Eerlijk gezegd vind ik dat ze bij jou redelijk voortvarend te werk gaan.. En weetje.. als er wel iets 'geks' uit je hsg komt lig je snel op de ok hoor.. Ik ben ook 'al' 5 maanden verder.. maar heb met wachten en minimale ingrepen wel maximale info.. Ben het wachten nu wel meer dan zat.. maar ben blij dat ik weet wat ik weet en dat ze niet zomaar iets hebben gedaan.. (een tp terwijl mijn bm niet oke is bijvoorbeeld..)
Meijke, Och arm.. wat zielig dat ze misselijk is... Babietjes vallen altijd af na de geboorte toch? Mag ze wel bij je liggen op moet ze in een couveuze? Fijn dat het met jou goed gaat..! Stoned..? Als je roze olifantjes gaat zien weet je hoe laat het is.. Dikke knuf voor jou en je meissie!
Meijke fijn dat het zo goed gaat met jou, minder dat Nienke zo misselijk is. Maar ze houden je goed in de gaten toch? En nienke toch ook? Geniet nog even lekker van het trippen. De wereld ziet er vast nog vrolijker uit dan anders. Straks als alle pijnmedicatie wegvalt, krijg je het hopelijk niet al te zwaar. Wanneer mag je naat huis?
Meiden ik ga beginnen aan de filmmarathon met mijn mannetje. Vandaag wordt het veel te warm, dus wij blijven binnen en kijken heel de dag film. Tenzij Pluis toch heeft geluisterd, maar dat betwijfel ik. Zo moeder, zo zoon en zo vader, zo zoon.
...hahaha, dat kan ik me voorstellen ja! Ik zeg iedere keer doe morgen maar op moederdag, maar als puntje bij paaltje komt. straks... Maar heb ergens vermoeden dat kleintje net zo de tijd neemt als haar ouders altijd doen, wij zijn van die notoire laatkomers...dus... @Goof, wat SUPER lief van je man!!! Wow, moest er meteen van slikken. Geniet nog lekker na van de mooie avond! @Mykelti, Ik denk ook dat meer onderzoek gewenst is! Als ik je zo hoor klinkt het in ieder geval wel als wat mijn nicht had (endio)...en dat is niet gelogen Soieso vind ik het knap dat jullie ze nog een kans geven, ik was allang gevlogen met dat gezeur over je bmi... @Jeanine, Ontzettend GEFELICITEEEEERD!! Ben benieuwd hoe het met jou is gegaan en of alles goed gaat met Linde. @Meijke, kan me voorstellen dat je hart breekt als je kleintje zo'n last heeft, maar het is volgens mij wel normaal dat ze gewicht verliezen en maar weinig binnen krijgen de eerste dagen. Doet ze het verder goed? Enne....foto's...? Is lastig waarschijnlk met de mobiel. Ik hoop dat de pijnmedicatie goed zn werk blijft doen en dat je kan genieten van je meisje! @Twijfel, ik besefte me ineens dat ik niks gezegd had over het verloop met jouw zwangerschap en met name de suikerziekte...SORRY!!! Hoe gaat het nu met je, volg je al een speciaal dieet en zo...balen meid. Nu zal je meisje ook eerder moeten komen, neem ik aan? Hier rustige nacht gehad!
@mamavandewi: we zijn nu 15 maanden bezig. Op zich nog niet zo super lang als sommige meiden, maar toch zeker veel te lang idd! Maar ik wist al vrij vroeg dat er "iets niet goed was" en dus ben ik al op tijd naar de gyn gegaan. Ik ben net zo gehaaid als Leonieke, en ik heb gezegd dat we al bijna 'n jaar bezig waren. (8 maanden vind ik ook bijna 'n jaar! ) En daar kwam dus uit dat mijn man weinig en traag zaad had. Ik hoop ook echt dat de IVF gaat lukken!!!! Dat is onze enige hoop nog! @suus: nu voelt m'n rug weer 'n stuk beter na je kusje! Dank je meissie! @goofy; oh, wat een mooie verrassing voor je gisteren zeg! Wat super romantisch!!! Maar je hebt het ook verdiend om zo verwend te worden hoor!! @jeanine: als je dit leest: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! @meijke: aww, wat zielig dat Nienke zo misselijk is! Ik hoop dat dat snel over zal gaan. Wel fijn dat jij pijnvrij bent! En er is niks mis met een beetje stoned! @femme; wat heerlijk, een filmmarathon!! Ik ben dol op films!! Ik hoop dat pluis naar je luistert, en je naar een ziekenhuis met airco laat gaan!
