Femmel, gefeliciteerd met je geboorte van jullie zoon! Lars.. mooie naam meis!!! Kom lekker bij en geniet volop...! lfs
Kippenlijst NOD 15-05 - Saskia33 -35 jaar - ronde 23 - 1 kindje 19-05 - Leonieke - 34 jaar - ronde 2 - 2e kindje (Pim*) 20-05 - Suussuus - 42 jaar - ronde 15 - 3e kindje 26-05 - Elba-31 jaar -ronde 15-2e kindje 04-06 - Eternity - 31 jaar - ronde 15 - 1e kindje-IVF traject 06-06 - Lobi-31 jaar-ronde 20- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 09-06 - MamaVanDewi - 33 jaar - ronde 25 - 2e kindje ??-06 - Mykelti - 32 jaar - ronde 23 - ronde 9*/20* -1ste kindje ??-?? - Nanette - 34 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 ??-?? - Jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI) Afspraken: 16-05 Lobi afspraak internist ivm homocysteine 16-05 Eternity intake ICSI Cetro trial 17-05 Twijfel controle gyn 17-05 Kristel79 vk controle 39w3dgn 18-05 Nanette verwijderen verkleving dmv hysteroscopie 19-05 Lobi info avond pleegzorg 20-05 Lobi eerste afspraak Geertgen 25-05 MvD afspraak gyn voor plan van aanpak vervolg 30-06 Natas79 echo voor placentaligging Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 28-04 - Saffron - 35 jaar - 3e kindje --> Nayla Sophie! 28-04 - Rieanne - 33 jaar - 2e kindje --> Cas! 06-05 - Meijke -33 jaar - 1e kindje --> Nienke! 14-05 - Femmelepem - 31 jaar -1e kindje--> Lars! 16-05 - Sprokkel - 35 jaar - ronde 2 - 1e kleintje 22-05 - Kristel79 - 32 jaar - ronde 20, 2de kindje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 28-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje Ik heb Femmel en Lars er bij gezet! Grappig.... het gaat precies gelijk op.. 5 jongens en 5 meiden..!
@Mogge dames........ @Eternity, ja dit kan niet zo langer meis!!! @Leo, ehhhh ik had een andere afspraak met die temp van jou gemaakt. @zwaait naar Suusuus en Karine
@Femme, de nacht goed doorgekomen? En Lars??? Lekker naar huis vandaag.....heerlijk meis, lekker in je eigen huissie met je gezinnetje.
thanx meiden, we zijn weer thuis. Lars nog steeds erg misselijk. In het zkh niet geslapen dus een beetje moe. Ga nu slapen, later meer
@suus: nee, het lijkt me niet dat ik nu geopereerd kan worden als ik met de ICSI begin. Dan moet ik gewoon nog even door bikkelen met m'n rug... @karine: dank je meis! @leo: ja, ik hoop dat ze toch wat kunnen verzinnen, wat mijn ICSI niet nadelig zal beinvloeden... @goofy: ik weet het meis.... @femme: awww, wat zielig dat Lars nog steeds zo misselijk is. Ga maar lekker wat bijslapen lieverd!! Ik vind het echt super lief dat je ons op de hoogte komt houden telkens! Dikke knuffel!
Femmel, welkom thuis meis...!Ga lekker slapen, kom ff goed bij maar dan als de wiedeweerga een foto'tje plaatsen hoor..
Goofy, i know... temp mocht wel wat hoger zijn... doe er eens wat aan..??!!! Testen: dinsdag ochtend pas meiden..
@leo, ik blaas me hier een ongeluk .........ik hoop het zo voor je ! Was het leuk in A,dam of is het pas vandaag ?
Hahaha, dat zou nog eens wat zijn ja!!! Ik ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen! En hopelijk wordt ik dan echt heeeel snel ongi deze keer!!! Ik denk dat ik een berg testen haal, en dan steeds die nega testen, moet de ongi wel opwekken!
Meiden, ik denk dat iedere dag 1 wat lastig te organiseren is, dus allemaal tegelijk maar? (hoop dat julie begrijpen wat ik bedoel....)
@All, BEDANKT! jullie zijn lief!! X Ik probeer het nu wat los te laten. Rustig dagje vandaag met Sprokkelman en voel me goed..nee, geen tekenen. @Femme, pff dat klinkt heftig! Hoop dat je wel goede begeleiding hebt gehad en goede steun van Femmeman! Arm mannetje, zo'n vacuumbevalling is zwaar voor zon kleintje! Hoop dat hij zich snel beter voelt en jij ook weer wat fitter. MAAR...je bent thuis met je zoon...je bent Mama...je hebt het geflikt!!! (moet meteen slikken ). Super trots op je kippie! GENIET!! @Eternity, je wilt je nu niet ook druk moeten maken over je rug, getver. Goed dat je gaat bellen! @Lobi, moeilijke beslissing, maar ik denk wel goed dat je alles goed op een rijtje zet en straks een keuze kunt maken. Dat zal ook veel rust geven. Lief van je nichtje! @Leo, hmm, temp nog wel hoog genoeg? Heb er niet zoveel verstand van...dinsdag...spannend! Ik de kleine, jij roze...deal?!!! @Meijke, hoop dat Nienke zich snel wat beter voelt en je zonder zorgen kan genieten van haar! Ben je al over gegaan op andere of extra voeding? @Goof, vandaag een rustig dagje? Goofman thuis? Ik hoop het wel, geniet van en relaxte zondag je verdiend het supermama!