30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ik hoor het ook graag, zal morgen even wat gaan halen.

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ha meiden. Hier ben ik weer eventjes.
    Ik heb de laatste tijd niet meer zo vreselijk diep gezeten en dat is vooruitgang. Toch ben ik me serieus aan het afvragen of ik niet beter kan stoppen met het proberen zwanger te worden. Ik zie als een berg op tegen weer die hele rataplan en teleurstellingen en verdriet en ik weet niet of ik er de energie voor heb.
    Ik wil nog steeds erg graag een kind, maar weet gewoon niet of ik de weg er naartoe nog wel aankan. De afgelopen 3 jaar zijn letterlijk en figuurlijk slopend geweest en ik denk dat ik blij mag zijn dat mijn huwelijk zo sterk is.
    Ook als ik nu niet verder ga zal het moeilijk blijven. Ik word nog steeds vreselijk jaloers op mensen die wel gewoon kinderen krijgen en het maakt me helemaal razend als het per ongeluk is en ze bij mij komen voor raad. (Echt gebeurd!)

Afgezien van dit alles mis ik jullie wel en ik wil best weer wat vaker mee kletsen maar het is wel een behoorlijk confronterende periode met alle zwangerschappen en geboortes. Klinkt misschien heel lullig, want natuurlijk zijn de aanstaande en verse moeders superblij met hun kindjes en zou dit geen aanleiding moeten zijn voor verdrietige gevoelens, maar de realiteit is anders. Het maakt me gewoon verdrietig, want ik wil ook eindelijk wel eens een keer moeder worden. Ik heb er genoeg pijn voor geleden inmiddels.
    Desalniettemin wens ik jullie allemaal alle geluk van de wereld, want dat staat natuurlijk los van mijn persoonlijke verdriet.

@Femme
    Had het op FB al gezegd, maar ook hier nog een keer: gefeliciteerd met de geboorte van Lars. :)

@Sanne
    Ik heb geen pb van je gekregen, maar ik denk dat ik wel weet waarom.

@Eternity
    Lieve schat, het gaat voor jou ook allemaal snel gebeuren meid. Fijn voor je dat je met de Cetro mee mag doen. Ik wil je alvast heel erg veel kracht en hoop toewensen! En vooral een zwangerschap natuurlijk. ;)

3. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Lieve Alexandra: dank je wel voor je lieve woorden!

Wat fijn om weer eens wat van je te horen hier!
    Ik kan me echt voorstellen dat je de weg loodzwaar vind.
    Die teleurstellingen telkens zijn gewoon onmenselijk!!!
    Want de weg zelf is niet zo zwaar, het zijn de teleurstellingen daarna, die er dan voor zorgen dat die moeite voor niks is geweest!
    Daar ben ik ook erg bang voor met mijn aankomend ICSI traject.
    Ik sta er op zich wel positief in voor mijn gevoel, maar of dat nou struisvogel-politiek is.... Ik weet het niet.

Ik zou natuurlijk super graag zien dat je toch snel uit je dal kan klimmen, en misschien ergens de kracht vandaan kan halen om het nog eens te proberen.
    Maar zoals ik al zei, ik begrijp je wel: ik herinner me mijn teleurstellingen van de IUI's nog, en die waren al niet flauw! :(

Ik wens je alle kracht van de wereld toe, en ik hoop uit 't diepst van m'n hart dat jij snel positief nieuws mag krijgen!!!
    Jammer dat we niet wat dichter bij elkaar wonen, want anders hadden we samen de ICSI kunnen doen!
    Ik bedoel, onze mannen zijn toppers, maar die voelen toch niet helemaal wat wij voelen hè! ;)

Hele dikke knuffel voor jou, en hopelijk weer tot gauw hier.

4. eternity79

Hahaha, lekker dichtbij hè!!!
    :$

Maar morgen is wel een mooie dag, vind ik zelf.
    Morgen moeten wij ook voor de Cetro-trial intake.
    Dus sprokkel-beebje: kom maar hoor!! :D
    Maar het mag uiteraard ook dinsdag, wanneer Leo roze test! ;)

5. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Hele dikke knuf en fijn om weer even wat van je te horen.

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Alex je bent een toppertje!

7. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Hoe is het met je? En met Lars? Beetje lekker kunnen slapen? Heb je al foto?