Even wat nuance in mijn eigen post.. Met redelijk snel bedoel ik dat ze vrij vlot zijn met hsg etc.. Als ik hoor hoe ze in Alkmaar soms wachten met feitelijke behandelingen (zie ook mk hok met mimi bijv.. ) Je bent nu binnen, waarmee ik wil zeggen.. doorpakken nu..! Nu moeten ze de onderste steen ook maar naar boven halen.. Opzoeken en uitlsuiten.. het heeft lang genoeg geduurd..! Wat nu als je vraagt of je mag tekenen voor een laparo? Dat je zelf het risico neemt bedoel ik? Want daar zal het ze wel om gaan... Amerikaanse praktijken-angst.. (ik merk het zelf op werk ook. Je moet je werkelijk met alles indekken om sewen te voorkomen..)
Hey lieffie, ik snapte al wel een beetje wat je bedoelde hoor! En idd ze gaan bij ons redelijk snel, ws ook omdat ik al een paar keer flink tekeer ben gegaan. Vanochtend met hubby een goed gesprek gehad over de 12e en wat we eerst gaan zeggen. Dit kunnen we altijd voordragen, want ik heb geloof ik 3 redenen door elkaar gehoord waarom de laparo bij mij niet kon, maar ik heb ze allemaal omver gezaagd, dus denk dat de echte reden nog niet boven is, dus ofwel geld besparen of idd bang voor een claim. Ja, soms is het van de zotte hoe ze met mensen omgaan! Ik had allang zelf aan de progesteron gegaan als ik sommige dames op het mmk-topic zie. Dan valt het bij ons nog wel mee. Overigens net een online test gedaan om te kijken of je klachten hebt die op endometriose duiden. Zat ver in de catergorie Zeer waarschijnlijk...
Ohjee..echt? Wat voor klachten zijn dat dan echt specifiek? Ik heb nl op die ongi na helemaal geen last.. (maar heb dan ook alleen spotjes, geen verklevingen so far..) Mijn vriendin (nu zwanger na ivf) heeft nov '10 diganose endo gehad en daar was 1 eileider volledig dicht gekleefd.. Maar zolangik me kan heugen (zaten bij elkaar in brugklas, nu 34) kon ze met ongi een week niet poepen.. En na al die jaren, bleek idd dat het ws toen al begon.. incl klachten..
@Meijke: agossi, sneu voor Nienke, maar het gaat vast snel beter met haar! Geniet er maar lekker van! En van die roze olifantjes... @Sprokkel: oh ok, goed om te horen. Hoe is het bij haar naar voren gekomen c.q ontdekt? En tsja, BMI is the story of my life inmiddels....irritant, maar breng mensen maar eens op andere gedachten... Niet te lang blijven zitten hoor, Sprokkelbeeb, anders klopt onze poule niet meer! @Femme: hier is het anders nog niet zo warm, maar grijs en grauw... Maarre toch heel veel plezier met de filmmarathon! Welke films gaan jullie kijken? Hier bijna 90 kg!!!!! Wekenlang stilgestaan en nu weer bezig om naar beneden te gaan...vanaaf uit eten dus komt weer wat bij, maar dat mag de pret niet drukken!
Hoe zit je met je bmi nu dan? 90 kg..wauw! B'wijk grijs en grauw? Kom 20 km meer naar 't noorden en je hebt het zweet op je rug als je op mijn terras zit..!
Mykelti, Lieg er bij je gyn gewoon 3 cm bij.. scheelt toch weer een paar punten.. Heb net ff gerekend maar zit zelf precies op de grens.. 24.9..
We hebben net Loft gekeken, gisteren hebben we de eetclub gezien. Zo toch even naar buiten en naar het bos misschien om te lunchen. Daarna sex and the city 2, 40 year old virgin. Beetje ander soort films. Lachen mag ook wel eens.
meijke gefeliciteerd met de geboorte van nienke.. wat een geweldig nieuws!!! Ik hoop dat ze snel niet meer misselijk is en dat jullie heerlijk kunnen genieten van een geweldige kraamperiode. Mykelti.. weet jij al meer? Jij maakt het altijd spannend in het hok qua auto.. vorige keer hebben we niet op mooi gelet, met als gevolg dat ik mij mega burgelijk voelde in onze focus. Daarvoor had ik een lada cabrio.. geweldige omgebouwde auto waar er maar 100 van waren.. echt mega maf.. en daarna een coupe van renault.. heerlijk snel..Dus dat burgelijk paste mij niet zo Nu dus gelet op uiterlijk en betrouwbaarheid.. Rover heeft de techniekl van honda en mercedes. Dus dat zit wel snor. Goofke,. gefeliciteerd meis! Zwangere kippetjes.. de puftijd komt er aan liefssssssssssss
En heeft hij geluisterd???? Hier zieke Toine, over 39 graden koorts, al twee weken erg verkouden, benauwd, en koorts loopt met de dag op. Net bij Hap geweest en donderdag al bij dokter, oren zijn wel wat rood maar ze willen nog geen antibiotica geven, ze willen dat hij het zelf oplost......zo zielig, hij huilt sinds de beh van de manueel nooit zomaar alleen om eten en een luier maar nu.......en dan nog krijg ik af en toe een glimlach met zijn waterige glanzende oogjes.