*proest* iid leuk. En hoor ik daar op de achtergrond alvast een voorproefje als jullie kid straks een jaar of 2 is...........over een jaar of 3???????
goedemorgen meiden.. Zou onze sprok vandaag moeten werpen 'k heb zo'n gevoel.. femme fijn dat het niks ernstigs is. Doe maar heerlijk rustig aan.. Karine jeuk al weg? Twijfel de nacht een beetje doorgekomen? Leo verdikkie! misschien pas ronde 2, maar dat maakt het niet minder jammer Sas.. pfff gek word je er van he meis.. al die maanden.. Ik ben er ook zo klaar mee.. Ik ga later mykelti's filmpje even bekijken.. Zo heerlijk douchen enz.. arghhhhh knoop in mijn maag~!
Nanette succes vandaag meis! Zet m op! Leo, voor jou hier ook een hele dikke knuffel!!! Saskia, dat zijn inderdaad van die sombere constateringen Ik hoop dat jullie snel met zn 3tjes verder mogen...
Goedemorgen allemaal! Ik heb heerlijk geslapen! Ik ben expres wel wat later naar bed gegaan, maar toen viel ik eigenlijk meteen in slaap en ik heb geslapen tot de wekker ging. Heel lief, mijn man heeft speciaal voor me gebeden toen we naar bed gingen. Femme: wat een opluchting! Neem het advies van de ha echt in acht hoor, want daar heb je uiteindelijk het meeste aan. Een bevalling is niet niks voor je lichaam. Je hebt echt de tijd nodig om te herstellen net als bij een grote operatie. (Maar als het goed is, lees je dit niet meer, omdat je hier even pauze neemt. ) Leo: he, wat balen zeg. Ondanks dat je nu eerst alle onderzoeken kunt laten doen, is het voor nu toch flink balen. Maar...net wat je zegt, het zal je rust geven tijdens je zw-schap als je van te voren weet dat er niets aan de hand is. Hoe is het nu met je moeder eigenlijk? Saskia: Ik heb wel medicijnen, maar die zijn een stuk lichter dan die ik normaal heb en ze halen alleen het ergste weg, helaas. Is natuurlijk voor een goed doel, maar ik voel me er niet echt prettig bij. Jullie geduld wordt ook enorm op de proef gesteld zo. Ik hoop dat je echt heel snel zw mag zijn, want dit is niet leuk meer. Mykelti: ach, echt lief! Hoezo "vechten als kat en hond"? nanette: heel erg veel succes vandaag, ik zal voor jullie bidden. En nu ga ik rennen voor mn afspraak...
@nanette, succes meid !!!Dikke knuffel ! @leo, inderdaad beetje dubbel, maar hoop dat je nu met goed gevoel voor ronde 3 gaat ! @femmele, dikke knuffel en lekker rustig blijven liggen en genieten van je mooie mannetje ! @eternity, ben blij voor je dat je het gewone traject gaat volgen !!! En dat je er zelf ook een goed gevoel bij hebt ! Kan ik mijn oma niet doorsturen naar jou ? Bij mij moet ze uitgerekend zondag komen op de dag dat mijn oudste communie doet ! Durf eigenlijk mijn lichte linnen broek niet meer aan doen ! @lobi, ondanks dat je niet veel wijzer bent geworden van het gesprek, vind ik jou toch heel sterk en positief hoe je er mee omgaat ! Ik ben vast iemand vergeten, dus xxxxx @all liefs suus
@kristel, hoe is het meid ? Ik zag je geweldig mooie buik op Fb !!! Hoop dat je je meisje snel hebt, krijg je eindelijk wat versterking tegen de mannen ! liefs suus
goedemorguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......... even voldoen aan mijn meldingsplicht. Vinkje mag weer achter mijn naam. check v Hier nog weinig echte tekenen dat ze snel gaat komen.... al moet ik al dagen (I know tmi) poepen, maar er komt maar niks.... straks om 13.15 uur afspraak bij vk, ben benieuwd... ik ga t strippen zeker even bespreken. Gelukkig is t 1 van mijn favo vk, zij is tevens de afdelingshoofd en kent mijn situatie heeeeeel goed, dus misschien dat ik wat bij haar voorelkaar ga krijgen.... fingers crossed..... ben er nu zo klaar mee.... niet alleen met t zwanger zijn, maar mis even wat positiviteit om me heen... al die stress.... wil die kleine meid gewoon lekker in mijn armen houden en vertroetelen.... en geen zorgen meer hoeven maken... even gewoon blanco kunnen genieten....
He lieverd ! Ik ben een enorme chaoot ! Ik ben nu druk bezig met communie van oudste, we houden gelukkig maar een klein feestje, lekker bij ons thuis ! Ik wil dus alles tegelijk en dat loopt wel eens mis ! Na mei zal het hier weer wat rustiger zijn zodat we ons nog eens volop kunnen bezig houden met een......... Dat is er de afgelopen maanden nogal bij ingeschoten ! Heb jij alles een beetje kunnen laten bezinken ? liefs suus
Suussuus veel succes met de voorbereidingen! Leuk! En lekker veel afleiding dus... Of ik alles heb laten bezinken, ik weet niet. Vind het eigenlijk super eng om te minderen met B12. Denk erover nog even een belafspraak te maken met de internist. Maar ik durf niet zo goed... Ze zien me weer aankomen...
Ik hoop het ook voor je !!! En de positiviteit komt straks vanzelf weer terug, en anders kom je die hier even halen !!! Dikke knuffel en heel veel succes straks !
Lieve schat, gewoon aan jezelf denken ! Ik zou zeker bellen en even je ongerustheid daar over ventileren ! Daar zijn ze voor ! Is veel beter voor je eigen gevoel als je door hun gerust gesteld bent dat je daar niet bang voor moet zijn !!! Liefs suus
Dank je voor je duidelijke advies! Misschien moet ik idd maar bellen. Voel me alleen zo'n lastpost vaak en ben bang dat ze op een gegeven moment ECHT genoeg van me hebben...
Gaat goed met ons! Helaas nog niets gehoord van de lactatiedeskundige, dus nog even flink kolven.......
Gewoon bellen meis, daar zijn ze voor. Toevallig, ben net wezen googlen voor b12 te kort.....voor mezelf.....en schrik van alle herkenbare symtpomen die ik heb. Hoe ben jij erachter gekomen?