oma komt. Hopelijk is dit een innestelingsdipje bij je en stijgt hij morgen gewoon weer!

19. leonieke

leonieke Niet meer actief

Oh echt..?? wauw.. wat superlief en romantisch...... *zucht*

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Wat ontzettend tof!!!!! :D :D :D :D

Deel Deze Pagina