30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Fem ook van mij van harte gefeliciteerd met jullie zoontje.
    Leuke naam Lars.
    Geniet van je manneke en doe lekker rustig aan.

2. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Lobi en Eternity: succes vandaag!

Gisteren gelukkig oma weer op visite gekregen, dus hele strakke planning maar IUI-4 kan toch doorgaan (hoop ook op het positieve effect van doorspoelen eileiders e.d.). Volgende week woensdag echo en dan hopelijk volgende week vrijdag of zaterdag IUI. Donderdag kan niet want dan heb ik een symposium en volgende week zaterdavond gaan we op vakantie. Heel strakke planning dus. Maar gelukkig waren alle andere keren ook echo op dag 11 en IUI op dag 13.

3. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Effe inchecken hier...alles nog steeds rustig...wordt een latertje...weet t zeker :)

Ga straks naar VK en zal dan even berichtjes lezen hier en monoloog typen :p

Knuffel!

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Femme hoe gaat het????? Toch iid geen infectie of baarmoederontsteking he..........klinkt niet goed.
    Flauwvallen kan wel, zeker na zo'n heftige bev maar de andere dingen......
    Heb je last van migraine, wellicht is dat een hormonen kwestie dan, ik hoop het want dat andere wordt je niet blij van.

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sannemoeders, hoe is het met je???

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lobi succes!!!!!

@Leo je temp is gehoorzaam......voel je wat of niet???

7. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Met mij is het goed! Mees zijn balletjes zitten eindelijk waar ze horen en we hebben vorige week de 1e glimlach gehad.....Hij is echt superlief. Huilt nog steeds alleen maar als hij eten wil en begint ons te herkennen en steeds meer wakker te zijn.
    BV wordet alleen minder. Neem te weinig tijd om te kolven, dus pproductie wordt minder. Weet jij wat ik daar aan kan doen naast meer kolven/aanleggen?

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Volgens vk is hoofdpijn misselijk en duizelig van de ruggeprik. Diaree is vanwege de darmen die in de verdrukking hebben gezeten. Allemaal normaal dus. Moet alleen vandaag wel heel de dag in bed blijven. Mag alleen eruit om te plassen en douchen. Maar Lars doet het super goed

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Sprokkel ik weet hoe frustrerend het kan zijn als je op de uitgerekende datum zit. Even een dikke knuf voor jou en sterkte met wachten!

10. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Goed om te horen! Rust maar lekker uit, je lichaam heeft het echt nodig! Vind jij het ook zo onwerkelijk voelen? Dat had/heb ik heel erg....

11. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@femme; o ja, natuurlijk, de ruggenprik! Daar had ik niet aan gedacht.
    Maar wel fijn dat het "normaal" is.
    Blijf lekker in bed liggen, en geniet van je mannetje(s).

Zo, wij zijn net weer thuis.
    We kwamen voor de intake, en we kwamen binnen, zegt dat vrouwtje meteen: klopt het dat jij een cyclus hebt van 37 dagen?
    Want dan kan de trial niet doorgaan.
    Dus ik zei dat ik soms op 28 zit, en soms op 34 en soms op 37.
    Maar vanaf een cyclus van 35 dagen doen ze dat niet.
    Dus mag ik niet met de trial mee doen officieel.
    Maar ik doe dan on-officieel mee. Dus wel gewoon hetzelfde, maar nemen ze de resultaten niet mee in 't onderzoek.
    En dan is het schema ook niet zo strak. Bij de trial moet je echt een super strak schema volgen, en nu kan het allemaal wat relaxter.
    Wel fijn hoor, dat ze me nog steeds het korte traject geven!!
    Ik vind het echt een fijn ziekenhuis tot nu toe hoor.
    Ik moet nu op de eerste dag van m'n menstruatie bellen, en dan moet ik de dag erna daarheen en dan krijg ik prik-instructies, een echo en het schema om te prikken etc, en dan ook weer afspraken wanneer ik terug moet voor de follikel-echo's enzo.
    Dus nu is het weer wachten op oma.
    Ik zit vandaag op dag 14, dus hopelijk is oma eens 'n keer lief voor me, en komt ze over 2 weken! :)

12. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Dat is wel fijn dat je zoveel vertrouwen hebt in dit ziekenhuis. Zie je nog steeds erg tegen het traject op of heb je (zover dat kan) bij neer kunnen leggen?

13. eternity79

Ik vind het gewoon fijn dat zelfs nu ik niet met die trial mee mag doen officieel, ik toch gewoon wel dat traject mag doen.
    Anders had ik 't volle lange traject in gemoeten, en daar had ik wel erg van gebaald.

En ik zie eigenlijk helemaal niet meer tegen het traject op, op de een of andere manier. :(
    Raar hè...?

14. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Raar, maar wel een stuk prettiger voor jezelf. Geeft een stukje rust misschien....

15. eternity79

Het geeft idd gewoon meer rust.
    Ik weet wat er gaat komen, ik hoef niet die verdomde pil eerst nog 'n maand te slikken.
    Alles is goed voorbereid. Ik heb het recept voor alle medicijnen al meegekregen.
    Laat maar komen! :D

16. leonieke

leonieke Niet meer actief

Temp heeft goed geluisterd...

Ik voel niets... (in tegenstellign tot diverse eerdere maanden toen het niet raak was) dus we hopen vrolijk verder.
    Het zou best opzich wel een beetje 'slecht' uitkomen als ik nu zwanger ben, dus vandaar dat ik het niet uitlsuit..
    lekkere logica.. ik weet het.. :p

17. leonieke

leonieke Niet meer actief

Dat is inderdaad helemaal super zeg! Misschien nog wel prettiger omdat je je niet helemaal 1000% aan hun onderzoeks-regeltjes hoeft te houden... ;)

De knoop is gehakt.. kan me er iets bij voorstellen dat je er voor wilt gaan, en er niet meer tegenaan hikt..
    Hoewel de daadwwerkelijke acties best even slikken zullen zijn...

Hup oma.. meewerken mensie!

18. eternity79

Ja hè, dat lijkt mij ook wel prettiger.

En echt, oma moet gewoon echt meewerken deze keer!!! Het MOET gewoon!
    Ik had vanmorgen al wel wat VS dus vruchtbare periode komt er wel aan. :D

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Op mijn hyves staat een foto van Lars. Hier lukt het me even niet

20. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid