FEMME!!! WOOOOOHOOOOOO!!! Goed gedaan meissie!! Je mooie mannetje LARS is geboren! Ohh, kan niet wachten om alles te horen FANTASTISCH NIEUWS!!! Dikke X en knuffel!
Femme: JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, hij is er!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meissie! (en femmeman natuurlijk!) Lars! Schitterende naam lieffie!!! Had ik dat al gezegd? Geniet van je mooie mannetje! Ik ben zoooooooooooooooo super benieuwd naar de foto's! Maar die komen nog wel! Het belangrijkste is dat jullie eerst lekker gaan genieten van kuikentje Lars! (ookal blijft hij voor mij altijd een klein beetje Pluis!) Goed gedaan meis! Ik ben trots op je! Hele dikke kus!!
Femmel van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon lars..... geniet er maar lekker van... eindelijk in je armen....
Meiden het was best heftig. Ruggeprik werkte niet voldoende, weeenstorm eroverheen, bloeddruk zakte en hartslag Lars ook. Uiteindelijk vacuümpomp en een knip. Maar afgezien van de pijn nu gaat het best goed. Lars is heel misselijk en heeft hoofdpijn. Dus die slaapt lekker en ik moet nog een nacht blijven in het zkh. Bedankt voor alle felicitaties. Mijn tel heb ik mee in het zkh dus vandaar dat ik op zp kan.
Woh meissie!!!!! Lekker rustig aan doen.......arm jochie. Neem de komende week lekker de tijd om alles op je in te laten werken, en laat je tranen lekker de vrije loop als het nodig is.....want tis niet niks zo.
FEMME: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN LARS!!!!!!!!!!! Rust nu maar goed uit, laat je lekker verwennen en geniet van je kleine mannetje!!!!!!! Vervelend dat je nu pijn hebt en je dat Lars er niet lekker van is. En een weeenstorm is zeker heftig (kan er over meepraten...als je er later nog eens over wil hebben, weet je mij te vinden via pb he!)!!! Maar super gedaan hoor.....had je het straks nog over respect voor "pns" (zonder ruggeprik dames), hier ook zeker respect voor jou!
Yep hier ook een weeenstorm gehad met Sven vanaf minuut 1, 15 uur lang......en dan denk je nog bij de eerste uren, oh dan gaat het lekker snel, nou NOT!
Pff, dat klinkt heftig meissie! Wat vervelend zeg, dat Lars nu zo misselijk is en zo'n hoofdpijn heeft! Ik hoop echt dat het heel gauw over is!!! Wel fijn dat jullie morgen naar huis mogen! Rust lekker uit lieverd!!! Hele dikke knuffel voor jou en Lars
@Femme Van harte gefeliciteerd met Lars!! Laat je lekker verwennen door iedereen en geniet van je kraamtijd. Zeker na zo'n heftige bevalling. Jeetje wat een verhaal.......Dikke knuf!
@femmele, van harte gefeliciteerd met jullie zoon LARS !!! Fantastisch gedaan hoor meid !Maakt niet uit met of zonder ruggeprik ! Ben zo blij voor jullie dat hij er eindelijk is ! Ga maar lekker genieten en je laten verwennen ! Dikke knuffel, suus
Wauw, wat is er weinig gekletst deze ochtend zeg! Dat ben ik niet gewend. Ik ben weer aan het werk. Morgen ga ik de neuroloog weer bellen om een afspraak te maken. Ze moeten nu toch maar eens wat gaan doen aan die hernia, want ik word er een beetje simpel van! :x Maar ja, ik weet niet wat hun nog verder kunnen doen, want als ik met de ICSI begin, kunnen ze niet opereren, lijkt me... En ik weet nog dat mijn neuroloog het positief vond dat ik probeerde om zwanger te worden, want hij zei dat dat goed was voor mijn rug als ik zwanger zou zijn... De pest is alleen dat mijn neuroloog weg is nu, dus moet ik naar een andere. @leo: heb je al getest???
@eternity, sterkte met werken ! Balen dat je rug zo opspeelt ! Ik hoop dat je snel zwanger bent en er geen last meer van hebt ! Het zou gewoon eens moeten lukken ! Een operatie kun je nu niet gebruiken toch ! Dikke knuffel !