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ben er weer heel eventjes! Het is erg heftig geweest en omdat ik vannacht nauwelijks geslapen heb moet ik dat nu inhalen. En dat gaat redelijk. Pijn is ook te doen en ons lieve mannetje doet het super. Het is wennen maar het is een prachtkind(zeggen alle ouders natuurlijk). Ben er vreselijk trots op.
    Nu moet ik weer rusten van de kz. Schat van een mens.

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik was even zo blond dat ik dacht dat kz stond voor keizer Snee..
    zucht..
    werkelijk de post een aantal keren moeten herlezen..

LEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Blij om jou te lezen meisje!!!1

hier een druk weekend gehad.
    Vrijdag belde mijn sz..
    ik ben er morgen om 3 uur..
    En ik dacht dat ze volgende week zou komen (mijn fout.. geeft wel aan dat ik echt heel heel heel erg moe ben lately..)
    Dus als een razende met manlief de kamer van mijn dramaqueen logeer klaar te maken.
    Gisteren was mijn sz er dus met 2 kids.
    Haar dochter bij mijn wijffie op de kamer.. en die hebben lopen keten.. niet normaal meer...
    Uiteindelijk om 11 uur hebben de volwassenen gewonnen..
    Maar ik meen het..
    Ik ben moe:D
    (ik word oud;))

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Hele dikke knuffel Alex!

@Nanette hoe is het met haar arm?

@Leo op een of andere manier heb ik altijd hoop maar nu eigenlijk niet voor je..........misschien is dat een teken, i hope so!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geniet van de KZ, (nee nanette....of zal ik het voor jou ff voluit schrijven) dat is goud waard!!!
    En goed dat je je rust pakt. En zo'n eerste kraamperiode komt never nooit meer terug dus geniet voor 200%!
    Hoezo wennen?

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hehe, wij zijn ook weer terug... ;)

Allereerst Femme, gefeliciteerd met Lars! Ik wist gewoon dat dat het ging worden met al die hints van jou... :D Hopelijk voelen jij en Lars je heel snel weer ok en kunnen jullie lekker genieten van elkaar.

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Alex, lief dat je even komt laten weten hoe het met je gaat. Ik hoop ontzettend dat je je beter zult gaan voelen, met of zonder zwangerschap. Heel dikke knuffel!

14. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @femme:rusten jij!!!!! Nee zonder gekheid, leuk dat je ons zo op de hoogte houdt hoor, maar denk nu vooral even aan jezelf, aan manlief en natuurlijk aan je kleine mannetje!! Geniet van deze bijzonderen tijd, het is al eerder gezegd maar zo'n eerste week en speciaal die van je eerste, komt nooit meer terug!!!!
    Geniet ook van de fijne kz, het is erg fijn als dat goed loopt!

15. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @alex, fijn even wat van je te horen. Sterkte en een dikke knuffel!

16. C78

C78 Niet meer actief

Alex, sterke en een dikke knuffel!!

17. Alex meiske fijn even wat van je te horen!!! Knuffel van mij

18. C78

C78 Niet meer actief

Eternity, veel succes morgen!!!

Sprokkel, is het nog rustig of rommelt het al?? Nog maar 1 dag ;) ik ben benieuwd!

Goof gaat het al beter met je mannetje?

Saffron, heb je je draai al een beetje gevonden met de kleine meid erbij?

Femme, geniet ervan! Hopelijk ben je snel van je pijn af!

Leo, ik help even met omhoog blazen... spannend hoor!

19. eternity79

@mamavandewi: thanks meis! Lief van je!!!
    Als ik thuis kom, kom ik meteen posten hoe het gegaan is!

Hoe is het met jou? Oma al in vol ornaat aanwezig, of heb je haar al weer buiten geschopt?

@femme; geniet maar goed van je kz hoor! Lekker proberen goed te rusten!
    En uiteraard genieten van jullie mooie mannetje!!!
    Ik heb 'm nog niet gezien, maar met jullie als ouders kan dat natuurlijk niet missen
    dat het een mooi baby'tje is! :D

20. leonieke

leonieke Niet meer actief

Alex, dikke knuf voor jou!

Eternity, Succes vandaag!

MvD, Thnx voor het blazen...

Femmel, Goed naar de KZ luisteren.. En genieten meis..!Wij wachten wel!

Goofy, geen hoop voor mij? wat is dat nou?

Hier, Temp weer naar 37.1.... tralalalala... morgen testje...

Deel Deze Pagina