30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@goof: ik zou er ook iets van zeggen tegen je schoonmaakster hoor! Kom, je betaald haar om schoon te maken, dan moet ze dat ook wel goed doen.
    En dan kan ze wel aardig zijn, maar dan moet ze nog steeds haar werk goed doen. Als ik op m'n werk mijn werk niet goed doe, krijg ik ook op m'n lazer hoor.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nee wijffie.. mijn mama.. de openbareweg was tet uitdagend voor haar;)

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Eternity je hebt gelijk meid! Dat is ook waar, wat je zegt over het werk wat je doet.

@Karine, kan het ook iets met je lever te maken hebben??? Dat zie je ook wel vaak in een zwangerschap.

@Femke hoe is het met jou dan meid? Beterschap voor je kiddies.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    lief dat je er aan denkt om ons dat te vertellen..
    knuffel voor jou

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Sprokkel; succes meis, lief dat je het even vermeld hier. Als er iets is je mag me pben hè!

Ik mis Alex ook. Als we ook maar iets voor haar kunnen dien, doe ik graag mee

6. Sprokkel,. net als de andere meiden leef ik met je mee... Ik hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen. Weet iig dat je altijd hier je verhaal kwijt kan!

ik doe mee voor Alex!! Kan niet iemand haar adres stiekem achterhalen op de een of andere manier?

7. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Ja ik mis Alex ook en zat hetzelfde te denken als Lobi. Weet iemand haar adres?

8. saskia33

Sprokkel heel veel sterkte met het nare wat iemand dichtbij je is overkomen!

9. saskia33

Mama van Dewi nog van harte met je verjaardag gisteren.

Kristel: onbegrijpelijk hoe kristelman naar Jamie reageerde burn-out of niet!

Alle bijna uitgerekende kipjes: heel veel sterkte met de laatste loodjes.

Heb afgelopen week niet gepost. Hechtingen zijn er weer uit. Verder een beetje down. Heb niet zoveel vertrouwen in de komende 3 IUI's.

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Dat kan inderdaad Goof.. Heb ik ook gehoord/gelezen.. Even het weekend door en dan via VK misschien wel doorverwijzing ZH...
    Thanx!! :)

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Leo: ik hoefde vandaag niet meer voor de suiker test omdat het vorige keer al te hoog was, moet ik nu afwachten wat de gyn zegt. A.s dinsdag heb ik een afspraak; ik ben benieuwd. Ik denk dat ik iig ga vragen om een priksetje zodat ik het zelf een beetje in de gaten kan houden. (Wel heel attent trouwens dat je er aan gedacht hebt.)

Kristel: gelukkig maar dat hij er uit zichzelf op terug gekomen is. Hopelijk is alles nu af.

Karine: gelukkig dat je nu bij je eigen ha terecht kon en dat hij een eerlijk en goed advies heeft gegeven. Hopelijk vind je snel iets tegen de jeuk.

Femme: zo te zien ben jij helemaal klaar om te gaan genieten dit weekend. Hoogstwaarschijnlijk het laatste weekend met zn tweetjes, dus maak er iets leuks van.

goofy: geen idee hoe dat werkt als je iemand inhuurt, maar ik zou er iig niet tevreden mee zijn. (maar of ik het zou durven zeggen...?)

Ja, ik mis haar ook. Heel goed idee van je, er is vast wel iemand die meer van haar wee't; toch?

Sprokkel: heel veel sterkte met het verwerken van het slechte nieuws. Probeer het niet teveel invloed te laten hebben. En als je het kwijt wil, dan zijn we er voor je.

Femke: oei, dat klinkt aardig druk. Hopelijk beland je zelf niet in de ziekennboeg. Beterschap met de kleintjes.

Saskia: is het je gevoel waardoor je geen goed gevoel hebt over de komende IUI's of is er iets gezegd? Ik hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit.

Vandaag was Twijfel-man vrij en we hebben enorm hard gewerkt. We hebben echt enorm veel spullen weggedaan. Gratis (als rommelmarkt spullen) op marktplaats gezet en alles is vandaag al opgehaald. Hoera! Het begin is er. Nu hopen dat mannetje morgen nog meer wil ruimen en dat wie weet, belt er dan weer meteen iemand. Er zijn best veel mensen die rommelmarkten, dus wie weet... Nu ik eenmaal begonnen ben, heb ik er echt zin in. Ik hoop ook echt dat Twijfel-man nog veel meer weg gaat gooien. Hij is er echt een die enorm spullen kan verzamelen. Zijn bijnaam is niet voor niets "pakrat"...googel maar eens ;)

12. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Meiden ik ben blond..........Ik heb het adres van Alex!!!!!! Alex heeft ooit het cv van Alexman gestuurd en daar staat het in. Dus wat gaan we doen?

13. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb het adres van alex ook... ik wilde al pb's gaan sturen :D

Sprokkel, sterkte!!!

14. C78

C78 Niet meer actief

Alex woont ook erg dichtbij mij... ik kan ook iets "geven" namens de kippies!

Iemand een goed opvrolijk/hart onder de riemsteek plan?

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

#4015 Meijke, 13 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2011
    Verder behalve de laatste pagina's niet teruggelezen nog, beetje hectisch nog allemaal zo'n eerste week :)! Maar ik doe graag mee met een lief kippetjesgebaar naar Alex!

Sprokkel sterkte!

Twijfel, wat een opruimwoede :D! Benieuwd wat je gyn zegt dinsdag idd.

Saskia, wat naar dat je er geen vertrouwen in hebt. Dat zal ook moelijk zijn na 3 mislukte IUI's. Ik blijf duimen voor je dat de volgende succesvol is.

Femmel en Kristel, kuikens nog binnen lees ik...spannend!
    En Kris, sterkte! Vervelende tijd zo voor jou, het zit je niet mee. Ik hoop dat je man wat rust kan vinden en zich dan anders uit, die arme kleine Jamie kan er ook niets aan doen.

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    ... zie pb, kippetjes...

17. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Misschien moeten we dit via PB discussieren?
    Het moet natuurlijk wel een beetje een verrassing zijn voor Alex. En ik weet niet of ze nog mee leest. :)

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Meijke: logisch dat je even niet aan zp toekomt. Neem je tijd en geniet ervan, want voordat je het weet is deze bijzondere tijd voorbij. (zeg ik met weemoed)
    Ik ben zo blij dat ik het allemaal nog eens mee mag maken. Ik heb me ook echt voorgenomen om er alles uit te halen. Ik heb bijv tegen alle vrijwilligers-banen die ik heb gezegd dat ik pas weer terugkom als de kleine 1 jaar is. Wat een luxe he; ik weet het. :)

19. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Oeps da's waar; sorry. Ik zal kijkn of ik het kan verwijderen...

20. C78

C78 Niet meer actief

:( ik heb geen pb... (of ben ik te snel :D)

Deel Deze Pagina