30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Femme :$!!! Wat spannend, ik kom ook af en toe F5-en! Maar nu weer ff weg...de verloskundige was er net en ze vind (net als ik) dat Nienke niet hard genoeg groeit. Nu al 3 dagen stabiel qua gewicht en ze wil ook niet echt langer BV. Ze is gewoon te snel moe, na 5-10 minuten maximaal per borst kan ze niet meer. Dus nu gaan we weer kolven en aanvullen met kunst en dan met een flesje geven, zodat we kunnen zien wat er in gaat en kijken of ze meer gaat drinken. Het is ook zo'n kleintje...2530 vanochtend. Bij ontslag maandag 2430 en 100 gram in 6 dagen aankomen is echt te weinig. Bah...wordt helemaal onzeker ervan. Maar gaat goedkomen!

Femmel, hup hup!

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he verdikkie.. daqt geeft gewoon even stress.. Gelukkig wordt het altijd goed in de gaten gehouden.
    Knuf meis

@saf geniet van je relatieve rust meis

@goof.. kun je vandaag een uurtje bijtrekken?

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik wilde letterlijk hetelfde posten..
    Dat ik moest lachen dat femme tijdens haar bevalling hier nog aan het posten was:d

femme is de überkip:D:D:D

Zet hem op femme;)

4. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Ik ben er ook van tussen voor vanmiddag.
    We gaan gezellig bij m'n vader langs, en daarna ga ik mijn beroemde tonijnsalade maken voor morgen.
    Mijn zus heeft een nieuwe vriend, en manlief en ik gaan hem morgen voor het eerst ontmoeten, en dan gaan we steengrillen.
    Ik ben benieuwd naar hem zeg! Hahahaha.

Femme, nogmaals, HEEL VEEL succes, en ik denk aan je!!!!

5. Femmeeeeeee!!! Joehoe!!! Spannend meid!

Meijke, kan me voorstellen dat dat geen fijn nieuws is... Hopelijk gaat het snel beter!!

All, ik kreeg net een heel relativerend mailtje van mijn nicht (ook 1 kindje) en dat heeft me aan het denken gezet. ik ben behoorlijk aan het twijfelen of wij wel voor IUI moeten gaan. al de tijd die het gaat kosten om steeds naar het Geertgen te rijden, mn vrije dagen die ik ervoor op moet geven mbt mn werk, maar ook de dagen die ik ernaar toe moet gaan die (deels) ten koste zullen gaan van de tijd met mn dochtertje. Ik wil eigenlijk de cyclusanalyse afwachten en als die goed is, misschien wel geen IUI doen, maar op de natuurlijke manier blijven proberen (mocht er wel iets aan de hand zijn is het natuurlijk een ander verhaal). En in de tussentijd dus orienteren en eventueel stappen nemen in pleegzorg- dan wel adoptieland All, ik kreeg net een heel relativerend mailtje van mijn nicht (ook 1 kindje) en dat heeft me aan het denken gezet. ik ben behoorlijk aan het twijfelen of wij wel voor IUI moeten gaan. al de tijd die het gaat kosten om steeds naar het Geertgen te rijden, mn vrije dagen die ik ervoor op moet geven mbt mn werk, maar ook de dagen die ik ernaar toe moet gaan die (deels) ten koste zullen gaan van de tijd met mn dochtertje. Ik wil eigenlijk de cyclusanalyse afwachten en als die goed is, misschien wel geen IUI doen, maar op de natuurlijke manier blijven proberen (mocht er wel iets aan de hand zijn is het natuurlijk een ander verhaal). En in de tussentijd dus orienteren en eventueel stappen nemen in pleegzorg- dan wel adoptieland

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lobi, wauwwwww..................wat ben jij een kanjer, wat sterk om er zo over na te denken. Knuff.....

@Nanette, net ff gelegen maar was niet meer dan liggen, maar toch.....lekker eerst ff shoots genomen op het witte dekbed van de kleinste....en toen samen in slaap gevallen voor heel eventjes.

En nog niks van Femme..........brrrrr.........echt spannend hoor! Het idee dat ze nu bezig is!!!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Eternity, leuke dingen dus voor de boeg!

@Saffie, hier gaat het op en af......moet me gemakkie houden....dan gaat het goed!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    *gezocht......een nieuwe F5 knop.....*

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat is het stil hier echo echo.....

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Vanmiddag om 15:09 is onze zoon LARS geboren. Details volgen nog.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    JOEHOEHOEHOE.......

GEFELICITEERD MEISSIE.....!!!!

Geniet ervan, hopenlijk is alles goed gegaan en gaat het met jullie beiden oke.
    TOP GEDAAN!!!!

Kus

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    *hahaha zit helemaal te stuiteren op mijn barkruk hier achter de lap*

Mooie naam trouwens, Sven had bijna zo geheten!

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    gefleliciteerd met pluis.. euuuhhhhh lars;)
    ben benieuwdf naar de details

@marjo.. het is ook een moeilijke keuze.. wij hebben hetzelfde dillema.. Hoever moeten we nog doorgaan onder knoert knetterende gek te worden..
    knuf meis

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lars had bijna Sven geheten

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Hoop dat jullie het goed maken!

16. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Gefeliciteerd Femmel met jullie zoon Lars. Geniet ervan.

17. Femme gefeliciteerd!!!!

Nanette heel herkenbaar dus... Ik ga t vanavond met mn man bespreken. Ik denk als alles oke is dat ik dan geen iui wil. Dan wil ik proberen me op andere dingen te richten. Als er wel wat is, zullen we wellicht wel hulp nodig hebben. Maar dan is dat aantoonbaar en dan wil t Radboud ons wellicht ook helpen. Niet dat ik daar zo graag heen wil, maar t scheelt zó veel tijd... Ik kan me voorstellen dat dinsdag voor jullie heel belangrijk wordt in de beslissing die jullie nemen?

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :D:D:D you told me so bij de echo destijds.....dat je het een mooie naam vond.

Meissie geniet lekker van je kraamweek, hopenlijk heb je een topper als kraamhulp, rust lekker uit en geniet nog van dat je in de watten wordt gelegd.

*traantje gelaten toen ik Toine aan het voeden was vlak na het nieuws......tja hormonen he......*

19. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Jahoeoeoeoe!!!!!
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lars!!!
    Gaat alles goed met jou en de kleine man?!?

*knufffff*

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sprokkel is your turn.....

EN ANDERE KIPPIES..............DUTY ROEPT, HOP ERACHTERAAN MET EEN MOOIE ROZE TEST!!!

Deel Deze Pagina