@Sas, jij mag nou ook weleens aan de beurt komen in het land des roze..... @F5 F5 F5.........SPROKKEL..................(moet ik jou anders ook even bellen....hihihihi) @Eternity, fijn dat je een goed gevoel bij het zkh hebt lieverd.
@Twijfel succes met de controle ga duimen voor je. Op tijd aan de bel trekken hoor als je niet meer slaapt, heb ik destijds ook gedaan en kreeg een slaappilletje van de VK.....maar toen was ik iets verder in de wkn.....en het valt niet mee met al drie kids om je heen hebbend. @Femme lijkt trouwens ook wel op migraine dan?! @Sanne goedemorgen!!!! Al wat wijzer omtrent je BV?
Goeiemorgen meiden!! Waar is Kristel???? @ Femmel: Fijn dat de ha niets ergs kon vinden, goed uitrusten dus!!! @ Leo: Ennnnn???? @ Nanette: Succes meis.... @ Sprokkel: Hoe is het met jou? Beeb al zo ongeveer in de aanslag om te komen??? @ all: *knufffffffffffff*
@Nanette Heel veel succes vandaag, ik ga heel hard aan je denken! @Femme Echt goed rust houden hoor meis! Ik deed dat niet toen ik thuis was en toen kreeg ik koorts en moest ik bijna weer naar het ziekenhuis..... @Leo En heb je getest? @Goof Heb een mail naar een lactatiedeskundige gestuurd, maar nog niets gehoord. Ga in ieder geval maar vaker kolven en ga Twijfel even een pb sturen.
@Nette: heel veel succes vandaag! @Femme: bah, wat naar...klinkt trouwens wel zoals een vriendin van ons waarbij ze ook verkeerd geprikt hebben. Die kon ook niet op of om van de hoofdpijn. Hoe kan hij zo zien dat er geen lek is? Of zou het dan daadwerkelijk naar buiten lopen? Dikke knuffel voor jou! Leoooooo!? De rest ook een dikke knuffel. Vanmiddag meer...
Morning.. Vanmorgen was temp gezakt en testje negatief... Jammer maar helaas.. Het is een beetje dubbel, want ik kan nu iig wel naar het zkh voor die foto.. En als die goed is kan ik rustig -en kalm tussen de oren- zwanger worden.. was anders namelijk 9 maanden stressen geweest.. ik ken mezelf.. Verwacht oma morgen.. Eternity, bij mij is ze altijd wel een week, daarna breng ik haar hoogstpersoonlijk naar Weert als je wilt! Thnx voor meeleven, blazen en supporten meiden!
Femmel, Gelukkig dat er geen gekke dingen geconstateerd zijn. Maar idd rusten, je richten op je kindje en niet op je pc of iphone is misschien wel ff een goed idee... Beelscherm kijken een hoofdpijn is hier iig geen goede combi..
Laptop hier ook geen goede combi nu, daarom ook minder vaak hier. @Leo potjandrie.....maar iid dubbel en misschien nu wel beter, maar tja denk dat je toch liever zwanger was geweest....
Is ook zo!! Maar het is ook 'pas' ronde 2.. er is nog niets verloren.. ik blijf positief En ws weer een LFvan 11 dgn.. zo regematig als wat dus.. en dat vind ik ook echt superfijn na alle toestanden met resten enzo..
Hey bah Leo, ik heb zo hard geduimd voor je! Lobi: fijn dat het gesprek gisteren goed ging. Twijfel: mag je helemaal niks nemen tegen de hooikoorts? Hoop dat je vannacht goed geslapen hebt. Femmelepem: hoop dat de hoofdpijn snel zakt en dat je je weer wat beter voelt. Mama van dewi: kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt dat het na bijna 2 jaar nog niet gelukt is. Zei gisteren tegen Sasseman, we zijn vandaag 38 maanden samen en de helft daarvan zijn we bezig om zwanger te worden.... Nannette heel veel sterkte vandaag.
Dat is lief Saskia, maar hee.. Het is pas ronde 2 hier... ik maak me niet zo'n zorgen.. het is gewoon dat ik snel wil... het is eerder gelukt.. dus ik moet gewoon geduld hebben (hoop ik).. Ik heb een idee, als jij nou komende keer posi test, dan volg ik jou een week later..?
Dit is zo'n lief filmpje...onze reu en onze oudste kater... http://www.youtube.com/watch?v=scOYTVMtCOQ
Twijfel, ja iid nacht doorgekomen??? @MamavanD hele dikke knuff, was jou vergeten. @Mykelti hoe is het???